fiatbakk schreef:ik heb contact gehad met Fiat Nederland en ze waren positief over mijn melding.
Ik hoop dat je succes hebt, maar misschien is die positieve houding van de importeur wel juist het probleem.
Ik noem dat tegenwoordig het "Regge-fiber" effect; wij kregen een tijd geleden glasvezel in het dorp, en voordat men ging graven kwamen mensen van Regge-fiber zelfs aan de deur om persoonlijke wensen op te nemen, en werden er daarna ook nog een aantal informatie avonden georganiseerd waar je heen kon, en nogmaals je wensen aan kon geven (bijvoorbeeld dat de kabel op een andere plaats het huis in moest dan waar de tv kabel nu lag of zo). Maar goed, wordt je een paar weken later s'morgens om zeven uur wakker, waren werklui die geen woord Nederlands spraken doodleuk in je tuin aan het graven, of je nu iets doorgegeven had qua plaats of niet.
Zelf heb ik gedurende de garantieperiode de dualogic-bak kapot gehad, en hoewel dit een duidelijke storing was, en ruim binnen de garantieperiode, heeft de dealer toen een hoop gedoe gehad met de importeur, wat er in resulteerde dat mijn auto bijna twee weken daar heeft gestaan terwijl de dealer, de importeur, en de fabriek met elkaar aan het stoeien waren. Dus, kortom, kijk uit dat de importeur je overal gelijk in geeft, terwijl er ondertussen niets concreets uit komt.
Groet, Jan.