Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu zo, 20 aug 2017, 03:10

Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Landelijke Fiat Panda Dag- 9 september 2017 
Auteur
Bericht Deel dit onderwerp via: Deel dit onderwerp via: FacebookDeel dit onderwerp via: TwitterDeel dit onderwerp via: Google+
Moderator

Noteer hem alvast in je agenda.
Zoals gebruikelijk weer op de 2e zaterdag in september in Veenendaal (Bij Utrecht)
Meer details volgen

Profiel
Clublid

Panda: Fiat 141 selecta 1993
2e Panda: Fiat Panda 110 HP G3

Wij zijn er......

Gr Pandapouwer

Profiel
Moderator

Net zoals de afgelopen edities van de Landelijke Fiat Panda Dag zijn wij ook dit jaar weer op zoek naar mensen die het leuk vinden om bv een workshop te organiseren. Dat hoeft niet met een (zwaar) technische ondertoon te zijn. Vind je het bv handig om te laten zien hoe je een lampje vervangt of bv een wiel wisselt dan kan dat ook.
Eigenlijk is er van alles mogelijk mits je er rekening mee houd dat je op een open terrein staat. De garagehouder waar wij te gast zijn heeft aangegeven bv geen laswerkzaamheden/ demo te willen op zijn terrein. Dat respecteren we. Maar dan blijft er nog genoeg over wat wel mogelijk is.

De editie van 2017 is een bijzondere. We vieren namelijk dat 2017 het 10e jaar is waarin de Landelijke Fiat Panda Dag plaats zal vinden.
Wij van de organisatie hopen dan ook op een grote opkomst van Panda's en Marbella's en uiteraard jou als bezoeker.

Een vast onderdeel van het programma van de Panda Dag zijn de inspecties waarvoor altijd veel animo is.
Wil je weten hoe jouw Panda/ Marbella er aan toe is dan kun je jouw auto kosteloos op de brug zetten om deze door enthousiaste Panda liefhebbers te laten inspecteren. je hebt dan een goed beeld van wat er eventueel aan zit te komen.En daarnaast is het ook leuk om je auto eens van de onderkant te kunnen bekijken en een goed gesprek te voeren met de leden van het inspectieteam.
Vind je het leuk om jouw verzameling van Panda/Marbella miniaturen te laten zien, heb je andere Panda gadgets of wil je onderdelen ruilen of verkopen, dan is deze dag de uitgelezen kans om dat te doen. Jouw auto is je showroom/ marktkraam van waaruit je jouw dingen laat zien of aan de man kunt brengen.
Verder is de clubshop ook aanwezig met leuke artikelen uit de clubshop.Ook zullen er enkele leden van het clubbestuur aanwezig zijn.

Ben je nog geen lid en ben je benieuwd naar de sfeer binnen de Fiat Panda Club? Kom dan eens langs om een praatje te maken met mede bezoekers en uiteraard om hun auto's uitgebreid te kunnen bekijken.
Naast het Panda dag nieuws op dit forum is er ook een Facebook pagina. Kijk hiervoor op: https://www.facebook.com/Landelijke-Fia ... 629332101/

Lijkt het jou wat om je steentje bij te dragen aan het tot een succes maken van deze dag, of heb je vragen schroom dan niet om contact op te nemen met de organisatie.
Deze kun je bereiken via het volgende mailadres: pandadag.pandaclub at gmail.com
(at vervangen voor een @)

In de aftertalk topics tref je een impressie aan van de voorgaande edities van de Landelijke Fiat Panda Dag.
Meer nieuws volgt binnenkort.

Landelijke Fiat Panda Dag 2017
zaterdag 9 september 2017
13.00-16.00uur
Op het terrein van Auto Kuijer
Adres: Plesmanstraat 30, 3905 KZ Veenendaal (Vlakbij Utrecht)

Profiel
Moderator

Een korte update;
Zoals jullie hebben kunnen lezen/zien in de nieuwe Pandissimo (Het clubblad) staat er een paginagroot artikel in over de LPD. (Waarvoor dank @ redactie _O_ )
De stand van zaken is dat er achter de schermen druk gewerkt wordt aan het programma en het (laten) maken van de aanmeldpagina.
Zodra deze on-line staat zullen wij in dit topic jullie een seintje geven.

Helaas hebben we op dit moment nog geen workshop/demo dus mocht iemand het leuk vinden om dit op zich te nemen dan horen wij het graag.
Voor vragen/ opmerkingen e.d. kun je ons mailen op: pandadag.pandaclub at gmail.com ( at vervangen voor een @)
Binnenkort meer.

