Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Ciao tutti!

Nieuwe gebruikers kunnen zich hier eerst even voorstellen

Moderators: Rick Lieffering, Joost, WelshWitch, Erik 319

Plaats reactie
Pierino
Forumgebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jul 2020 22:27
1e Panda-achtige: Panda 2004

Ciao tutti!

Bericht door Pierino »

Hallo allemaal!
Na lang zoeken ben ik eindelijk ook een gelukkige eigenaar van een Fiat Panda! Eentje uit 2004, geen idee welk model, maar hij is o.a. voorzien van de 1.2-fire motor, zwart metallic lak, vier deuren :yes: , digitale airco, open-/panodak, Fiat-radio, elektrisch verstelbare buitenspiegels (als enige bestuurder zal ik die waarschijnlijk maar één keer gebruiken) en: een trekhaak :-)
Voorlopig rijd ik ook nog mijn oude Benz totdat hij is verkocht. De 260E/W124 verschilt als dag en nacht met de Panda; heeft een bizar comfort voor een auto uit 1986, 2,5x het vermogen, haalt met moeite 1-op-10, heeft meer dan dubbel bagageruimte, krijgt geen parkeervergunning in Amsterdam ): etc. etc. Maar de benodigde reparaties worden nu motorisch en echt te moeilijk voor mij. Daarnaast heb ik een betrouwbare daily driver nodig. Die ik voor de deur mag parkeren...
Kleine reparaties en onderhoud vind ik nog wel leuk om te doen, dus is er aan de Panda ook nog wat werk. Uitlaat vervangen, remmen gangbaar maken, lak mooi houden enzo. Het is wel mijn eerste auto uit het OBD-tijdperk, dus kijken hoe ver ik kom.
En ik "klus" zo af en toe met m'n broer aan andere Italiaanse automobielen. Op dit moment een Lancia Delta, hiervoor Kappa's, Alfa 33, Fiat 126/127 enzo. Als het maar een tri-color is ;-)
Ik hoop in dit forum anderen te kunnen helpen of getipt worden over o.a. techniek.
Tot dan dan!
Pierino

Gebruikersavatar
Joost
Moderator
Berichten: 658
Lid geworden op: 26 mei 2011 11:40
1e Panda-achtige: 1000 CL 1987
Locatie: Smilde
Has thanked: 3 times
Been thanked: 10 times

Re: Ciao tutti!

Bericht door Joost »

Haai en welkom hier! Tsjah, ene Panda is geen Benz natuurlijk, maar voor een klein stadsautootje doet ie het helemaal niet verkeerd qua ruimte en comfort.. :) Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

sugamilk
Forumgebruiker
Berichten: 71
Lid geworden op: 11 apr 2020 19:05
1e Panda-achtige: 1 2 Emotion 2010

Re: Ciao tutti!

Bericht door sugamilk »

Welkom!

Pierino
Forumgebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jul 2020 22:27
1e Panda-achtige: Panda 2004

Re: Ciao tutti!

Bericht door Pierino »

Joost schreef: 08 jul 2020 21:14 Haai en welkom hier! Tsjah, ene Panda is geen Benz natuurlijk, maar voor een klein stadsautootje doet ie het helemaal niet verkeerd qua ruimte en comfort.. :) Veel plezier met je nieuwe aanwinst!
Bedankt! En tja, hij komt hier inderdaad helemaal tot z'n recht :-)

Pierino
Forumgebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jul 2020 22:27
1e Panda-achtige: Panda 2004

Re: Ciao tutti!

Bericht door Pierino »

sugamilk schreef: 09 jul 2020 10:37Welkom!
Grazie!

Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”