Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Topic verdwenen

Hier staan wijzigingen, aanpassingen en mededelingen over het forum en de software.

Moderator: michiel van g.

Gebruikersavatar
Peter de Panda
Forumgebruiker
Berichten: 195
Lid geworden op: 29 nov 2011 22:05
1e Panda-achtige: 1.1 Young 2001
Locatie: Zuid Gelderland

Topic verdwenen

Bericht door Peter de Panda »

Vorige week had ik een topic, waarin ik een radiateurslang zocht.
Daar zijn twee reacties op geweest, vervolgens heb ik daar weer op gereageerd.
Afgelopen weekend was het hele topic plotseling weg.

Voor mij verder geen groot probleem, maar meer ter info aan de admin!
Panda 900 young Verde Polynesia 155.000 km.
Panda 1.100 young Nero 90.000 km.

Gebruikersavatar
kees5
Forumgebruiker
Berichten: 1062
Lid geworden op: 26 jun 2016 19:45
1e Panda-achtige: Kia Picanto X Line 100 PK 2021
Been thanked: 2 times

Re: Topic verdwenen

Bericht door kees5 »

Was mijn ook al opgevallen dat er topics verdwijnen.
Dacht eerst dat ik me vergiste !!
Meestal zijn het topics met een antwoord en is altijd makkelijk om terug te lezen ,, :idea:

Gebruikersavatar
Peter de Panda
Forumgebruiker
Berichten: 195
Lid geworden op: 29 nov 2011 22:05
1e Panda-achtige: 1.1 Young 2001
Locatie: Zuid Gelderland

Re: Topic verdwenen

Bericht door Peter de Panda »

Ik heb weleens begrepen dat topics in de verkooprubriek na een maand o.i.d. verdwijnen, maar deze was nog heel vers.
Panda 900 young Verde Polynesia 155.000 km.
Panda 1.100 young Nero 90.000 km.

Gebruikersavatar
kees5
Forumgebruiker
Berichten: 1062
Lid geworden op: 26 jun 2016 19:45
1e Panda-achtige: Kia Picanto X Line 100 PK 2021
Been thanked: 2 times

Re: Topic verdwenen

Bericht door kees5 »

Peter de Panda schreef:Ik heb weleens begrepen dat topics in de verkooprubriek na een maand o.i.d. verdwijnen, maar deze was nog heel vers.

Dat is raar ? maar ja !! ik heb de regels niet bedacht . :roll:

Gebruikersavatar
michiel van g.
Forum-admin
Berichten: 8295
Lid geworden op: 19 dec 2003 19:19
1e Panda-achtige: Seat Marbella GLi 1987
2e Panda-achtige: Seat Trans 0.9 i.e. 1987
3e Panda-achtige: [s]Panda TwinAir 60 2014[/s]
Facebook: https://soundcloud.com/michiel-van-ginkel
Locatie: Zeist
Has thanked: 25 times
Been thanked: 70 times
Contacteer:

Re: Topic verdwenen

Bericht door michiel van g. »

ik ga even kijken Peter. Want in principe gebeurt dat inderdaad pas na een maand ná de laatste reactie.
Seat Marbella GL: Afbeelding
Seat Trans 0.9 i.e.: Afbeelding
Fiat Panda Twinair 60
Citroën Dyane6, 1977
Opel Ampera-e, 2018

Gebruikersavatar
michiel van g.
Forum-admin
Berichten: 8295
Lid geworden op: 19 dec 2003 19:19
1e Panda-achtige: Seat Marbella GLi 1987
2e Panda-achtige: Seat Trans 0.9 i.e. 1987
3e Panda-achtige: [s]Panda TwinAir 60 2014[/s]
Facebook: https://soundcloud.com/michiel-van-ginkel
Locatie: Zeist
Has thanked: 25 times
Been thanked: 70 times
Contacteer:

