Afbeelding Afbeelding Afbeelding vergeet niet de contributie à 22,50 over te maken (nog geen lid? Word lid!)

[Aftertalk] Ardennen juni 2010

Aftertalks

Moderators: michiel van g., Niels9966, ingeling, Bumper

kesse893
Forumgebruiker
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 dec 2009 12:11
Locatie: Utrecht

Ardenne weekend!

Bericht door kesse893 »

Afgelopen weekend zijn wij als nieuw lid van de club voor het eerst naar de Panda club geweest in de Ardenne en hebben het erg naar ons zin gehad.
Wij willen het bestuur en overige personen van de organisatie onze dank over brengen voor de goede organisatie van dit weekend en over de opvang van ons als nieuw lid. Wij weten zeker dat dit niet ons laatste weekend bij de club voor ons is geweest maar alles hangt ook even af van mijn gezondheid als deze mij niet in de steek laat natuurlijk!
Groetjes aan alle Panda leden van Ria en Willem van Kessel en onze trouwe blonde viervoeter Dj onze Golden Retriever die het fijn vond mee te mogen in de gehuurde sta caravan.

Gebruikersavatar
xxl_liberty
Clublid
Berichten: 1167
Lid geworden op: 21 feb 2009 18:05
1e Panda-achtige: Cabrioni 1990
2e Panda-achtige: Edizione Cool 2010
Has thanked: 11 times
Been thanked: 12 times

Re: Ardenne weekend!

Bericht door xxl_liberty »

kesse893 schreef:Afgelopen weekend zijn wij als nieuw lid van de club voor het eerst naar de Panda club geweest in de Ardenne en hebben het erg naar ons zin gehad.
Wij willen het bestuur en overige personen van de organisatie onze dank over brengen voor de goede organisatie van dit weekend en over de opvang van ons als nieuw lid. Wij weten zeker dat dit niet ons laatste weekend bij de club voor ons is geweest maar alles hangt ook even af van mijn gezondheid als deze mij niet in de steek laat natuurlijk!
Groetjes aan alle Panda leden van Ria en Willem van Kessel en onze trouwe blonde viervoeter Dj onze Golden Retriever die het fijn vond mee te mogen in de gehuurde sta caravan.
Wij vonden het ook fijn om jullie te mogen leren kennnen. Ik ben blij dat jullie het fijn vonden om voor het eerst te kamperen en voor het eerst met ons mee te gaan.
In het verleden gedane uitspraken geven geen garantie voor de toekomst, zij zijn alleen geschiedenis.

Plaats reactie

Terug naar “Evenementenarchief”