Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

dashboard verlichting

Alle algemene vragen en discussies met betrekking tot de Panda (1980-2003)

Moderators: michiel van g., Niels9966

Plaats reactie
marde
Forumgebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 jan 2016 14:30
1e Panda-achtige: panda young 2003

dashboard verlichting

Bericht door marde »

Sinds gister heb ik wederom een Panda gekocht in het verleden ook een panda gehad en wilde er toch weer 1 terug.

Gaat om een Panda Young 1.1 2003

Nu de vraag de schuifjes van verwarming etc zijn deze niet verlicht , en ook de knoppen van achteruit verwarming , gevarenknop e.t.c.

Mijn naam heb ik verkeerd getypt blijkbaar staat nu Marde maar is Mardle

Alvast bedankt

Romeo
Forumgebruiker
Berichten: 5844
Lid geworden op: 28 feb 2004 16:55
Been thanked: 2 times

Re: dashboard verlichting

Bericht door Romeo »

Bij een Young versie zijn deze inderdaad niet verlicht. Tenzij, en daar heb je misschien iets aan, iemand achteraf een verlicht knoppenblokje en de verlichte verwarmingsschuiven van een luxere Panda variant heeft ingebouwd.
Dat kan namelijk ook en is vrij eenvoudig te doen.
Er is al veel geschreven en gevraagd over dit onderwerp. Ik wil je dan ook graag naar de zoekfunctie rechts bovenaan dit forum verwijzen voor meer info over dit onderwerp.

marde
Forumgebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 jan 2016 14:30
1e Panda-achtige: panda young 2003

Re: dashboard verlichting

Bericht door marde »

Milan schreef:Bij een Young versie zijn deze inderdaad niet verlicht. Tenzij, en daar heb je misschien iets aan, iemand achteraf een verlicht knoppenblokje en de verlichte verwarmingsschuiven van een luxere Panda variant heeft ingebouwd.
Dat kan namelijk ook en is vrij eenvoudig te doen.
Er is al veel geschreven en gevraagd over dit onderwerp. Ik wil je dan ook graag naar de zoekfunctie rechts bovenaan dit forum verwijzen voor meer info over dit onderwerp.


Bedankt voor je reactie , had al gekeken hier op forum maar kan niets vinden over bv andere inbouwen ( moet er dan ook kabel getrokken worden etc).

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen/Discussie”