Afbeelding Afbeelding Afbeelding vergeet niet de contributie à 22,50 over te maken (nog geen lid? Word lid!)

[Aftertalk] PPP 04-04-2010

Aftertalks

Moderators: michiel van g., Niels9966, ingeling, Bumper

Gebruikersavatar
Curly
Forumgebruiker
Berichten: 866
Lid geworden op: 02 mei 2008 20:19
Locatie: Arnhem

Re: PPP 2010 Aftertalk

Bericht door Curly »

Oeps

't was een geslaagde dag ( wel wat frisjes )

organisatie bedankt !!!!

Gebruikersavatar
Zoomer
Berichten: 798
Lid geworden op: 10 dec 2003 13:10
1e Panda-achtige: 1100 Smile
2e Panda-achtige: 80pk Twinair Lounge Automaat
Locatie: Arnhem
Has thanked: 7 times
Been thanked: 8 times
Contacteer:

Re: PPP 2010 Aftertalk

Bericht door Zoomer »

Jan, Marcel en team wederom bedankt voor de PPP!

We vonden het weer een erg leuke rit, vooral de kronkelweggetjes langs de Gein en de Waver.

Al met al ontzettend geluk gehad met het weer. Tussen de buien was het inderdaad droog!

Jammer dat PandaVerde wat minder geluk had. Geweldig om te zien hoe dit binnen de club opgelost wordt :D
Volgens mij hebben de kleine PandaVerde's zich ondanks de pech wel vermaakt achterin de Panda Smile :lol:

Ik hoop dat de uitslag hier nog even gepost wordt want we vonden het erg jammer dat de afsluiting eerder werd gedaan dan vooraf verteld.
Daarom hebben we deze samen met zo'n 10/15 andere deelnemers helaas moeten missen. :cry:

De MacPanda heeft in ieder geval goed gesmaakt :D

Hier een klein overzicht van de 65km lange route:
kaart_ppp2010_kl.jpg
kaart_ppp2010_kl.jpg (106.7 KiB) 9339 keer bekeken
En de foto's die ik gemaakt heb vindt je hier.
Groetjes Zoomer :D
Afbeelding
////Panda 1100 Smile////Azzurro Astrale////09-2002////

Gebruikersavatar
NENA
Clublid
Berichten: 54
Lid geworden op: 13 feb 2004 23:10
Locatie: Hilversum
Been thanked: 1 time
Contacteer:

PPP 2010 Antwoorden

Bericht door NENA »

De antwoorden!

Sinds 1986 kreeg de Panda een F.I.R.E. motor in het vooronder, wat betekend de afkorting F.I.R.E.?
a) Fiat Intelligent Reduction Engine
b) Fully Integrated Robotized Engine
c) Fiat Industrial Rotor Element
d) Fuel Injection Reduction Engine

Tot wanneer bleef de “Oer Panda” in productie?
a) Tot 5 sept. 2003
b) Tot 5 okt. 2003
c) Tot 1 jan. 2003
d) De Oer Panda wordt nu nog geproduceerd

Hoeveel KW of PK heeft de 1.1 motor uit de Panda?
a) 33 KW / 45 PK
b) 44 KW / 60 PK
c) 74 KW / 100 PK
d) 40 KW / 54 PK

Op 21 juli 2009 had de autofabriek van Fiat een feestje, wat vierde zij?
a) Fiat ging fuseren met General Motors
b) De 1.500.000 Panda rolde van de band
c) De 1.000.000 Panda rolde van de band
d) De nieuwe Panda word vanaf deze datum in Polen gefabriceerd

Hoeveel jaar bestaat de Panda dit jaar?
a) 50 jaar
b) 25 jaar
c) 30 jaar
d) 20 jaar


In een rijdende schoolbus worden 7 kinderen naar school vervoerd.
Ieder kind heeft 7 rugzakken mee .
In iedere rugzak zitten 7 katten.
Iedere kat heeft 7 kleine katjes.
En gelukkig hebben alle katten het aantal pootjes dat moeder natuur gegeven heeft.

