Over de Grens - Hemelvaartweekend 25-30 mei 2022

Aankondigingen van Pandaclub evenementen en Aftertalks

Moderators: Niels9966, michiel van g., ingeling

'Over de Grens 2022' - Animo peiling

Ja ik wil wel één of meer nachten komen kamperen
5
56%
Ja ik wil wel komen maar alleen voor de toertocht op zaterdag
1
11%
Ja ik wil wel komen maar kampeer niet; ik zoek wel een huisje/hotel o.i.d. in de buurt
0
Geen stemmen
Misschien doe ik mee
2
22%
Nee ik doe niet mee
1
11%

Totaal aantal stemmen: 9

Zoomer
1e Panda-achtige: 1100 Smile
2e Panda-achtige: 85pk Twinair Lounge
Contacteer:

Over de Grens - Hemelvaartweekend 25-30 mei 2022

Bericht door Zoomer »

Beste Pandavrienden,

Het heeft een tijdje geduurd maar nu hebben we eindelijk weer een Panda kampeerweekend in de planning om naar uit te kijken.

Met Hemelvaart 2022 willen weer "Over de Grens" gaan met de Panda's.
'Over de grens', dat klinkt ver weg maar tussen Drenthe en Twente ligt een stukje Duitsland. Daar hebben we in een heuvelachtige omgeving een camping gevonden waar we welkom zijn met de club.

We kunnen vanaf woensdag 25 mei terecht tot en met maandag ochtend 30 mei. Dus een lekker lang weekend.
De omgeving leent zich erg goed voor leuke uitstapjes met de Panda of een lekkere wandeling.

Op de zaterdag zal weer een gezamenlijke toertocht worden georganiseerd. Ook Panda liefhebbers die alleen een dagje willen komen zijn dan van harte welkom.

Verder zijn de dagen natuurlijk vrij in te vullen maar zoals de ervaring leert zullen er vast meerdere gezamenlijke initiatieven ontstaan waaraan je mee kunt doen.

Meer informatie over dit evenement en de mogelijkheid om je aan te melden zal begin 2022 op de website verschijnen onder Evenementen.

Dus block Hemelvaart 2022 in je agenda en doe gezellig mee!
En geef hierboven aan of je van plan bent om te komen (is nog geen officiële aanmelding)

Groetjes Alfredo en Jan
Organisatie 'Over de grens 2022'

Afbeelding
Groetjes Zoomer :D
Afbeelding
////Panda 1100 Smile////Azzurro Astrale////09-2002////

Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”