kees5 schreef: ↑18 okt 2020 19:41
ik ben er helemaal klaar mee met de Panda..
Motor : minder PK enz enz .
Motorische is het echt dramatisch gesteld met de Panda en 500, met alleen de 1.0ltr 3 cilinder Hybrid met slechts 70 pk.
Waar de concurrentie allemaal 3 cilinder turbo blokjes hebben laat FIAT het afweten.
Op zich is daar niets tegen in te brengen.
De Panda is al lang geen budgetkarretje meer.
Dus of de prijs moet echt heel aantrekkelijk zijn of er moet ook een versie komen met een serieus blok.
kees5 schreef: ↑18 okt 2020 19:41
ik ben er helemaal klaar mee met de Panda..
Motor : minder PK enz enz .
Motorische is het echt dramatisch gesteld met de Panda en 500, met alleen de 1.0ltr 3 cilinder Hybrid met slechts 70 pk.
Waar de concurrentie allemaal 3 cilinder turbo blokjes hebben laat FIAT het afweten.
Ik gaat aan mijn 2e kia picanto x-line beginnen in januari .
Hij heeft een facelift gehad en daar zit wel een serieus blok in 100 PK.
Van 0 naar 100 km in 10 seconden..
De koreanen snappen het blijkbaar wel. Die maken gewoon wel wat mensen willen. Ik heb persoonlijk liever een Italiaan maar snap je keuze volkomen. Leuke auto. Veel plezier er mee.
Het is helaas nogal wat magertjes. Fiat doet met de Panda alleen het broodnodige. De mild hybrid is geïntroduceerd omdat de oude Fire niet meer aan de normen zou gaan voldoen. En nu eigenlijk alleen een infotainment update en wat minieme optische aanpassingen in de bumpers met wat nieuwe kleurtjes. Ik lees niks over de veiligheidssystemen, iets wat ik toch wel had verwacht.
De koreanen snappen het blijkbaar wel. Die maken gewoon wel wat mensen willen. Ik heb persoonlijk liever een Italiaan maar snap je keuze volkomen. Leuke auto. Veel plezier er mee.
Erik ik heb 10 jaar panda gereden .. 3 X 100HP en 2 X de 319 loung dus 5 stuks in 10 jaar..