Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Dagrijverlichting

Discussie over het tunen en stylen van de Nuova Panda (2003-heden)

Moderators: WelshWitch, sjirafje

Timon147
Forumgebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 08 nov 2013 19:45
1e Panda-achtige: Panda Lounge 85pk 2012
2e Panda-achtige: Alfa Romeo Brera 1750 tbi

Re: Dagrijverlichting

Bericht door Timon147 »

Ziet er goed uit! Heb je ookal foto's van hoe het er op de Panda uit ziet?

Pepdeze
Forumgebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 mei 2014 19:47
1e Panda-achtige: 1.2 2006

Re: Dagrijverlichting

Bericht door Pepdeze »

Dit heb ik vanmiddag even in de schuur staan freubelen. Misschien als het aankomende week een beetje weer is maak ik een begin.

Kan iemand mij vertellen of ik onder de motorkap een geschakelde plus vind, of moet ik daar voor naar binnen?

Grt,

Jeroen

tackle
Forumgebruiker
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 nov 2014 16:27
1e Panda-achtige: 2004 1.2 emotion
2e Panda-achtige: 1.2

Re: Dagrijverlichting

Bericht door tackle »

hallo allemaal, ben via pepdeze (jeroen) op deze site terecht gekomen. Hij had een setje DRL's in elkaar gezet, ik was op zoek, en daarom heb ik me, op zijn aanraden maar even geregistreerd.
Afbeelding
en zo zien de lampjes eruit als ze gemonteerd zijn, ik vind t strak! Overigens is het bij de nieuwe panda een gezoek eerste klas naar een draad die gewoon via het contact geschakeld is in de motorruimte. Ik ben dan ook maar even de zekeringkast ingedoken en heb daar een nieuwe aansluiting gemaakt. Het relais staat toe dat er een richtingaanwijzer op geschakeld kan worden, er staat op het relais dat het de DRL's dimmen kan, maar dimmen in china is volgens mij gewoon uit, dimmen doet ie niet. Ik heb de richtingaanwijzers weer afgekoppeld, omdat het een hoog stadsbus gehalte had, als je richtingaanwijzer uitgaat (tijdens knipperen) gaat je DRL aan. Té kermis achtig. voor mijn doen.

Pepdeze
Forumgebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 mei 2014 19:47
1e Panda-achtige: 1.2 2006

Re: Dagrijverlichting

Bericht door Pepdeze »

Staat best grappig toch?

Plaats reactie

Terug naar “Tuning & Styling”