Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Even voorstellen

Nieuwe gebruikers kunnen zich hier eerst even voorstellen

Moderators: Rick Lieffering, Joost, WelshWitch, Erik 319

Plaats reactie
André
Forumgebruiker
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 sep 2020 19:48
1e Panda-achtige: 4x4 uit 1986

Even voorstellen

Bericht door André »

Hallo,

Mijn naam is André en ik ben sinds afgelopen weekend weer in het blije bezit van een Panda 4x4!
Deze komt uit de Corèze in Frankrijk en stond te koop in Amsterdam. Vandaag ben ik langs de RDW geweest omdat hij nog ingevoerd moest worden en ik hoop eerdaags m'n kenteken binnen te krijgen.
Foto 01-10-20 om 18.00.jpg
Foto 01-10-20 om 18.00.jpg (35.75 KiB) 299 keer bekeken
Mijn Panda komt uit 1986 en heeft slechts 85.700km achter de wielen en is gekocht van de zoon van de eerste eigenaresse.
Dit is niet aantoonbaar maar de auto ziet er nog vrij netjes uit van binnen en rijdt boven verwachting goed. Het is een 1L blokje met 45 PK.

Ik heb ooit 15 jaar geleden heel kort een Panda 4x4 gehad maar deze bleek dusdanig verrot dat het te duur was om al het laswerk uit te besteden en zelf kon ik het niet. Daarna heb ik nog een gewone Panda gehad welke ik destijds verlaagd had en voorzien van sportuitlaat en mooie velgen.
Dit exemplaar heeft wel een paar roestplekje maar is nog keihard en ongepast, zover ik kon zien. Het leuke eraan vind ik dat hij een linnen kapje heeft.
Ik ben van plan er grotere wielen met grovere banden (Ziarelli?)op te zetten en hem waarschijnlijk ook wat te verhogen.
Verder mis ik nog wat kunstof kapjes mn rechtsvoor voor de rechter voordeur. Van de winter wil ik zelf de distributieriem gaan vervangen en hem een beurtje geven want ip ga ik gebruik maken van de overgangsregeling.
Ik ben van plan om er ook mee het terrein in te gaan en het lijkt me superleuk om dat met andere Panda 4x4-rijders te doen. Ik woon zelf in de buurt van Apeldoorn.
Ik zal af en toe wel eens een vraag gaan stellen in de komende tijd en hoop jullie eens te ontmoeten op een meeting.

Gebruikersavatar
Joost
Moderator
Berichten: 658
Lid geworden op: 26 mei 2011 11:40
1e Panda-achtige: 1000 CL 1987
Locatie: Smilde
Has thanked: 3 times
Been thanked: 10 times

Re: Even voorstellen

Bericht door Joost »

`Welkom op 't forum! Supergaaf karretje! Wees er maar zuinig op, de 141 4x4tjes worden aardig zeldzaam. :)

Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”