Re: Topic verdwenen

Bericht door michiel van g. »

ik heb in het forumlog gekeken, en daar staat dat je zelf het topic hebt verwijderd. Misschien per ongeluk 'topic sluiten' aangevinkt? Het is in ieder geval niet tijdens de automatische opruimsessie of door iemand anders gedaan.
Seat Marbella GL: Afbeelding
Seat Trans 0.9 i.e.: Afbeelding
Fiat Panda Twinair 60
Citroën Dyane6, 1977
Opel Ampera-e, 2018

Gebruikersavatar
PandaVespa
Forumgebruiker
Berichten: 2041
Lid geworden op: 10 sep 2017 07:54
1e Panda-achtige: Fiat Panda hobby bifuel 2003
2e Panda-achtige: Fiat Panda selecta bifuel 1996
Has thanked: 7 times
Been thanked: 27 times

Re: Topic verdwenen

Bericht door PandaVespa »

Het forum was in het weekend niet bereikbaar. Waarschijnlijk heeft iemand de laatste update teruggezet. En in de tussentijd van laatste update en dat forum uit de lucht ging, die activiteit is idd foetsie.
Wie hoopt, die gelooft. Wie gelooft, die begrijpt het niet. Wie het begrijpt, die gelooft niet...........

Gebruikersavatar
michiel van g.
Forum-admin
Berichten: 8295
Lid geworden op: 19 dec 2003 19:19
1e Panda-achtige: Seat Marbella GLi 1987
2e Panda-achtige: Seat Trans 0.9 i.e. 1987
3e Panda-achtige: [s]Panda TwinAir 60 2014[/s]
Facebook: https://soundcloud.com/michiel-van-ginkel
Locatie: Zeist
Has thanked: 25 times
Been thanked: 70 times
Contacteer:

Re: Topic verdwenen

Bericht door michiel van g. »

hm, dat is raar, ik kon gewoon op het forum, en er is ook geen adminlog van een storing te vinden.
Seat Marbella GL: Afbeelding
Seat Trans 0.9 i.e.: Afbeelding
Fiat Panda Twinair 60
Citroën Dyane6, 1977
Opel Ampera-e, 2018

Gebruikersavatar
louis
Clublid
Berichten: 1285
Lid geworden op: 15 nov 2012 23:37
1e Panda-achtige: 45 1980
Locatie: Malden
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Topic verdwenen

Bericht door louis »

Zaterdag voor de middag lag het forum eruit....
Ik zag ook dat er berichten van de 3-4 dagen ervoor verdwenen zijn.
gr,
Louis

Seat Panda-Trans
Cee’d/Enka/AZU/850T/HQ-bakkie

Gebruikersavatar
bero
Forumgebruiker
Berichten: 8806
Lid geworden op: 26 sep 2006 15:02
Locatie: Deventer
Has thanked: 53 times
Been thanked: 40 times

Re: Topic verdwenen

Bericht door bero »

Ik kom er net achter dat mijn laatste bericht wat ik vrijdag geplaatst heb in mijn topic over koffieklets meeting in de koffietafel, ook verdwenen is..
In het weekend had ik erg problemen met inloggen. ik kon inloggen maar als ik ergens op klikte, kwam ik weer bij inloggen terecht..
|| Vragen over sleutels van Panda's? Ik beantwoord ze! ||
Sis Fiat Panda 4x4 Sisley 1000cc 1987 (Roestoratie project)
Neil Fiat Panda Young 1100cc 2003

Gebruikersavatar
Peter de Panda
Forumgebruiker
Berichten: 195
Lid geworden op: 29 nov 2011 22:05
1e Panda-achtige: 1.1 Young 2001
Locatie: Zuid Gelderland

Re: Topic verdwenen

Bericht door Peter de Panda »

Gelukkig krijg ik bijval. Begon al aan mezelf te twijfelen :wink:

Het viel me nu weer op dat een topic van Hans040, waarin gisteren nog gereageerd werd, nu ook weg is.
(Hans had problemen met zijn classic en een paar andere forumleden hadden problemen met zijn gebrek aan interpunctie.)

