Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Kentekenplaathouder verwijderen

Discussie over het tunen en stylen van de Nuova Panda (2003-heden)

Moderators: WelshWitch, sjirafje

Gebruikersavatar
lijn
Forumgebruiker
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 mei 2016 12:07
1e Panda-achtige: 1.2 Edizione Cool 2008
Locatie: Amsterdam

Kentekenplaathouder verwijderen

Bericht door lijn »

Afgelopen weekend laadde ik mijn Pandaatje vol (wat gaat er lekker veel in zeg! ik ben de 107'tjes van Greenwheels gewend, en dit is echt even wat anders (y) ), deed de kofferbakklep dicht (beschaafd hoor, ik ben niet zo'n Jeromuitvoering), en daar vloog de kentekenplaat met houder en al door de lucht.

1 schroef moet al weggeweest zijn, want daar zat een gewone verzinkte schroef (slordig!), de andere drie zijn zelftappende Parkers. Eentje zat in de houder, maar de andere twee laten zich er niet uitschroeven.

Ik ben niet onhandig en zeker niet te beroerd om het zelf te proberen, maar voordat ik de bekleding van de klep los ga trekken of ergens een klap op geef waar ik rustig een beetje moet wrikken: iemand een idee hoe het kan dat die Parkers niet loskomen? Ze 'pakken' eerst een stukje en lijken vervolgens dol. Of eigenlijk lijkt het dat je dan aangeland bent bij het zelftappende stuk, en dat er geen schroefdraad meer is om uit te draaien. Heeft het zin om die bekleding van de klep los te trekken? Gaat dat helpen?

Ik kan morgen of donderdag foto's maken (ik woon in Amsterdam Centrum en hoop over 21 maanden een parkeervergunning te hebben :S dus de auto stat niet hier voor de deur) om de boel te verduidelijken als dat nodig is.

--
lijn

Plaats reactie

Terug naar “Tuning & Styling”