Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu zo, 20 aug 2017, 10:33

Antwoord op onderwerp  [ 496 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
Skyline 
Auteur
Bericht Deel dit onderwerp via: Deel dit onderwerp via: FacebookDeel dit onderwerp via: TwitterDeel dit onderwerp via: Google+
Forumgebruiker

Panda: fiat panda 2002
Bericht Re: Skyline

louis schreef:
Ik heb nog wel een zijruit liggen van een marbella....
kan je evt. Helpen met in en uitbouwen.....is op zichzelf niet zo spannend.

Alleen de zijruit vanaf 1998 van de Marbella past volgens mij in de panda 2002.
Klopt dat ?
Jij hebt er meer verstand van.

Profiel
Clublid

Geen idee. Misschien handig om jouw zoektocht naar een ruit centraal te houden in het andere topic: viewtopic.php?f=5&t=18431

Brul Beertje (Skyline 1200 Fire '92)
Sergio Tacchini (Sergio Tacchini 1000 Fire '91)

Profiel
Clublid

Eindelijk de olieopvangbak een nieuwe plekje gegeven. Hing eerst onder het reservewiel, maar daar is het erg warm. Ook meteen de aanvoerende slang vervangen voor oliebestendige siliconen slang. Moet ik eigenlijk ook doen voor de retour tuinslang, maar dat spul is best duur! Werkt wel een stuk beter zo, want er kwam voorheen nog best wat prut door en nu niet meer.

Afbeelding

Ook besloten om de tankdop te vervangen voor één met slot. Het viel mij meteen op dat op de Skyline het sleutelgat horizontaal staat als hij gesloten is i.p.v. verticaal. Laatste maand twee keer wat voorgedaan dat het mij toch beter lijkt dat er niets uit en in de tank kan komen. Dak was vorige week opzij geschoven aan de achterzijde om binnen te komen o.i.d. Ik zou toch echt voor het voorste dak gaan, om de deur open te hengelen. Zullen niet de slimste zijn om niet in een Panda te kunnen komen :lol: .

Afbeelding

Afbeelding

Afgelopen zaterdag was ik op Italia a Zandvoort met wat andere Panda bezitters. We mochten gelukkig bij de Fiat Club erbij staan. De 100HP bezitters stonden tegenover ons, dus best wel wat Panda's aanwezig! Het voordeel dat we bij de Fiat Club stonden, was dat we dan naast het circuit mochten parkeren en vrijrijden was 25 i.p.v. 40 euro. Ik had alleen een beetje pech tijdens het rijden en moest van de baan geduwd worden. Gaskabel was los geschoten uit het schutbord :X . Gelukkig wat gereedschap kunnen lenen om het op te lossen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Profiel
Moderator

Panda: Fiat Panda 4x4 Cross 1.3 JTD 2006
2e Panda: 4x4 Sisley 1987

_O_

Afbeelding
|| Upload je foto's via de uploader! || Vragen over sleutels van Panda's? Ik beantwoord ze! ||
Cross Fiat Panda 4x4 Cross 1.3 JTD, 2006, Zwart (teminste, ik mag er in rijden en aan sleutelen)
1/2 eigenaar Sis Fiat Panda 4x4 Sisley 1000cc 1987

Profiel
Clublid

Panda: Lancia y10 1990 1.2 mpi
2e Panda: 1000 clx 1991

Ik was blij dat het slechts je kabel was toen ik je ineens de brem in zag sturen :yes: , ik had al doomscenario's in mijn gedachte van dat ie niet meer te rijden was :X . Was leuk om met een groepje panda's daar te mogen staan dankzij de fiat club, zonder percee lid te zijn, en de bandjes te poetsen op het nieuwe asfalt.

Profiel
Clublid

Ja gelukkig was het alleen de gaskabel die los schoot. Wel weer een ervaring erbij om van het circuit geduwd te worden. Is trouwens de eerste keer pech tijdens het rijden met de auto!

Lange tijd terug had ik de motorkap voorzien van overgebleven mint groene binnenmuurverf. Het bleef langer zitten dan ik had gedacht, maar het was hoog tijd om er iets anders op te doen. Vorige keer had ik de motorkap niet geschuurd, deze keer maar wel gedaan. Vervolgens de motorkap gewit. Eerste poging was met spuitbussen, maar dat duurde te lang en dus met een roller gedaan. De kleuren zijn de volgende dag met de spuitbus gedaan. Ik vind het er goed uitzien en de auto krijgt meer blikken tijdens het rijden 8*)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Profiel
Moderator

Panda: Fiat Panda 4x4 Cross 1.3 JTD 2006
2e Panda: 4x4 Sisley 1987

Ziet er netjes uit!

Afbeelding
|| Upload je foto's via de uploader! || Vragen over sleutels van Panda's? Ik beantwoord ze! ||
Cross Fiat Panda 4x4 Cross 1.3 JTD, 2006, Zwart (teminste, ik mag er in rijden en aan sleutelen)
1/2 eigenaar Sis Fiat Panda 4x4 Sisley 1000cc 1987

Profiel
Clublid

Panda: 34 abarth 1986

Geweldig! ziet er goed uit! ik zeg doortrekken naar je grille :yes:

Koekblik power!:
- Panda 34 Abarth '86
- Marbella Fun '96 (in onderhoud, niet meer in bezit)
- 126p Polski '85
- Volvo 245 Turbo '83

Profiel
Clublid

Panda: Fiat Panda 1242 CL I.E. U9 1991 zwart

Ik heb nog een witte achterklep en een rode deur......

Profiel
Clublid

Ik heb even getwijfeld om ook de grille te doen, maar de verstralers zitten met wat gepriegel vast. Was nèèèt weer even te veel moeite :P .

Vandaag eindelijk de trekhaak gemonteerd welke ik al een lange tijd had liggen. Na even hier op het forum gekeken te hebben, zag ik dat er meerdere modellen zijn. Op deze staat dat het een Fiat accessoire is. Zou je niet zeggen, want monteren is nogal een gedoe. De trekhaak buis eindigt namelijk op de plek waar de achterste benzinetankbeugel bevestigd is. Die moet dus volgens mij met het meegeleverde hoekstukje wat opgeschoven worden en resulteert in een tankbeugel die een beetje schuin loopt. Werkt even goed, maar is toch wat scheef. Er moeten trouwens 2 gaten geboord worden in de balk boven de benzinetank. Is goed bij te komen met de tank nog gemonteerd. Ik heb hem wel even wat laten zakken. Nu nog even uitvinden welke draden van de stekkerdoos waar aangesloten moeten worden. Hier wat foto's van de bevestiging, misschien handig voor iemand die ook een trekhaak wil gaan monteren.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Profiel
Clublid

Panda: 45cl - 1983
2e Panda: 1100 young - 2002

Ik las toevallig vandaag een grappig artikel:
https://www.autoblog.nl/archive/2008/06 ... mobilisten :rofl:
(tis maar goed dat ze niet op je bumper zitten)

''En dan tot slot het weerbericht: Vannacht eerst nog donker, morgen kans op meer licht.''

Profiel
Clublid

Die vierkante plaatjes kan je beter aan de binnenkant monteren. Ze zijn bedoelt om het plaatwerk rondom het gat te verstevigen.

Profiel
Clublid

Panda: 4x4 1996 1108 SPI Wit
2e Panda: Panda30-kop...op mijn 500L 1971 (650cc)

In principe volledig mee eens, Richard, maar het lijkt ook een beetje of hij ze hier als "spacers" gebruikte, omdat het schuine stuk van die steunplaat van de bol anders tegen de "krik"-steun zou kunnen komen, ter hoogte van dat hangend stekkertje (?). Mogelijk zitten er ook onzichtbaar aan de achterkant van de plaat (?)

Profiel
Clublid

Ja ik zag het net op de pc, er zijn waarschijnlijk 2 dikke als spacer en de rest zijn schetsplaatjes voor onder de moeren

Profiel
Clublid

@Erik, ik wilde bijna een keer een sticker op de bumper plakken. Gelukkig hield ik mij rustig en heb het niet gedaan, zo kalm ben ik :wink: .

Laatst verder gegaan met de bekabeling voor de trekhaak. De 7-polige kabel loopt nu richting het linker achterlicht en daar heb ik de bedrading aan de linker- en rechterachterlichten gesoldeerd. Eerst doorgemeten welke kabels waarbij hoorden en daarna volgens het kleurenschema aangesloten. Het werkte, maar niet helemaal... Het bleek dat de vorige eigenaar/garagist de stekker op een willekeurige manier had aangesloten :S . Gelukkig duurde het niet lang voordat ik daar achter was. Nu kan dus eindelijk de fietsendrager op de auto 8*)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 496 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34  Volgende