Profiel
Moderator

Panda: Fiat Panda 4x4 Cross 1.3 JTD 2006
2e Panda: 4x4 Sisley 1987

dus.. pandadag.pandaclub apestaartje gmail.com

Opmerking moderator:
aangezien dit een open forum is, bezoeken spambots ons forum regelmatig. Als wij kant en klare email adressen zoals bill.gates@microsoft.com ( :X :X ) zouden doen,
komt daar vervelende spammail naar toe.

Afbeelding
|| Upload je foto's via de uploader! || Vragen over sleutels van Panda's? Ik beantwoord ze! ||
Cross Fiat Panda 4x4 Cross 1.3 JTD, 2006, Zwart (teminste, ik mag er in rijden en aan sleutelen)
1/2 eigenaar Sis Fiat Panda 4x4 Sisley 1000cc 1987

Profiel
Clublid

Panda: 45cl - 1983
2e Panda: 1100 young - 2002

Ook ik heb deze dag al vanaf de alv in m'n agenda staan en ben zeker present!
(m'n eerste lfpd :oops: )

Het lijkt mij leuk als m'n panda op de brug zou mogen.

Ook wil ik best wel iets van een workshopje geven, al ben ik blanco waarover. :roll:
Is er ergens specifiek behoefte aan, mede-forum'ers? (enkel oer-panda of classic trouwens)

''En dan tot slot het weerbericht: Vannacht eerst nog donker, morgen kans op meer licht.''

Profiel
Clublid

Ik zal er ook zijn zoals gebruikelijk. Altijd een hele gezellige dag! (y)

Zo te zien zijn er helaas nog geen workshops. Ik neem die dag een opengewerkte deur mee. Hiervan is de buitenste plaat weg. Misschien leuk om een workshop ruit vervangen te doen of slot vervangen. Dat laatste zit in de buitensteplaat, maar het functioneren van het slot e.d. is duidelijk te laten zien. Iemand die zin heeft om zoiets te doen? Ik ben namelijk die dag al druk met andere dingen.

Het gaat om deze prachtige deur:

Afbeelding

Brul Beertje (Skyline 1200 Fire '92)
Sergio Tacchini (Sergio Tacchini 1000 Fire '91)

Profiel
Clublid

Er zijn nog geen reacties binnen voor een workshop. De deur zoals in bovenstaande afbeelding heeft ook iemand nodig die laat zien hoe bijvoorbeeld een ruitje vervangen wordt. Hoeft geen expert of professioneel ruitenzetter te zijn hoor! Anders staat die deur zo alleen op het terrein :cry:

Brul Beertje (Skyline 1200 Fire '92)
Sergio Tacchini (Sergio Tacchini 1000 Fire '91)

Profiel
Forumgebruiker

Beste Landelijke Fiat Panda Dag geïnteresseerden;
De aanmeldpagina is in de maak. Zodra deze online staat zullen we jullie een seintje geven zodat jullie jezelf en je auto('s) aan kunnen melden.

Zoals jullie kunnen zien is er voor de LPD / Panda Dag een account aangemaakt.
Mocht je vragen hebben dan kun je een pb sturen of je klikt op de e-mailbutton onderaan dit bericht. Je bericht komt dan rechtstreeks binnen op het Panda Dag mailadres.

Bijlagen:
20626189_1718937281736601_5172098163331172179_o.jpg
20626189_1718937281736601_5172098163331172179_o.jpg [ 28.99 KiB | 211 keer bekeken ]

Zaterdag 9 september in Veenendaal (Bij Utrecht)
http://fiatpandaclub.nl/meetings/landel ... -dag-2017/
Profiel
Forumgebruiker

Het aanmeldformulier staat online.
Vanaf nu kun je jezelf en jouw auto dus aanmelden.
Aanmelden kan t/m zaterdag 2 september 23:59u

Voor jouw deelname kun je kiezen uit de volgende opties:

Inspecties*

Mercatino/Galleria

Showpaddock

Of alleen bezoeker

* Inspecties:

Wil je jouw Fiat Panda of Seat Marbella graag laten inspecteren op de brug ,waarna je advies en tips krijgt van ons inspectieteam, en jouw auto ook eens op een andere manier kunt bekijken? Dan vink je het vakje inspecties aan.
Aanmelden voor de inspecties betekent niet dat automatisch jouw auto ook geinspecteerd zal worden. Dit is afhankelijk van het aantal auto's wat binnen de beschikbare tijd kan worden geinspecteerd. Het is dan ook aan te raden om meteen met de aanmelding jouw auto op te geven voor de inspecties en dit niet op de dag zelf te doen.
De inspecties zijn alleen voor auto's het type Fiat Panda en Seat Marbella en afgeleiden.
Aangemelde auto's gaan voor de auto's die zonder aanmelding vooraf op de dag zelf (alsnog) worden aangeboden.

