Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu di, 17 okt 2017, 21:35

Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Nelis stelt zich voor... 
Auteur
Bericht Deel dit onderwerp via: Deel dit onderwerp via: FacebookDeel dit onderwerp via: TwitterDeel dit onderwerp via: Google+
Forumgebruiker

Panda: 100hp
Bericht Nelis stelt zich voor...

Hallo allemaal,

Ik ben Niels Janssen op het internet beter bekend als criminelis, maar deze naam mocht ik op dit forum niet gebruiken dus is het gewoon nelis...

Maar goed, ik ben al een behoorlijk aantal jaar besmet met het fiat virus en heb lange tijd gereden in diverse cento's (cinquecento en seicento). Omdat deze fiatjes niet echt mijn daily-ride waren, kon ik deze vlotte italiaantjes elke keer weer geheel naar Eigen wens "pimpen" ...

Dat ging (naar mijn vrouw's idee) steeds verder. Het begon met een onschuldig setje velgen, vervolgens werden er auto's gespoten in de tuin in een party tent, en al snel volgde de eerste "engine-swaps" en werden er punto motors ingebouwd.

Maar goed inmiddels heb ik een andere baan, na 15 jaar ploegendienst en veel vrije tijd, heb ik nu een serieuzere baan in dagdienst en veel minder tijd, en is het dus ook tijd geworden voor een wat serieuzere auto en minder sleutelen...

Mijn voorkeur gaat uit naar een panda 100hp, dus hier ben ik nu druk naar opzoek.

Hieronder enkele van mijn creatie's"

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Profiel
Forumgebruiker

Panda: Fiat Panda 45CL 1985
Bericht Re: Nelis stelt zich voor...

Welkom! Vond je oude naam leuker :X.

Maar leuke 'tjoening' projecten. Die velgen onder die eerste Sei, lijken een beetje op ATS Cup, maar dan grotere gaten. Wat zijn dat voor velgen?

Succes met de zoektocht!

Profiel
Moderator

Bericht Re: Nelis stelt zich voor...

Bekende auto's (crimi)Nelis. Welkom hier.

Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ]