Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Wat is jouw leeftijd?

Alle zin en onzin die wij samen willen delen

Moderators: Rick Lieffering, Joost

Kres
Forumgebruiker
Berichten: 181
Lid geworden op: 04 aug 2006 23:51
Locatie: Leusden

Re: Wat is jouw leeftijd?

Bericht door Kres »

Ik heb 30 zomers op mijn naam staan.
Nu ff niet .....

Gebruikersavatar
chrisje
Forumgebruiker
Berichten: 15
Lid geworden op: 30 aug 2011 23:01
1e Panda-achtige: panda young 1.1 opendak
Locatie: Enschede, helaas

Re: Wat is jouw leeftijd?

Bericht door chrisje »

34 jaartjes jong nog maar. :lol: :lol: :lol:
1100 young 2002
gekocht aug 2011 105844 km

Gebruikersavatar
PSimons89
Forumgebruiker
Berichten: 28
Lid geworden op: 05 sep 2011 10:54
1e Panda-achtige: Selecta 1100 [1993]

Re: Wat is jouw leeftijd?

Bericht door PSimons89 »

22, zoals velen mede forum gebruikers:D

Pandast
Forumgebruiker
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 dec 2011 00:12
1e Panda-achtige: 1000 fire regimental 1993
Locatie: Rotterdam

Re: Wat is jouw leeftijd?

Bericht door Pandast »

Ik ben in de gelukkige omstandigheid te kunnen verklappen dat het de goede kant op gaat. Ik vind het nml. vooral leuker worden sinds ik een ietsie-pietsie ouder aan het worden ben. VCandaag duurt het nog één jaar, één maand en één week voor ik Abraham zal ontmoeten. Ik zal niet voor hem op de loop gaan, in tegendeel: kiefst rijd ik hem vast tegemoet!
(Het streven is er volledig op gericht zsm dik in de tachtig te zijn!)

Gebruikersavatar
Panda Junior
Berichten: 329
Lid geworden op: 06 sep 2011 19:46
1e Panda-achtige: Alfa Romeo Giulietta
Facebook: https://www.facebook.com/Butterfly61192
Google+: https://plus.google.com/u/0/11493618252834131
Locatie: Cuijk

Re: Wat is jouw leeftijd?

Bericht door Panda Junior »

19 jaar 6-11-1992
Clubshop beheerder

Kars
Forumgebruiker
Berichten: 388
Lid geworden op: 23 okt 2011 23:42
1e Panda-achtige: Seat Marbella 0.9 1997
Locatie: Laag Zuthem

Re: Wat is jouw leeftijd?

Bericht door Kars »

21, 3 juni '90. Tot mijn verbazing iets onder het gemiddelde hier. Had een hogere leeftijd verwacht :O
Seat Marbella 0.9 '97

Gebruikersavatar
aribold
Forumgebruiker
Berichten: 4112
Lid geworden op: 09 okt 2005 16:18
1e Panda-achtige: 4x4 Climbing 2005
Facebook: https://www.facebook.com/harry.baas.9
Skype ID: aribold@hotmail.com
Locatie: Hilversum

Re: Wat is jouw leeftijd?

Bericht door aribold »

Kars schreef:21, 3 juni '90. Tot mijn verbazing iets onder het gemiddelde hier. Had een hogere leeftijd verwacht :O
Dat komt misschien omdat de oudjes niet zo genegen zijn vrijwillig hun leeftijd hier te roepen...
:D
A conclusion is the place where you get tired of thinking.

Gebruikersavatar
bero
Forumgebruiker
Berichten: 8806
Lid geworden op: 26 sep 2006 15:02
Locatie: Deventer
Has thanked: 53 times
Been thanked: 40 times

Re: Wat is jouw leeftijd?