Maar gezien de richting die die discussie gisteren opging, kan ik me ook voorstellen dat dat topic wel bewust is verwijderd door Hans040 of een moderator.

Ik lees hier al behoorlijk wat jaren mee, maar het is me nog nooit eerder opgevallen dat onderwerpen verdwijnen (buiten de koopjesrubriek).

Overigens kon ik afgelopen weekend de site ook een keer niet bereiken. Ik kan me niet meer precies herinneren wanneer dat was.
Panda 900 young Verde Polynesia 155.000 km.
Panda 1.100 young Nero 90.000 km.

Gebruikersavatar
PandaVespa
Forumgebruiker
Berichten: 2041
Lid geworden op: 10 sep 2017 07:54
1e Panda-achtige: Fiat Panda hobby bifuel 2003
2e Panda-achtige: Fiat Panda selecta bifuel 1996
Has thanked: 7 times
Been thanked: 27 times

Re: Topic verdwenen

Bericht door PandaVespa »

Dat iemand een vraag stelt en wordt afgebrand dat zijn Nederlands niet correct is, vind ik niet normaal. Zijn vraag had wellicht duidelijker geformuleerd kunnen worden en gebruik van interpunctie ook, 1 opmerking is wel genoeg.

Door dit soort reacties ben ik onderhand ook wel klaar mee. Je hoeft niet alles mooi te vinden cq mee eens te zijn wat een ander doet, maar reageer dan gewoon niet ipv het af te branden.
Dat ik een costummade RVS uitlaat laat zien en er vervolgens dit gewoon tot de grond toe afgebrand wordt, vind ik puberaal gedrag. Of je hebt er geen verstand van of het is afgunst/jaloezie. Als er vervolgens deze personen niet eens weten hoe een voorbumper gedemonteerd dient te worden van een Panda, stelletje amateurs :rofl: .
Iemand van deze club heeft terecht tegen mij gezegd, de echte vaklui reageren niet meer op fora, ze kijken niet eens meer. Ik heb het wel eens over fora bij vaklui, dan beginnen ze scheef te lachen en met als reactie: 'Wat doe je daar nog'? Laat ik hun advies maar aannemen. Iedere keer de deksel tegen je neus te krijgen door paar gasten (ook het verpesten voor de groep voor mij), laterz.

Dan roept er iemand ook nog even dat de 1100mpi een elec. rampenbak is. Ik ga niet ontkennen dat ik geen problemen mee heb, maar ik ga gewoon naar een garage om het te laten repareren ipv het forum vol te schrijven wat het probleem zou kunnen zijn. En alle elec. problemen zijn te wijten aan slechte elec. contacten, in mijn geval massaprobleem. Ondanks dat de 1100mpi een noodzakelijke aanpassing was ivm de EU, vind ik dit de fijnste en felste motor die ooit in een Panda geleverd is.

Ik ben tot conclusie gekomen dat de Pandaclub geen toevoeging voor mij is en visa versa netzo. Ik had gehoopt van wel, zodat we samen sterker zouden staan om de 141 Panda te behouden en samen ervan te genieten. Ik zoek mijn eigen weg wel qua Panda.
Sorry voor diegene die het wel oprecht mooi vinden wat ik doe.

En dat het topic idd foetsie is...... Dan krijg ik gevoel dat een mening er niet toe doet maar iemand afkraken (al is het niet met directe woorden) wordt toegestaan.

BASTA
Wie hoopt, die gelooft. Wie gelooft, die begrijpt het niet. Wie het begrijpt, die gelooft niet...........