De vraag : Hoeveel benen en poten bevinden zich in de bus?
Het antwoord: 10992

Rekent U even mee?

4 Kattenpootjes
Katten en Kattenmoeder (7+1) X 8
32 Kattenpootjes
Kattenmoeders per Rugzak X 7
224 Kattenpootjes per Rugzak
Rugzakken per Kind X 7
1.568 Kattenpootjes per Kind
Benen per Kind + 2
1.570 Kattenpootjes en Kinderbenen per Kind
Kinderen in de bus X 7
10.990 Kattenpootjes en Kinderbenen in de bus
Benen van de chauffeur (het is een rijdende bus) + 2
Totaal 10.992 Kattenpootjes en benen in de bus
NENA
Gabriele Susanne Kerner (Hagen, 24 maart 1960) is een Duitse zangeres. Nena is een verbastering van niña (meisje). De gelijknamige band Nena scoorde grote hits in de jaren '80 met onder andere 99 Luftballons en Irgendwie, irgendwo, irgendwann.

Gebruikersavatar
WelshWitch
Moderator
Berichten: 2528
Lid geworden op: 16 feb 2004 19:36
1e Panda-achtige: Panda 4x4 Sisley 1987
2e Panda-achtige: Panda 1.2 2004
Locatie: Deventer
Has thanked: 2 times
Contacteer:

Re: PPP 2010 Aftertalk

Bericht door WelshWitch »

De mooiste classic Panda PPP 2010
Rooster-1.jpg
Rooster-1.jpg (463.91 KiB) 9434 keer bekeken
Dimphy

Ik rem voor dieren, maar ik rijd als een beest.

Sis Panda 1000 4x4, 1987, Groen
Woofmobiel Panda 1.2 2004, Babyblauw
Bigfoot Skoda Yeti 1.4 TSI, 2011, Zwart
De Brandweerauto Opel Vivaro, 2016, Rood

Romeo
Forumgebruiker
Berichten: 5844
Lid geworden op: 28 feb 2004 16:55
Been thanked: 2 times

Re: PPP 2010 Aftertalk

Bericht door Romeo »

@Curly: Gefeliciteerd, moet een goed gevoel geven dat je nu (eindelijk) de auto voor de deur hebt staan. En natuurlijk mooi dat hij meteen in de prijzen is gevallen.

Welke Nuova is verkozen tot mooiste Panda?

Gebruikersavatar
pandapower
Clublid
Berichten: 88
Lid geworden op: 13 feb 2004 22:56
1e Panda-achtige: 45 1982
Locatie: Steenbergen NB

Re: PPP 2010 Aftertalk

Bericht door pandapower »

Jan en Marcel, bedankt voor de leuke puzzelrit en de goede organisatie!!

Was weer erg gezellig, lekker voor chauffeuse gespeeld, met een goede bijrijder, die overal de weg wel kende (behalve dat kleine stukje Weesp :P)!
@ Bero: zorg jij volgende keer voor een petje dan? :D, dan zet ik 'm wel op hoor!

Na de rit nog lekker bij een wokrestaurant in A'dam gegeten. Heeft erg goed gesmaakt en het gezelschap was ook erg gezellig!!!

@Pandaverde: goede reis naar Frankrijk! Je Panda is nu zeker in goede handen!

Op naar de Ardennen!!

groetjes Malu
PandaPower 45 (1982) vs. Renault Megane (2012)

Gebruikersavatar
xxl_liberty
Clublid
Berichten: 1167
Lid geworden op: 21 feb 2009 18:05
1e Panda-achtige: Cabrioni 1990
2e Panda-achtige: Edizione Cool 2010
Has thanked: 11 times
Been thanked: 12 times

Re: PPP 2010 Aftertalk

Bericht door xxl_liberty »

Heb het prima naar me zin gehad.

Helaas aan het einde moest ik vroeg afhaken v.w.g. thuisperikelen.

Organisatie bedankt en tot op de volgende meeting.
In het verleden gedane uitspraken geven geen garantie voor de toekomst, zij zijn alleen geschiedenis.

Gebruikersavatar
Zoomer
Berichten: 798
Lid geworden op: 10 dec 2003 13:10
1e Panda-achtige: 1100 Smile
2e Panda-achtige: 80pk Twinair Lounge Automaat
Locatie: Arnhem
Has thanked: 7 times
Been thanked: 8 times
Contacteer:

Re: PPP 2010 Aftertalk

Bericht door Zoomer »

Uitslag mooiste Panda verkiezing 2010
Uitslag mooiste Panda verkiezing 2010
uitslagppp2010_1.jpg (25.07 KiB) 9401 keer bekeken
Uitslag PPP2010:
Uitslag PPP 2010
Uitslag PPP 2010
uitslagppp2010_2.jpg (39.79 KiB) 9401 keer bekeken
Groetjes Zoomer :D
Afbeelding
////Panda 1100 Smile////Azzurro Astrale////09-2002////

PANDA VERDE
Forumgebruiker
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 apr 2009 21:43
Locatie: Straatsburg (Frankrijk)

Re: PPP 2010 Aftertalk

Bericht door PANDA VERDE »

Hoi Allemaal,

Saskia, Vicky, Ben-ben, de Classic van Inez en Patrick, en ik zelf zijn weer veilig terug in Frankrijk!

Wij hebben ondanks een ongelukkig euvel wat zich op een héél gelukkig moment voordeed, een heel leuke en gezellige dag gehad! Vicky vond twee eieren, Ben-ben drie (!) en trok vervolgens ook nog eens 25 punten uit een door Papa open gecalculeerde kluis! Dat bracht ons naar de onverhoopte score van 41 punten wat goed bleek voor een mooie beker voor op de kamer van Ben-ben! Hiermee waren wij erg blij....
Waar wij veel nog veel blijer van zijn geworden, gebeurde een paar uurtjes vroeger, op het moment dat PandaVerde besloot het lichtje uit (of aan, maar dan die rode op het midden van je dashboard!!) te doen.... In no-time een élan van behulpzaamheid, solidariteit, know-how, medeleven en snel gevonden oplossingen! Saskia, PandaVerde en ikzelf willen even de nadruk leggen op hoeveel trots en hoe weinig woorden wij hebben voor jullie aller hulp!
Sylvia, bedankt voor de koelvloeistof. Ben je 4,50 schuldig, komt goed in de Ardennen!

Arnd, bedankt voor je vakkundig oog (en neus) en courage voor de komende dagen PandaVerde weer op (de) weg te krijgen!

Bero, bedankt voor jou ongelooflijke behendigheid in "crisis-management", je parkeerplaats en de Tankdeckel-sleutels die komen gaan!

Malu, Danke für Deine mühe und Kraftstof um PandaVerde ein schönen Parkplatz in Holendrecht zu besorgen, gleichzeitig die Ostereier an bord deines Fahrzeugs! Wünsch dir bald ein neuer Liebe... 66 Sms in ein Zeitrahmen von Zwei Monaten sollten reichen, oder?

Jan en Yvonne, bedankt voor de Taxi-Smile waarin jullie zo lief Saskia, Victoria en Ben-ben op de achterbank mee hebben laten puzzelen. Als jullie nog last van je oren hebben door het onophoudende gekwakel van Ben-ben, hoor ik dit graag in de Ardennen!

Jan en Marcel, bedankt voor het creeren van een schitterend tijdstip voor PandaVerde om de ziel te geven en tegelijkertijd door een stuk of twaalf Pandamaloten omringd te zijn, die "klusgeil" in haar schoot staan te koekeloeren!