Bericht door bero »

Heb jij het wel eens hier geroepen dan aribold? :mrgreen: :mrgreen:
|| Vragen over sleutels van Panda's? Ik beantwoord ze! ||
Sis Fiat Panda 4x4 Sisley 1000cc 1987 (Roestoratie project)
Neil Fiat Panda Young 1100cc 2003

Pandast
Forumgebruiker
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 dec 2011 00:12
1e Panda-achtige: 1000 fire regimental 1993
Locatie: Rotterdam

Re: Wat is jouw leeftijd?

Bericht door Pandast »

aribold schreef:
Kars schreef:21, 3 juni '90. Tot mijn verbazing iets onder het gemiddelde hier. Had een hogere leeftijd verwacht :O
Dat komt misschien omdat de oudjes niet zo genegen zijn vrijwillig hun leeftijd hier te roepen...
:D
Daarbij ga je gemakshalve, doch geheel ten onrechte maar vanuit dat jonger beter is dan ouder. Uit steeds ruimer wordende ervaring kan ik je verzekeren dat naarmate de armzalige leeftijd, welke doorgaans met 'jeugd' wordt aangeduid, verder achter mij komt te liggen, hoe leuker ik het allemaal vind worden. Nog luttele weken en ik zal 49 zijn. Met groot genoegen kijk ik uit naar de 50, de 60 en -meer nog dan welke eerdere leeftijd ook- naar mijn 80-ste verjaardag.
Het niet vermelden van hun leeftijden zou bij andere bezoekers wellicht kunnen liggen aan het gegeven dat zij dat irrelevant vinden. Komt het bij je op dat sommigen misschien net zo min geïnteresseerd zijn in jouw leeftijd als in het geven van hun eigen leeftijd? Niet iedereen bezoekt elk onderwerp op dit forum. Angst om met de leeftijd te komen kan ik mij werkelijk niet indenken. Een hogere leeftijd zie ik eerder als verdienste dan een lage.

Gebruikersavatar
aribold
Forumgebruiker
Berichten: 4112
Lid geworden op: 09 okt 2005 16:18
1e Panda-achtige: 4x4 Climbing 2005
Facebook: https://www.facebook.com/harry.baas.9
Skype ID: aribold@hotmail.com
Locatie: Hilversum

Re: Wat is jouw leeftijd?

Bericht door aribold »

bero schreef:Heb jij het wel eens hier geroepen dan aribold? :mrgreen: :mrgreen:
Ik heb hier wel eens wat geroepen dat niet heel helder was, omdat ik het onderwerp niet zo heel serieus nam.
Pandast schreef: Daarbij ga je gemakshalve, doch geheel ten onrechte maar vanuit dat jonger beter is dan ouder. Uit steeds ruimer wordende ervaring kan ik je verzekeren dat naarmate de armzalige leeftijd, welke doorgaans met 'jeugd' wordt aangeduid, verder achter mij komt te liggen, hoe leuker ik het allemaal vind worden. Nog luttele weken en ik zal 49 zijn. Met groot genoegen kijk ik uit naar de 50, de 60 en -meer nog dan welke eerdere leeftijd ook- naar mijn 80-ste verjaardag.
Het niet vermelden van hun leeftijden zou bij andere bezoekers wellicht kunnen liggen aan het gegeven dat zij dat irrelevant vinden. Komt het bij je op dat sommigen misschien net zo min geïnteresseerd zijn in jouw leeftijd als in het geven van hun eigen leeftijd? Niet iedereen bezoekt elk onderwerp op dit forum. Angst om met de leeftijd te komen kan ik mij werkelijk niet indenken. Een hogere leeftijd zie ik eerder als verdienste dan een lage.
Hier kan ik wel een lang antwoord op schrijven, maar dan zou ik de indruk wekken dat het onderwerp wèl heel relevant is. :D
A conclusion is the place where you get tired of thinking.

Gebruikersavatar
bero
Forumgebruiker
Berichten: 8806
Lid geworden op: 26 sep 2006 15:02
Locatie: Deventer
Has thanked: 53 times
Been thanked: 40 times

Re: Wat is jouw leeftijd?

