Afbeelding Afbeelding Afbeelding Beste leden. In het clubblad staat een foutje: We verzoeken vriendelijk de contributie voor het nieuwe lidmaatschapsjaar vóór 1 februari over te maken op het bekende rekeningnummer. We hopen dit jaar weer het e.e.a. te mogen organiseren. Voor nu: blijf gezond!

Bardolino 2021 (medio eind april - Koningsdag) [NIET FPCN]

Aankondigingen van Pandaclub evenementen en Aftertalks

Moderators: michiel van g., Niels9966, Paarsepeanut

Plaats reactie
PandaVespa
Forumgebruiker
1e Panda-achtige: Fiat Panda hobby bifuel 2003
2e Panda-achtige: Fiat Panda selecta bifuel 1996

Bardolino 2021 (medio eind april - Koningsdag) [NIET FPCN]

Bericht door PandaVespa »

Het begint bij mij toch wat te kriebelen om weer naar Italië te gaan met de 141 Panda naar de grootste Fiat-meeting in Bardolino medio eind april. Mooi moment van seizoen om erheen te rijden, niet te warm, alles staat in bloei en de top v/d bergen hebben nog sneeuw. Wellicht in de bergen waar we doorheen cq overheen moeten we even door de sneeuw. Het is ongeveer 1300km in 1 dag rijden. Het is te doen, mits we rustig door blijven rijden met korte pauzes.
Het hangt natuurlijk wel af hoe de Covid19 zich ontwikkeld natuurlijk. Dat moet wel nagenoeg weg zijn cq onder controle zijn. Koffiedik kijken.

Mijn plan is, woensdag erheen. Donderdag even rust. Vrijdag of Ferrari (museum cq fabriek) of Turijn (Fiatmuseum) bezoeken. Zaterdag poetsdag en zondag de Fiatmeeting. Maandag weer terug.
Dit keer wil ik via Zwitserland ipv Oostenrijk, het schijnt dat Zwitserland ook een zeer mooi land is om doorheen te rijden.

Geen idee of iemand interesse heeft. Lijkt mij leuk om met meerdere mensen erheen te rijden in een colonne. Samen uit, samen thuis. De reis zelf is ook een leuke belevenis.
Ikzelf ga met de selecta erheen en moet om de 600km lpg gaan tanken. Wel voordeeltje, ik moet zoeken naar lpg-pompen (even googlen op dat moment :P ), dat houdt in dat de rest goedkoper benzine kan tanken tov aan de snelweg.
Wie hoopt, die gelooft. Wie gelooft, die begrijpt het niet. Wie het begrijpt, die gelooft niet...........

Illustrator
Clublid
1e Panda-achtige: 09 twinair Trekking 2013
2e Panda-achtige: Type 169 11 Active 2005

Re: Bardolino 2021 (medio eind april - Koningsdag)

Bericht door Illustrator »

Wat zijn je plannen voor de overnachtingen, kamperen of hotel?

PandaVespa
Forumgebruiker

Een B&B. Heeft plek voor 3 personen cq 3 stelletjes. Je mag natuurlijk zelf ook wat regelen mbt overnachten.
Wie hoopt, die gelooft. Wie gelooft, die begrijpt het niet. Wie het begrijpt, die gelooft niet...........

Illustrator
Clublid
1e Panda-achtige: 09 twinair Trekking 2013
2e Panda-achtige: Type 169 11 Active 2005

Bericht door Illustrator »

Onder coronavoorwaarden lijkt het mij een leuk idee om ook mee te rijden.
Ik neem aan dat het grootste deel van de rit over de snelweg gaat.
Dat betekent wel dat er voor Zwitserland een vignet nodig is tenzij je daar binnendoor gaat rijden (geen aanrader als je wilt opschieten).

PandaVespa
Forumgebruiker

Re: Bardolino 2021 (medio eind april - Koningsdag) [NIET FPCN]

Ik denk dat volgend jaar wellicht iets te enthousiast is ivm de toenemende coronadreiging. We zien wel wat de toekomst brengt, anders maar jaartje uitstellen. Ik gun mijn selecta ook een rit naar zijn geboorteland en ook zijn geboorteplaats :) .

Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”