Gebruikersavatar
Peter de Panda
Forumgebruiker
Berichten: 195
Lid geworden op: 29 nov 2011 22:05
1e Panda-achtige: 1.1 Young 2001
Locatie: Zuid Gelderland

Re: Topic verdwenen

Bericht door Peter de Panda »

Hallo Panda Vespa,

Jammer en vervelend dat je je zo miskend voelt door een deel van de forumleden.
Ik denk zeker ook dat je frustraties over het gedrag van anderen vrijelijk moet kunnen uiten (binnen bepaalde fatsoensgrenzen uiteraard).
Alleen doe je dat nu onder mijn topic over een mogelijk probleem met de forum software.

Wellicht is je bericht meer op zijn plek in een andere categorie en dan als zelfstandig onderwerp.
Nu loop je ook de kans dat je mensen niet bereikt, omdat ze de development rubriek niet lezen.

Om toch heel kort "off topic" te reageren:
Ik heb hier toch wel regelmatig handige tips gehad, hoe ik het beste zelf iets kan repareren.
Ik kies er voor om te proberen zelf dingen te repareren, omdat dat de hobby voor mij meerwaarde geeft.
Daar komt natuurlijk bij dat de Panda voor mij een hobby auto is en niet mijn primaire vervoermiddel.
Als jij er voor kiest om je auto perfect te laten onderhouden door een vertrouwde garage, dan is dat jouw keuze.
Met beide opties lijkt me niks mis, als het voor de eigenaar van de auto de beste optie is. Zowel financieel, als qua betrouwbaarheid of qua beleving.
Succes met de Panda!
Panda 900 young Verde Polynesia 155.000 km.
Panda 1.100 young Nero 90.000 km.

Gebruikersavatar
bero
Forumgebruiker
Berichten: 8806
Lid geworden op: 26 sep 2006 15:02
Locatie: Deventer
Has thanked: 53 times
Been thanked: 40 times

Re: Topic verdwenen

Bericht door bero »

Valt me tegen van Jacob. Al die jaren gestreden om hier weer toegelaten te worden, schaduwaccounts geopend zodat hij toch priveberichten kon sturen, onder zijn vriendin haar account lezen..en dan er achter komen dat dit niet de plek is voor hem. Jammer.
Maar ieder zijn keuze. We zijn hier allemaal hobbyisten, en doen graag dingen zelf. We rennen niet allemaal naar een garage en sparen graag geld uit.

Maar even terug op de verdwenen berichten.
Ik denk dat de hosting provider een oude backup heeft (moeten) terug gezet, waardoor er dus berichten verdwenen zijn. Ik kwam er ook nog achter dat er een privé bericht verdwenen is.
|| Vragen over sleutels van Panda's? Ik beantwoord ze! ||
Sis Fiat Panda 4x4 Sisley 1000cc 1987 (Roestoratie project)
Neil Fiat Panda Young 1100cc 2003

Gebruikersavatar
PandaVespa
Forumgebruiker
Berichten: 2041
Lid geworden op: 10 sep 2017 07:54
1e Panda-achtige: Fiat Panda hobby bifuel 2003
2e Panda-achtige: Fiat Panda selecta bifuel 1996
Has thanked: 7 times
Been thanked: 27 times

Re: Topic verdwenen

Bericht door PandaVespa »

Sommigen klussen ontkom je niet aan een brug cq vakkennis/ervaring van goede monteur om een klus te klaren. Verdraai mijn woorden maar weer, dat ik voor elke wiswasje naar garage vlieg. Dit is zeker niet het geval.
Dit bedoel ik nu ook precies waarom ik er klaar mee ben met het forum.
En over geld uitsparen gesproken, goedkoop is uiteindelijk duurkoop. Enne, spaar maar geld uit met diesel tanken.

Als je zelf aan de hobby bent, zorg dan in elk geval voor dat de accu vastzit als ermee wilt showen, kerel.
Wie hoopt, die gelooft. Wie gelooft, die begrijpt het niet. Wie het begrijpt, die gelooft niet...........

Gesloten

Terug naar “Development”