Bericht door bero »

Eigenlijk is het alleen maar van belang bij vrijgezellen vrouwen die hier op het forum komen om te weten hoe oud ze zijn :mrgreen:
|| Vragen over sleutels van Panda's? Ik beantwoord ze! ||
Sis Fiat Panda 4x4 Sisley 1000cc 1987 (Roestoratie project)
Neil Fiat Panda Young 1100cc 2003

Pandast
Forumgebruiker
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 dec 2011 00:12
1e Panda-achtige: 1000 fire regimental 1993
Locatie: Rotterdam

Re: Wat is jouw leeftijd?

Bericht door Pandast »

aribold schreef:
bero schreef:Heb jij het wel eens hier geroepen dan aribold? :mrgreen: :mrgreen:
Ik heb hier wel eens wat geroepen dat niet heel helder was, omdat ik het onderwerp niet zo heel serieus nam.
Pandast schreef: Daarbij ga je gemakshalve, doch geheel ten onrechte maar vanuit dat jonger beter is dan ouder. Uit steeds ruimer wordende ervaring kan ik je verzekeren dat naarmate de armzalige leeftijd, welke doorgaans met 'jeugd' wordt aangeduid, verder achter mij komt te liggen, hoe leuker ik het allemaal vind worden. Nog luttele weken en ik zal 49 zijn. Met groot genoegen kijk ik uit naar de 50, de 60 en -meer nog dan welke eerdere leeftijd ook- naar mijn 80-ste verjaardag.
Het niet vermelden van hun leeftijden zou bij andere bezoekers wellicht kunnen liggen aan het gegeven dat zij dat irrelevant vinden. Komt het bij je op dat sommigen misschien net zo min geïnteresseerd zijn in jouw leeftijd als in het geven van hun eigen leeftijd? Niet iedereen bezoekt elk onderwerp op dit forum. Angst om met de leeftijd te komen kan ik mij werkelijk niet indenken. Een hogere leeftijd zie ik eerder als verdienste dan een lage.
Hier kan ik wel een lang antwoord op schrijven, maar dan zou ik de indruk wekken dat het onderwerp wèl heel relevant is. :D
Petje af! DAT is de meest intelligente opmerking die je in dit geval kunt maken. Mijn welgemeende felicitaties!

Gebruikersavatar
Teo
Forumgebruiker
Berichten: 50
Lid geworden op: 14 dec 2011 19:34
1e Panda-achtige: Fiat Panda 1000 Fire. 1993

Re: Wat is jouw leeftijd?

Bericht door Teo »

19 jaar.:)
Ben ik dan de jongste of?
Fiat Panda 1000 Fire 1993

Gebruikersavatar
Panda Junior
Berichten: 329
Lid geworden op: 06 sep 2011 19:46
1e Panda-achtige: Alfa Romeo Giulietta
Facebook: https://www.facebook.com/Butterfly61192
Google+: https://plus.google.com/u/0/11493618252834131
Locatie: Cuijk

Re: Wat is jouw leeftijd?

Bericht door Panda Junior »

Teo schreef:19 jaar.:)
Ben ik dan de jongste of?
Weet ik niet, ik ben van 6-11-1992 pas 19 geworden dus. Jij?
Clubshop beheerder

Gebruikersavatar
Teo
Forumgebruiker
Berichten: 50
Lid geworden op: 14 dec 2011 19:34
1e Panda-achtige: Fiat Panda 1000 Fire. 1993

Re: Wat is jouw leeftijd?

Bericht door Teo »

Panda Junior schreef:
Teo schreef:19 jaar.:)
Ben ik dan de jongste of?
Weet ik niet, ik ben van 6-11-1992 pas 19 geworden dus. Jij?
O dan ben jij jonger dan mij, ben van 11-7-1992, dus dat zijn een paar maandjes verschil.
Fiat Panda 1000 Fire 1993

Plaats reactie

Terug naar “De Koffietafel”