Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Even voorstellen - Panda Presto

Nieuwe gebruikers kunnen zich hier eerst even voorstellen

Moderators: Rick Lieffering, Joost, WelshWitch, Erik 319

Plaats reactie
smilie
Forumgebruiker
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jul 2019 14:55
1e Panda-achtige: 169 Presto 2010

Even voorstellen - Panda Presto

Bericht door smilie »

Hoi,

Ik ben Aleks en samen met mijn vrouw zijn sinds kort trotse eigenaren van een prachtige Panda in Sempre (denk ik?) uitvoering. In het, naar mijn mening een prachtige parelmoer kleur met rode strepen (toevallig nog een lid recent met exact hetzelfde uitvoering!).

Hiervoor hadden wij een Mazda 626 welke nu bezig is met een tweede leven in Afrika. Wij wilden iets kleiner en goedkoper rijden. Heel lang geleden heb ik een Panda als huurauto gehad en sindsdien stiekem gewenst om eentje te hebben. Nu is het zover :) Dit is momenteel onze enige wagen, echter maken wij niet spannend veel kilometers, zo ergens tussen 10k en 15k per jaar.

Wagen is van december 2010 met net geen 100.000 op de teller. Alle beurten netjes gehad. Sinds in ons bezit hebben wij alleen airco bijgevuld en rechts voor stabilisator stang laten vervangen.

Op de agenda staan nog paar kleine dingen, maar geen complete make over a la 'Miki style' :)
Wel willen wij een armsteun plaatsen en een betere telefoonhouder erbij hebben.

Tevens wil ik op zoek naar LM 14" velgen waarop volgende jaar zomer banden op komen te staan en huidige stalen velgen winterbanden zullen krijgen. Eigenlijk vind ik velgen van CarolsPanda wel goed staan op Sempre!

Verder heb ik gezien dat laatste stuk van het uitlaat waarschijnlijk voor het volgende APK aangepakt zal moeten worden.

Voor nu maar slechts twee foto's welke ik snel gemaakt heb. Als auto eenmaal gewassen is, zullen er meer volgen.
IMG_20190703_171154.jpg
IMG_20190703_171331.jpg
Groeten,
Aleks

Sirano
Clublid
Berichten: 307
Lid geworden op: 03 mar 2019 08:59
Been thanked: 2 times

Re: Even voorstellen - Panda Presto

Bericht door Sirano »

Welkom en vele veilige kilometers toegewenst

Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”