Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

zwarte beschermstrips

Discussie over het tunen en stylen van de Panda (1980-2003)

Moderators: michiel van g., Niels9966

Plaats reactie
pandasas
Forumgebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 nov 2012 22:15
1e Panda-achtige: 1.1 young 2002

zwarte beschermstrips

Bericht door pandasas »

Hoi allemaal,

sinds kort en na lang zoeken hebben wij er een pandaatje bij. Een mooie blauwe uit 2002 met 60000 km en in zeer goede staat. Het projekt gaat langzaam beginnen om hem nog mooier te maken dan hij al is. Nu vinden wij de zwarte strips zoals de 4x4 op de zijkant heeft zo gaaf. Weet iemand waar die te krijgen zijn en hoe worden die bevestigd? We hebben wat zitten googlen en op ebay.it vond ik wel wat wat er op lijkt maar mijn italiaans is niet zo goed. Verder zijn we op zoek naar zo'n dakdrager op de achterzijde dak,weet iemand waar die te krijgen zijn?
gr.

Gebruikersavatar
exprezzo
Forumgebruiker
Berichten: 1456
Lid geworden op: 15 sep 2012 12:14
1e Panda-achtige: panda 100hp
Locatie: apeldoorn
Been thanked: 1 time

Re: zwarte beschermstrips

Bericht door exprezzo »

ik weet wel dat de firma tuynder bijna alles levert...
maar dan moet je meestal wel de portemonne effe trekken :mrgreen:,je kunt ze allicht bellen voor een offerte.
grt exprezzo.

Romeo
Forumgebruiker
Berichten: 5844
Lid geworden op: 28 feb 2004 16:55
Been thanked: 2 times

Re: zwarte beschermstrips

Bericht door Romeo »

Je kunt de stootlijsten gewoon bij de Fiat dealer bestellen, nieuw.
Origineel zitten die stootlijsten op dopjes geklikt die in geboord zitten in het plaatwerk. Je kunt ze echter ook kitten, dat blijft ook goed zitten (Zelf ervaring mee)
of je plaatste een oproep in de koopjesrubriek.
Hou ook de advertenties voor aangeboden onderdelen op dit forum in die rubriek in de gaten.
De stootlijsten die je zoekt zaten niet alleen op de Panda 4x4 maar ook op de luxere uitvoeringen van de gewone Panda's (Met enkel voorwielaandrijving dus)

pandasas
Forumgebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 nov 2012 22:15
1e Panda-achtige: 1.1 young 2002

Re: zwarte beschermstrips

Bericht door pandasas »

Hoi bedankt voor de reakties.. ik heb via ebay wel een setje gevonden dat komt voor alle delen inclusief verzenden rond de 100 euro uit. Zou het bij de fiat dealer goedkoper zijn? Ik had zo en zo bedacht om ze maar gewoon vast te kitten met montage lijm of zo .

Plaats reactie

Terug naar “Tuning & Styling”