Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

opnieuw voorstellen

Nieuwe gebruikers kunnen zich hier eerst even voorstellen

Moderators: Rick Lieffering, Joost, WelshWitch, Erik 319

Plaats reactie
Gebruikersavatar
nielsk
Forumgebruiker
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 sep 2016 13:21
1e Panda-achtige: Panda 169 Classic Natural Power 2012
Locatie: Groningen

opnieuw voorstellen

Bericht door nielsk »

dag allen, ik had mij al eerder voorgesteld als mogelijke a.s. Panda bezitter, maar nu heb ik er dus eentje :)
Mijn naam is Niels, ik woon in Groningen. Heb altijd een zwak gehad voor de Panda's van het 'vorige' model. Ik had mij ingelezen over 'biogas' brandstof, veel en verwarrende verhalen erover, maar al met al leek een Panda op biogas mij een goed idee. Er stond een te koop uit 2012, een 1.4l motor, met schade aan de linkerflank. Die gok heb ik gewaagd, de schade laten repareren, grote beurt. Eergisteren en gisteren zijn eerste 'grote' reis gemaakt naar Arnhem v.v., alles helemaal naar wens. Makkelijk wagentje. Je kan schakelen tussen benzine en gas - ik merk geen verschil (behalve aan de pomp :) ) Het aparte van de biogas-Panda is dat hij op het onderstel van een 4x4 is gebouwd, tbv ruimte voor de tanks, dus je zit er best hoog in. Ik ben er helemaal mee in mijn nopjes zogezegd. Hierbij twee foto's.

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”