Mercatino en Galleria:

Heb je onderdelen die je wilt ruilen of verkopen? Of wil je jouw verzameling van Panda/Marbella folders of bv miniaturen graag laten zien? Dan kies je voor Marcatino en Galleria

(Mercatino is Italiaans voor marktplein, Gallaria voor galerie/expositie)

Showpaddock:

Nieuw is de Showpaddock*. Heb je een Panda of Marbella die je graag extra in de belangstelling wilt laten staan omdat deze een echte eyecatcher is? Is jouw getuned, heb je vette audio gemonteerd of bv de auto in een opvallende kleur laten spuiten? Of is jouw auto juist compleet in originele (nieuw) staat (gerestaureerd)?
Dan is de showpaddock wellicht iets voor jou. Jouw auto krijgt dan een plek op het terrein waar je naast andere show Panda’s/ Marbella’s kunt parkeren.

(*) De showpaddock gaat alleen door bij minimale deelname van 4 auto’s.

Heb je geen Fiat Panda of Seat Marbella (of een afgeleide hiervan), of kom je met een andere of geen auto dan vul je in dat je alleen als bezoeker komt.

Omdat het autobedrijf waar wij als club te gast zijn, en de ruimte vrijwillig ter beschikking van hebben gekregen, graag wil weten hoeveel mensen hun terrein op 9 september zullen gaan betreden vragen wij je om het aantal bezoekers waarmee je komt, inclusief jezelf, in te vullen.

Kom je met meerdere auto’s vul dan een apart formulier in. Zo houden we het overzichtelijk.
Vermeld dan in het opmerkingen veld dat dit een aanmelding voor een 2e auto of extra auto is
Tot slot hopen wij zoals altijd weer op een grote opkomst. Aanmelden kan tot en met zaterdag 2 september 23:59uur.

Cordiali saluti

Het team van de Panda Dag 2017:

Ivo , Lenny, Pinda1000, Milan

Zaterdag 9 september in Veenendaal (Bij Utrecht)

Profiel
Forumgebruiker

Panda: 1100 young 2001
2e Panda: Alfa 166 3.0 v6

Erik` schreef:
Ook ik heb deze dag al vanaf de alv in m'n agenda staan en ben zeker present!
(m'n eerste lfpd :oops: )

Het lijkt mij leuk als m'n panda op de brug zou mogen.

Ook wil ik best wel iets van een workshopje geven, al ben ik blanco waarover. :roll:
Is er ergens specifiek behoefte aan, mede-forum'ers? (enkel oer-panda of classic trouwens)

Ik weet wel iets.
Autoramen met folie beplakken.
Neem ik een Panda,folie en zeepsop mee..... :mrgreen:

17 inch past echt wel op een panda....

Profiel
Moderator

:rofl: :rofl:

Ik kan helaas niet aanwezig zijn dit jaar omdat Welshwitch zo nodig weer een wedstrijd met de hond moet doen (en ja.. we hebben maar 1 auto).
Ik had wel een kleine workshop willen doen over sloten/sleutels/startonderbrekers, mja misschien volgend jaar dan maar.

Afbeelding
|| Upload je foto's via de uploader! || Vragen over sleutels van Panda's? Ik beantwoord ze! ||
Cross Fiat Panda 4x4 Cross 1.3 JTD, 2006, Zwart (teminste, ik mag er in rijden en aan sleutelen)

Profiel
Moderator

bero schreef:
:rofl: :rofl:

Ik kan helaas niet aanwezig zijn dit jaar omdat Welshwitch zo nodig weer een wedstrijd met de hond moet doen (en ja.. we hebben maar 1 auto).
.

Volgens mij hebben jullie 2 auto's of in ieder geval 1,5 (mits die ooit nog af komt ;-) )

Profiel
Moderator

Laten we het houden op RIJDENDE auto ;-)

Afbeelding

Profiel
Evenementencoördinator

Hallo allemaal,

De personen die zich de afgelopen dagen hebben aangemeld voor de LPD 2017, zullen na zondag 20 augustus de bevestiging van de aanmelding krijgen.
Dit in verband met vakantie.

Groetjes Inge

Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende