Afbeelding Afbeelding Afbeelding vergeet niet de contributie à 22,50 over te maken (nog geen lid? Word lid!)

[Aftertalk] Concorso Italiano (Geen FPCN evenement] 10-07-16

Aftertalks

Moderators: michiel van g., Niels9966, ingeling, Bumper

Plaats reactie
Romeo
Forumgebruiker
Berichten: 5844
Lid geworden op: 28 feb 2004 16:55
Been thanked: 2 times

[Aftertalk] Concorso Italiano (Geen FPCN evenement] 10-07-16

Bericht door Romeo »

Concorso Italiano is een nieuw evenement in zomerse sferen op een unieke locatie: Classic Park in Boxtel.
Op zondag 10 juli 2016 kunt u in het vaste automuseum genieten van mooie klassiekers, waaronder speciaal voor dit evenement natuurlijk bijzondere Italiaanse klassiekers. Buiten op de showplaatsen staan honderden Italiaanse schonen te pronken, van Fiat tot Ferrari en van Alfa tot Lamborghini. Italiaanse sferen en muziek maken dit dagje uit tot een mooi feest. Natuurlijk ontbreekt een mooi Concours niet met tal van deelnemende Italiaanse auto's en ook tweewielers!

Voor meer info, zie de website: http://www.concorsoitaliano.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Romeo
Forumgebruiker
Berichten: 5844
Lid geworden op: 28 feb 2004 16:55
Been thanked: 2 times

[Aftertalk] Concorso Italiano (Geen FPCN evenement] 10-07-16

Bericht door Romeo »

Ik en lenny zijn er vanochtend geweest en kwamen daar nog een mede clublid tegen.
Er stonden veel leuke auto's en ook meerdere clubs waren vertegenwoordigd. Hoewel we oorspronkelijk niet binnen de hekken zouden staan, want dat was niet besproken, mochten we toch naar binnen en konden wij onze Panda's op het grasveld naast de ingang parkeren.

Op dat veld stonden al een aantal Panda's die ik nog niet kende. 1 zwarte 100HP met rode spiegels en een aantal "gewone" Nuova/ 169 Panda;s.
Op het terrein zelf stond bij een andere club nog een grijze/ antracietkleurige 100HP.
Omdat het (voor mij) bijna om de hoek was begin van de middag weer vertrokken maar nog een paar foto's gemaakt van onze Panda's met een aantal van de hierboven genoemde.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De blauwe 100HP op de foto's stond er later bij toen we terug bij de auto's kwamen en ik de foto's gemaakt heb.

Gebruikersavatar
Dennis023
Forumgebruiker
Berichten: 1088
Lid geworden op: 21 jun 2014 09:10
1e Panda-achtige: Momenteel geen Fiat
Locatie: Gorredijk

Re: [Aftertalk] Concorso Italiano (Geen FPCN evenement] 10-07-16

Bericht door Dennis023 »

Mooie foto's met al die Italiaanse auto's !
Ik zie ook een Coupe Fiat. Die zie je bijna niet meer in het straatbeeld.
Nu: Pandaloos, ben overgestapt naar Toyota
Ex: Fiat Panda 1.2 Lounge met Lounge + pakket 2016
Ex: Fiat Panda 85 twinair lounge 2012
Ex: Fiat Panda Classic 750 CL 1988
Ex: Fiat Grande Punto
Ex: Fiat Sedici

Romeo
Forumgebruiker
Berichten: 5844
Lid geworden op: 28 feb 2004 16:55
Been thanked: 2 times

Re: [Aftertalk] Concorso Italiano (Geen FPCN evenement] 10-07-16

Bericht door Romeo »

Klopt die stonden naast ons.
Er stonden leuke auto's. Voor mij was het nog iets makkelijker om er heen te gaan omdat het zo'n 20 minuutjes rijden was.

Sirano

Re: [Aftertalk] Concorso Italiano (Geen FPCN evenement] 10-07-16

Bericht door Sirano »

Was inderdaad de moeite waard om hier naar toe te gaan. Alleen weer jammer dat de Fiat Panda Club officieel niet aanwezig was.
Dus heb ik op de paddock gestaan van de Grande Punto Club.... Ook in Zandvoort was dit het geval.

Wellicht dat zich toch iemand genegen voelt om zich aan te melden als bestuurslid en welke ook genegen is om naar dit soort evenementen te gaan.
Ik zelf ben geen optie, daar ik geen Fiat Panda in mijn bezit heb en daarom gedegradeerd ben tot alleen donateur.
Vergaderen via Skype is mijn inziens ook mogelijk, dus geografische afstand moet het dan ook niet meer om gaan.

Afbeelding

Gebruikersavatar
lenny
Forumgebruiker
Berichten: 1000
Lid geworden op: 27 feb 2011 13:53
1e Panda-achtige: panda young 1100 2002
Locatie: breda
Has thanked: 3 times
Been thanked: 16 times

Re: [Aftertalk] Concorso Italiano (Geen FPCN evenement] 10-07-16

Bericht door lenny »

bij dit soort evementen ligt de nadruk vaak op de exoten, met name ferrari. Ik snap dat dat het publiek trekt, maar het lijkt me juist goed om, als club, te laten zien dat wat italie nog meer heeft aan auto's die eigenlijk bepalender zijn/waren voor het algemene italiaanse en europese straatbeeld en dat het laagdrempelig kan zijn, zoals b.v. panda's om maar iets te noemen.. :wink:

Romeo
Forumgebruiker
Berichten: 5844
Lid geworden op: 28 feb 2004 16:55
Been thanked: 2 times

Re: [Aftertalk] Concorso Italiano (Geen FPCN evenement] 10-07-16

Bericht door Romeo »

(y) (y) Misschien dat het clubbestuur mee leest?

Gebruikersavatar
Pinda1000
Forumgebruiker
Berichten: 4294
Lid geworden op: 14 jul 2010 23:27
1e Panda-achtige: Fiat Panda 1242 CL I.E. U9 1991 zwart
Locatie: Den Haag
Has thanked: 17 times
Been thanked: 27 times
Contacteer:

Re: [Aftertalk] Concorso Italiano (Geen FPCN evenement] 10-07-16

Bericht door Pinda1000 »

Over een tijdje zijn de OerPanda en de Classic nog zeldzamer op straat en op evenementen dan Ferrari's en andere Italiaanse exoten. Ik vind het zelf trouwens leuker om als FPCN lid bij de diverse druk bezochte evenementen te staan dan als Niet FPCN lid. In het kader van promotie en naamsbekendheid van de club zou dat ook mooi uitkomen.

Romeo
Forumgebruiker
Berichten: 5844
Lid geworden op: 28 feb 2004 16:55
Been thanked: 2 times

Re: [Aftertalk] Concorso Italiano (Geen FPCN evenement] 10-07-16

Bericht door Romeo »

Foto's van dit evenement vind je hier:
http://autopics.nl/index.php?p=gallery& ... =60&ipp=60" onclick="window.open(this.href);return false;
Geen Panda's maar die staan ,een aantal, op de eerder geposte foto's.

Plaats reactie

Terug naar “Evenementenarchief”