Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu di, 27 jun 2017, 06:18

Antwoord op onderwerp  [ 484 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33
Skyline 
Auteur
Bericht Deel dit onderwerp via: Deel dit onderwerp via: FacebookDeel dit onderwerp via: TwitterDeel dit onderwerp via: Google+
Forumgebruiker

Panda: fiat panda 2002
Bericht Re: Skyline

louis schreef:
Ik heb nog wel een zijruit liggen van een marbella....
kan je evt. Helpen met in en uitbouwen.....is op zichzelf niet zo spannend.

Alleen de zijruit vanaf 1998 van de Marbella past volgens mij in de panda 2002.
Klopt dat ?
Jij hebt er meer verstand van.

Profiel
Clublid

Geen idee. Misschien handig om jouw zoektocht naar een ruit centraal te houden in het andere topic: viewtopic.php?f=5&t=18431

Brul Beertje (Skyline 1200 Fire '92)
Sergio Tacchini (Sergio Tacchini 1000 Fire '91)

Profiel
Clublid

Eindelijk de olieopvangbak een nieuwe plekje gegeven. Hing eerst onder het reservewiel, maar daar is het erg warm. Ook meteen de aanvoerende slang vervangen voor oliebestendige siliconen slang. Moet ik eigenlijk ook doen voor de retour tuinslang, maar dat spul is best duur! Werkt wel een stuk beter zo, want er kwam voorheen nog best wat prut door en nu niet meer.

Afbeelding

Ook besloten om de tankdop te vervangen voor één met slot. Het viel mij meteen op dat op de Skyline het sleutelgat horizontaal staat als hij gesloten is i.p.v. verticaal. Laatste maand twee keer wat voorgedaan dat het mij toch beter lijkt dat er niets uit en in de tank kan komen. Dak was vorige week opzij geschoven aan de achterzijde om binnen te komen o.i.d. Ik zou toch echt voor het voorste dak gaan, om de deur open te hengelen. Zullen niet de slimste zijn om niet in een Panda te kunnen komen :lol: .

Afbeelding

Afbeelding

Afgelopen zaterdag was ik op Italia a Zandvoort met wat andere Panda bezitters. We mochten gelukkig bij de Fiat Club erbij staan. De 100HP bezitters stonden tegenover ons, dus best wel wat Panda's aanwezig! Het voordeel dat we bij de Fiat Club stonden, was dat we dan naast het circuit mochten parkeren en vrijrijden was 25 i.p.v. 40 euro. Ik had alleen een beetje pech tijdens het rijden en moest van de baan geduwd worden. Gaskabel was los geschoten uit het schutbord :X . Gelukkig wat gereedschap kunnen lenen om het op te lossen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Brul Beertje (Skyline 1200 Fire '92)
Sergio Tacchini (Sergio Tacchini 1000 Fire '91)

Profiel
Moderator

Panda: 1.3 JTD 2006
2e Panda: 1/2 4x4 Sisley 1987 - Doblo 1.9 2007

_O_

Afbeelding
|| Upload je foto's via de uploader! || Vragen over sleutels van Panda's? Ik beantwoord ze! ||
Mien (Doblo-steen) Fiat Doblo Malibu JTD 1900cc 2007
1/2 eigenaar Sis Fiat Panda 4x4 Sisley 1000cc 1987

Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 484 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33