Het valt mij op dat veel Teslapiloten vreemd zijn. Ik zie ze regelmatig rijden zonder bezig te zijn met autorijden. Demonstratief met de armen over elkaar, goed kijkend of ze wel gezien worden. Laatst een vrouw die heel opzichtig een bakje kwark aan het leeglepelen was.
Wat een snobs.
Verlichting voert een Tesla rijder vrijwel nooit want dat regelt dat hok zelf wel.
Not ! In regen of mist rijden ze vrolijk rond zonder achterlicht.
Ze houden geen moment rekening met evt falende techniek en lijken hun neus op te halen voor de gewone mobiele sukkels die in hun subsidieloos gebakje wel echt autorijden.
Wat komt er hierna.
Een potje kaarten met de passagier (zal wel niet,de echte Teslarijder is alleen op pad)of een potje bier erbij?
Dat elektrische gedrocht brengt je wel thuis.
En wat zijn we toch goed bezig voor het milieu.
Totdat de subsidie op is en de verkoop instort.
Misschien zit ik er helemaal naast en zijn Teslarijders geweldige mensen......
Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/
Teslarijders raar volk
Moderators: WelshWitch, Niels9966
- Robert100HP
- Clublid
- Berichten: 2993
- Lid geworden op: 19 sep 2010 07:04
- 1e Panda-achtige: Panda HP 2007
- Locatie: Schiedam
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 51 times
Re: Teslarijders raar volk
De Tesla vestiging in Rotterdam bezoek ik zakelijk nog wel eens, dan hoor je en zie wel eens wat.
Bij elk werkplaats bezoek word een Tesla na reparatie gewassen en het interieur gereinigd.
Bij 95% van de aangeboden voertuigen is in vergelijking een "varkensstal" een clean room.
Bij elk werkplaats bezoek word een Tesla na reparatie gewassen en het interieur gereinigd.
Bij 95% van de aangeboden voertuigen is in vergelijking een "varkensstal" een clean room.
- PandaVespa
- Forumgebruiker
- Berichten: 2041
- Lid geworden op: 10 sep 2017 07:54
- 1e Panda-achtige: Fiat Panda hobby bifuel 2003
- 2e Panda-achtige: Fiat Panda selecta bifuel 1996
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 27 times
Re: Teslarijders raar volk
Niet alleen Tesla’s zijn voorzien van autonoom rijden. Ook de duurdere Volvo’s hebben dit (als optie). Volgens mij de duurdere merc en bmw ook.
Waarom zou je het niet gebruiken als het erop zit ?
En verlichting is een algemeen probleem door oa automatische verlichting .
En niet alleen Tesla’s zijn van binnen erger dan varkensstallen. Praat maar eens met ANWBmonteurs..........., soms is dat zo erg dat zelfs zij weigeren een auto te repareren.
Waarom zou je het niet gebruiken als het erop zit ?
En verlichting is een algemeen probleem door oa automatische verlichting .
En niet alleen Tesla’s zijn van binnen erger dan varkensstallen. Praat maar eens met ANWBmonteurs..........., soms is dat zo erg dat zelfs zij weigeren een auto te repareren.
Wie hoopt, die gelooft. Wie gelooft, die begrijpt het niet. Wie het begrijpt, die gelooft niet...........
- bero
- Forumgebruiker
- Berichten: 8806
- Lid geworden op: 26 sep 2006 15:02
- Locatie: Deventer
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 40 times
Re: Teslarijders raar volk
Ik zit niet zo vaak meer op de snelweg, dus zie niet zo vaak meer een Tesla in het wild.
Maar het is van nature dat het een bepaald soort mens trekt om er in te rijden.
Dat is met elk soort 'bijzondere' auto. (Behalve bij de Panda, he! )
Maar varkensstallen kom ik af en toe ook wel eens tegen tijdens mijn werkzaamheden.
Ik heb ooit een Kia Rio gehad die echt zo erg naar natte hond stonk en het stuur, versnellingspook en zelfs de sleutel
plakte van de viezigheid. Toen heb ik ook echt geweigerd. Voor de rest zijn het meer de werkbussen die ik tegenkom wat een bende is van binnen.
Maar het is van nature dat het een bepaald soort mens trekt om er in te rijden.
Dat is met elk soort 'bijzondere' auto. (Behalve bij de Panda, he! )
Maar varkensstallen kom ik af en toe ook wel eens tegen tijdens mijn werkzaamheden.
Ik heb ooit een Kia Rio gehad die echt zo erg naar natte hond stonk en het stuur, versnellingspook en zelfs de sleutel
plakte van de viezigheid. Toen heb ik ook echt geweigerd. Voor de rest zijn het meer de werkbussen die ik tegenkom wat een bende is van binnen.
|| Vragen over sleutels van Panda's? Ik beantwoord ze! ||
Sis Fiat Panda 4x4 Sisley 1000cc 1987 (Roestoratie project)
Neil Fiat Panda Young 1100cc 2003
Sis Fiat Panda 4x4 Sisley 1000cc 1987 (Roestoratie project)
Neil Fiat Panda Young 1100cc 2003
-
- Forumgebruiker
- Berichten: 312
- Lid geworden op: 23 mar 2015 11:17
- 1e Panda-achtige: Young 2001
- Facebook: https://www.facebook.com/miranda.uneken
- Locatie: Betuwe
- Been thanked: 3 times
Re: Teslarijders raar volk
Hier in Tiel zijn er vorig jaar twee rechtdoor gereden in een bocht zonder wegbelijning.
Re: Teslarijders raar volk
In Duitsland hebben ze dat probleem niet. Geen subsidie dus ook (bijna) geen Tesla's. Daar krijg je subsidie op een goed stinkende diesel voorzien van sjoemelsoftware.
Als hier de lease contracten voor de Tesla's zijn afgelopen en er ook geen subsidie meer op is, dan verdwijnen ze allemaal naar het buitenland. Dus met ons belasting geld wordt het milieu in het buitenland beter. De stroom uit het stopcontact is tenslotte toch niet milieu belastend. Ja toch?
En wat de verlichting betreft, dat zie je met alle dure auto's. Ook richting aangeven schijnt met die modellen erg moeilijk te zijn. Komt waarschijnlijk door dat je eerst door 20 menu's op je ipad moet gaan totdat je op de goede pagina bent. Daarom moeten deze auto's ook autonoom kunnen rijden. Men kan niet op de ipad en tegelijk op de weg kijken. Het gevaar is nu dat deze technieken ook steeds meer in goedkopere auto's worden toegepast. Over 10 jaar kijkt niemand meer op de weg.
Als hier de lease contracten voor de Tesla's zijn afgelopen en er ook geen subsidie meer op is, dan verdwijnen ze allemaal naar het buitenland. Dus met ons belasting geld wordt het milieu in het buitenland beter. De stroom uit het stopcontact is tenslotte toch niet milieu belastend. Ja toch?
En wat de verlichting betreft, dat zie je met alle dure auto's. Ook richting aangeven schijnt met die modellen erg moeilijk te zijn. Komt waarschijnlijk door dat je eerst door 20 menu's op je ipad moet gaan totdat je op de goede pagina bent. Daarom moeten deze auto's ook autonoom kunnen rijden. Men kan niet op de ipad en tegelijk op de weg kijken. Het gevaar is nu dat deze technieken ook steeds meer in goedkopere auto's worden toegepast. Over 10 jaar kijkt niemand meer op de weg.