Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Artikels voor het clubblad

Alle zin en onzin die wij samen willen delen

Moderators: Rick Lieffering, Joost

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Panda 500
Berichten: 1411
Lid geworden op: 31 jul 2012 16:42
1e Panda-achtige: Trekking 4x4 1996 1108 SPI Wit
2e Panda-achtige: Nuova Dynamic 2008 DuaLogic 1.2
3e Panda-achtige: Panda 30-kop (in mijn 500)
Locatie: Hove (Antwerpen)
Has thanked: 7 times
Been thanked: 5 times

Artikels voor het clubblad

Bericht door Panda 500 »

Aan alle forumlezers én -schrijvers richt ik graag een oproep om ook eens wat tekst met liefst nog foto's erbij naar de redactie van ons clubblad te sturen: redactie@fiatpandaclub.nl.

Allicht leest niet élk clublid élke forumpost, maar ik denk dat elk clubblad wél van de eerste tot de laatste pagina door iedereen bekeken wordt... :yes:
Ik ben vanaf dit jaar mede-redacteur, en ben zelf ook al aan een stukje bezig. Maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik het alléén ga volschrijven! Het zou maar wat eentonig worden moest er niks van andere leden in verschijnen!
Het maakt niet uit waarover het gaat, als er natuurlijk wél een Panda bij betrokken is...

Ongewone Panda gezien op vakantie? Met je Panda op reis geweest? Zélf een knappe tuning uitgevoerd? Technisch project? Een verzameling Panda's in je garage of schuur? Een Panda ingevoerd uit het buitenland?

Niet bang wezen voor eventuele schrijf- of tikfouten! Het is o.a. mijn job die eruit te halen, en bovendien zijn we een Pandaclub en geen taalclub! Ik zal er zélf ook wel eens maken of over het hoofd zien.

Gebruikersavatar
bero
Forumgebruiker
Berichten: 8806
Lid geworden op: 26 sep 2006 15:02
Locatie: Deventer
Has thanked: 53 times
Been thanked: 40 times

Re: Artikels voor het clubblad

Bericht door bero »

Misschien handig om er bij te vermelden voor welke datum het artikel binnen moet zijn?
|| Vragen over sleutels van Panda's? Ik beantwoord ze! ||
Sis Fiat Panda 4x4 Sisley 1000cc 1987 (Roestoratie project)
Neil Fiat Panda Young 1100cc 2003

Gebruikersavatar
Panda 500
Berichten: 1411
Lid geworden op: 31 jul 2012 16:42
1e Panda-achtige: Trekking 4x4 1996 1108 SPI Wit
2e Panda-achtige: Nuova Dynamic 2008 DuaLogic 1.2
3e Panda-achtige: Panda 30-kop (in mijn 500)
Locatie: Hove (Antwerpen)
Has thanked: 7 times
Been thanked: 5 times

Re: Artikels voor het clubblad

Bericht door Panda 500 »

Juist Bero, daar had ik ook aan gedacht maar ... ik weet het zélf (nog) niet. Je weet het, ik ben "in de overgang", en heb nog niet alles in handen, maar ben me wél al druk aan het inwerken. Ik meen dat Yvonne einde maart als richtdatum vermeldde, tijdens de ALV. Maar wie een idee voor een artikel in gedachten heeft: niet laat koud worden maar meteen neertikken en inzenden naar "redactie@fiatpandaclub.nl" . Ik vermoed best in Word, Wordpad of LibreOffice, of gewoon zelfs per mail. Met copy/paste krijg ik het wel verder geplaatst. Foto's apart houden, in bijlage, dus niet in de tekst.

Gebruikersavatar
Panda 500
Berichten: 1411
Lid geworden op: 31 jul 2012 16:42
1e Panda-achtige: Trekking 4x4 1996 1108 SPI Wit
2e Panda-achtige: Nuova Dynamic 2008 DuaLogic 1.2
3e Panda-achtige: Panda 30-kop (in mijn 500)
Locatie: Hove (Antwerpen)
Has thanked: 7 times
Been thanked: 5 times

Re: Artikels voor het clubblad

Bericht door Panda 500 »

De laatste datum voor kopij-inzendingen voor het volgende clubblad is 19 maart. Die staat trouwens in het laatste clubblad vermeld, op de laatste binnenpagina, maar dat was mij, als aankomend redacteur, blijkbaar ontgaan... :oops: :oops: :oops: Ik ga me nóg harder inwerken!
Maar zolang hoef je uiteraard niet te wachten! 't Is trouwens niet eens zo ver meer...
Ik zélf heb al een artikel klaar, maar daarmee vul ik het blad uiteraard niet. Dus: zuigen aan die pen of duim, maar je verhaal moet uiteraard wél de waarheid zijn! Of toch dicht in de buurt daarvan, en zich nóg dichter bij je Panda afgespeeld hebben...

Plaats reactie

Terug naar “De Koffietafel”