Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Panda er uit, laatste week.....

Alle zin en onzin die wij samen willen delen

Moderators: Rick Lieffering, Joost

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Petez
Forumgebruiker
Berichten: 149
Lid geworden op: 26 sep 2007 13:27
1e Panda-achtige: Tesla S
Locatie: Rotterdam
Been thanked: 2 times

Panda er uit, laatste week.....

Bericht door Petez »

Aangezien mijn vrouw (sinds ik een bedrijfsauto rij) de hoofdgebruiker is van de Panda, en zij nu een baan wat verder weg heeft (100 kilometer per dag) gaat de Panda er uit, en komt er een Toyota Auris hybrid voor terug, heel wat anders, maar relatief goedkoop rijden met een stuk meer luxe, en de betrouwbaarheid van Toyota.

Panda is ingeruild, nog een weekje en het is over. Zoals het er nu voorstaat ook voorgoed, eerlijk gezegd heb ik steeds minder lol in het sleutelen en alles wat bij een oudere auto komt kijken.


Zal zeker nog wel meelezen hier, maar geen Fiat meer dus.

Gebruikersavatar
PandaVespa
Forumgebruiker
Berichten: 2041
Lid geworden op: 10 sep 2017 07:54
1e Panda-achtige: Fiat Panda hobby bifuel 2003
2e Panda-achtige: Fiat Panda selecta bifuel 1996
Has thanked: 7 times
Been thanked: 27 times

Re: Panda er uit, laatste week.....

Bericht door PandaVespa »

Onderhoud blijf je houden. Hoe ouder cq hoe hoger km-stand wordt, wordt het steeds leuker om te kijken hoe ver deze kan komen.
Wie hoopt, die gelooft. Wie gelooft, die begrijpt het niet. Wie het begrijpt, die gelooft niet...........

Gebruikersavatar
Micha D.
Forumgebruiker
Berichten: 2050
Lid geworden op: 01 feb 2012 08:41
1e Panda-achtige: Fiat Panda 45CL 1985
2e Panda-achtige: Fiat Panda 45S (super) 1984
Has thanked: 1 time
Been thanked: 9 times

Re: Panda er uit, laatste week.....

Bericht door Micha D. »

Beter, een Auris is toch wat beter ingesteld op de lange afstanden dan de Panda. Misschien ooit nog een leuke classic als hobby auto ernaast ;).

Plaats reactie

Terug naar “De Koffietafel”