Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Kammei armsteun

Discussie over het tunen en stylen van de Panda (1980-2003)

Moderators: michiel van g., Niels9966

Plaats reactie
henkwendel
Forumgebruiker
Berichten: 50
Lid geworden op: 01 feb 2012 20:36
1e Panda-achtige: Panda 1.1 selecta 1995

Kammei armsteun

Bericht door henkwendel »

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een goede armsteun voor in mijn oude.panda uit 1995. Op marktplaats staan er genoeg en met een beetje hobyen zijn de meeste wel passend te maken. Maar nu is mijn oog gevallen op een armsteun van het merk kammei dit schijnen hele degelijke armsteunen te zijn. Nu vraag ik me af of een armsteun van kammei uit een andere kleine fiat zoals bv een seicento op dezelfde bevestiging punten van de stoelrails past in mijn panda. Of makkelijk pas is te maken.

Alvast bedankt. Henk

Gebruikersavatar
P.R.T. Zaanstad
Forumgebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 17 jan 2014 21:24
1e Panda-achtige: Panda 1200 Edizione Cool 2011
Locatie: Reahûs .FRL
Contacteer:

Re: Kammei armsteun

Bericht door P.R.T. Zaanstad »

Deze is het neem ik aan? :

Afbeelding

Lijkt mij dat de Kamei(met 1 M!) er wel in te bouwen is met een beetje ge-hobby....

Als het moet kunt u hem volgens mij gewoon dwars door de bodem vastbouten met 2 goeie dikke M10 bouten met flinke ringen(En natuurlijk even goed kijken of je niet iets "engs" doorboort)
P.R.T. = Panda Racing Team Zaanstad :P

I motori sono come le donne, bisogna saperli toccare nelle parti più sensibili.(Enzo Ferrari)

Het regent, het regent...De Pandaatjes worden nat....
🐼
ItaliaTiAmo

henkwendel
Forumgebruiker
Berichten: 50
Lid geworden op: 01 feb 2012 20:36
1e Panda-achtige: Panda 1.1 selecta 1995

Re: Kammei armsteun

Bericht door henkwendel »

Ik heb nog geen specifieke kammei armsteun op het oog, maar dit is inderdaad het type armsteun dat mij wel mooi lijkt. En het idee is, dat als ik er eentje voor een klein model fiat koop de bevestiging op de stoelrails redelijk overeen komt. Bovendien is het misschien wel mogelijk de bevestiging minimaal bij te buigen.

Plaats reactie

Terug naar “Tuning & Styling”