De eerste keer deed ik er ook iets van 4 uur in totaal over, gewoon op het parkeerterrein.
De keren daarna is het appeltje, eitje. Voor deze klus heb je echt geen brug nodig. Kan alles van boven af (op vloeistof aftappen na dan).
Ik zelf heb geen ervaring met de 900. Ik heb wel een tijdje een 750cc cabrio gereden en dat heeft meer weerstand dan de normale 750cc. Maar het kwam gewoon goed mee met het verkeer, maar koste wel meer brandstof dan als je ietsjes rustiger reed. 1000cc heb ik in twee varianten gehad. De 1e type (U9 met ouderwetse ontsteking) en de 2e type (E2 met dubbele bobine) Waarvan ik de beste ervaring had met de U9 Daar ben ik een aantal keer mee naar Kroatië geweest en kon lekker mee met het verkeer. Ook nog een Panda met een Uno 1100 U9 (zelfde als Selecta) gehad en dat was veel plezier. Daar heb ik nog een caravan, met een leeggewicht van 750 kilo naar Kroatië gereden (1600km) in 16 uur reistijd.
De Panda Young die ik nu heb is een 1100 en die vind ik ook heel lekker rijden en goed met het verkeer mee. Van de 100 naar 120-130 ook geen probleem, genoeg power dus om in te halen enzovoorts.
Maar mijn voorkeur gaat dus naar een Panda met een U9 1100 motor