Inez, ah Inez.... Bedankt voor jouw ONGELOOFLIJKE hulpsbereidheid, zonder nadenken en zonder voorwaarden een Panda meegeven naar vier landen verderop!!! Ik, mijn vrienden, mijn familie en allen die ik hiervan verteld heb, kunnen hier nog steeds niet over uit! Dit geldt natuurlijk ook voor Patrick, die krijgt in de Ardennen nog een paar biertjes van me!

Ik ben ongetwijfeld een aantal personen vergeten, neem het me simpelweg niet kwalijk!

Samenvattend zou ik willen zeggen: Mooie club, moet altijd een beetje lachen om de "strubbelingen" binnen Dit of Dat bestuur en de goed/slecht bedoelde opmerkingen van deze of genen op het forum.
Ver daarboven; PandaVerde en haar inzittenden hebben aan den lijve kunnen ondervinden waar het in een club essentiëel om gaat. Een dat blijkt in deze club aanwezig en zonder voorwaarden "gewoon" mogelijk. Zijn er veel van zulke clubs? Ik weet het niet........!

Saskia, die over mij schouder meeleest, wil hier het volgende aan toevoegen:

Vi ringrazio tutti per l'aiuto e la collaborazione, grazie a voi questo giorno che aveva iniziato male si é terminato bene aland!
Abbiamo anche vinto una coppa "Forza Fiatpandaclub Nederland" !!!!!!!!!
Deus dixit Panda... et Panda facta est!

PandaVerde

Gebruikersavatar
Pandabeer
Forumgebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 jan 2005 20:20
Locatie: Gouderak
Contacteer:

Re: PPP 2010 Aftertalk

Bericht door Pandabeer »

Ik heb het erg naar mijn zin gehad.

groetjes Cathy (Pandabeer)
Rij nu Mitsubishi Carisma uit 2001. En heb nu sinds kort een Volkswagen Kever een Baja uitvoering van 1967

Gebruikersavatar
bati
Forumgebruiker
Berichten: 19
Lid geworden op: 30 jun 2008 21:04
1e Panda-achtige: 1.1 Young 2003
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: PPP 2010 Aftertalk

Bericht door bati »

PANDA VERDE schreef: ... bedankt voor het creeren van een schitterend tijdstip voor PandaVerde om de ziel te geven en tegelijkertijd door een stuk of twaalf Pandamaloten omringd te zijn, die "klusgeil" in haar schoot staan te koekeloeren!
Hoe sneu het moment ook was, de setting was prachtig en had een mooie foto op kunnen leveren. Ik geloof dat we daar met zo'n 10 auto's stonden. En dan dat oude manneke met zijn invalidenautootje, way coole claxon!!!
The pursuit of happiness does not bring happiness.
Panda 1.1 Young 2003

Helaaspaard
Forumgebruiker
Berichten: 27
Lid geworden op: 17 jan 2010 14:16
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: PPP 2010 Aftertalk

Bericht door Helaaspaard »

De PPP-rit was helemaal geweldig en leuk georganiseerd. Mijn petje af voor degenen die Pandaverde zo geweldig hebben geholpen. Sfeer zat er goed in. Het weer was, tegen mijn verwachting, redelijk droog gebleven.

Op de terugweg naar huis wilde ik een VW-Bora inhalen die me met geen enkele mogelijkheid langs liet gaan, zowel links-als rechtsom, trapte plot op zijn rem of begon ineens vaart te minderen :x . Uiteindelijk lukte me om in te halen, krijg ik een chagrijnige kop én een dikke middelvinger :!: Door dit kinderachtige gedrag mist de man in kwestie vervolgens bijna zijn afslag :lol: Volgens mij kunnen sommige automobilisten (narcistische mannen?) met een "grote" auto niet hebben dat ze worden ingehaald door een Panda (of andere kleine auto's). Met zo'n actie toch nog een mooie afsluiter van de PPP-rit .

Plaats reactie

Terug naar “Evenementenarchief”