Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Crossloop stelt zich eindelijk voor.

Nieuwe gebruikers kunnen zich hier eerst even voorstellen

Moderators: Rick Lieffering, Joost, WelshWitch, Erik 319

Plaats reactie
losbol
Forumgebruiker
Berichten: 36
Lid geworden op: 31 jan 2016 14:33
1e Panda-achtige: 1.2 emotionele 2005

Crossloop stelt zich eindelijk voor.

Bericht door losbol »

Hallo allemaal.
Ik ben Jaap met een verleden van motoren , motorcross en allerlei offroad. Oh ja en ook bootjes.
2 1/2 jaar terug na een motorongeluk in Portugal besloten wat stabielers te kopen , een buggy een Polaris rzr 800s. Die mocht mee naar Portugal de volgende winter.
Voor de nattigheid in Nederland gevallen voor een goudkleurige 169 panda. Wat een leuk autootje. Veel lol mee en nog zuinig en betrouwbaar ook. Lekker maatje.
De buggy in Portugal was wel geweldig maar ja om wat verder weg te gaan daar toch lawaaiig en hoogmoedig dus tja. Besloten op zoek te gaan naar een 4x4 panda, liefst een cross. Liefst oranje en met open dak.
Zal je net zien, zitten we in Portugal en zie ik op MP een oranje cross met open dak.
Pfff het begon te kriebelen en deal kunnen maken.
De Cross staat nu voor de deur. Hij was super vies. Had vast verstopt gezeten in een composthoop, maar na wat gerommel met hoge drukspuit etc is hij weer toonbaar aan het worden. Frisse olie en filter en we gaan genieten. Ik zal af en toe een fotootje posten.
Groet

Gebruikersavatar
Zoomer
Berichten: 799
Lid geworden op: 10 dec 2003 13:10
1e Panda-achtige: 1100 Smile
2e Panda-achtige: 80pk Twinair Lounge Automaat
Locatie: Arnhem
Has thanked: 7 times
Been thanked: 8 times
Contacteer:

Re: Crossloop stelt zich eindelijk voor.

Bericht door Zoomer »

Erg leuke en unieke Panda hoor! Welkom (alsnog) bij de club!
Groetjes Zoomer :D
Afbeelding
////Panda 1100 Smile////Azzurro Astrale////09-2002////

Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”