Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/
Panda 2003 MPI young
Moderators: michiel van g., Niels9966
- michiel van g.
- Forum-admin
- Berichten: 8295
- Lid geworden op: 19 dec 2003 19:19
- 1e Panda-achtige: Seat Marbella GLi 1987
- 2e Panda-achtige: Seat Trans 0.9 i.e. 1987
- 3e Panda-achtige: [s]Panda TwinAir 60 2014[/s]
- Facebook: https://soundcloud.com/michiel-van-ginkel
- Locatie: Zeist
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 70 times
- Contacteer:
Re: Panda 2003 MPI young
Er zitten echt enorme zeikers tussen bij de RDW. Mijn tip is dan ook de volgende keer de lassen af te bramen en strak te maken met carrosseriekit. Dan zie je het verschil ook niet meer en zit het goed vast.
- BoschNLD
- Forumgebruiker
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 02 apr 2008 22:30
- 1e Panda-achtige: Fiat Panda 1100 fire 94 [X]
- 2e Panda-achtige: Fiat Panda 900 Young 99 [X]
- 3e Panda-achtige: Fiat Panda 141 1100 MPI Young 03
- 4e Panda-achtige: 1x Seicento 2001 [S 1.1 MPI]
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 3 times
- Contacteer:
Re: Panda 2003 MPI young
Even een korte update,
De panda staat eindelijk droog en opgeborgen. Ze staat nu een enige tijd stil en kwam afgelopen zondag de garage inlopen en zag daar een prachtig pallet van verschillende unieke gekleurde vloeistoffen. Van helder roze tot aan zwart! Het lag er allemaal. de garage ben ik sleutel klaar aan het maken en hier en daar wat fatsoeneren. Daarna kan ik beginnen met sleutelen. Ik denk dat ik met de demontage van de kop begin. De garage heeft alleen geen stroom maar heb iets moois op de kop getikt. Voor het licht heb ik een zonnepaneel gescoord en moet het qua goedkomen.
Heb intussen ook de onderdelen binnen.
Ik wierp wat betreft de lekkages een blik onder de kap en zag na de kachel kraan en stofhoes ook een radiatorlekkage, waterpomp lekkage, heerlijke kleppendeksellekkage, O-ring lekkage nokkenas, en ach ook bij het oliefilter.
Binnenkort weer lekker aan de knutsel dus!
De panda staat eindelijk droog en opgeborgen. Ze staat nu een enige tijd stil en kwam afgelopen zondag de garage inlopen en zag daar een prachtig pallet van verschillende unieke gekleurde vloeistoffen. Van helder roze tot aan zwart! Het lag er allemaal. de garage ben ik sleutel klaar aan het maken en hier en daar wat fatsoeneren. Daarna kan ik beginnen met sleutelen. Ik denk dat ik met de demontage van de kop begin. De garage heeft alleen geen stroom maar heb iets moois op de kop getikt. Voor het licht heb ik een zonnepaneel gescoord en moet het qua goedkomen.
Heb intussen ook de onderdelen binnen.
Ik wierp wat betreft de lekkages een blik onder de kap en zag na de kachel kraan en stofhoes ook een radiatorlekkage, waterpomp lekkage, heerlijke kleppendeksellekkage, O-ring lekkage nokkenas, en ach ook bij het oliefilter.
Binnenkort weer lekker aan de knutsel dus!
896.685 x bekeken.
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
- PandaVespa
- Forumgebruiker
- Berichten: 2041
- Lid geworden op: 10 sep 2017 07:54
- 1e Panda-achtige: Fiat Panda hobby bifuel 2003
- 2e Panda-achtige: Fiat Panda selecta bifuel 1996
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 27 times
Re: Panda 2003 MPI young
Hieveel km heeft deze gelopen dat er zoveel aan moet gebeuren?
Ik maar denken dat mijn selecta nog slecht was ...........
Ik maar denken dat mijn selecta nog slecht was ...........
Wie hoopt, die gelooft. Wie gelooft, die begrijpt het niet. Wie het begrijpt, die gelooft niet...........
- 4RN01D
- Forumgebruiker
- Berichten: 577
- Lid geworden op: 24 mei 2018 13:30
- 1e Panda-achtige: 900 Young 2000 [overleden]
- 2e Panda-achtige: 1.1 Smile 2002
- Been thanked: 4 times
Re: Panda 2003 MPI young
Oof... Niet tof... Maar met het werk dat je al gedaan hebt, komt dit vast ook wel in orde. Chapeau!knakker-bosch schreef: ↑21 dec 2020 22:15 Even een korte update,
De panda staat eindelijk droog en opgeborgen. Ze staat nu een enige tijd stil en kwam afgelopen zondag de garage inlopen en zag daar een prachtig pallet van verschillende unieke gekleurde vloeistoffen. Van helder roze tot aan zwart! Het lag er allemaal. de garage ben ik sleutel klaar aan het maken en hier en daar wat fatsoeneren. Daarna kan ik beginnen met sleutelen. Ik denk dat ik met de demontage van de kop begin. De garage heeft alleen geen stroom maar heb iets moois op de kop getikt. Voor het licht heb ik een zonnepaneel gescoord en moet het qua goedkomen.
Heb intussen ook de onderdelen binnen.
Ik wierp wat betreft de lekkages een blik onder de kap en zag na de kachel kraan en stofhoes ook een radiatorlekkage, waterpomp lekkage, heerlijke kleppendeksellekkage, O-ring lekkage nokkenas, en ach ook bij het oliefilter.
Binnenkort weer lekker aan de knutsel dus!
Panda 1.1 SMILE
- BoschNLD
- Forumgebruiker
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 02 apr 2008 22:30
- 1e Panda-achtige: Fiat Panda 1100 fire 94 [X]
- 2e Panda-achtige: Fiat Panda 900 Young 99 [X]
- 3e Panda-achtige: Fiat Panda 141 1100 MPI Young 03
- 4e Panda-achtige: 1x Seicento 2001 [S 1.1 MPI]
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 3 times
- Contacteer:
Re: Panda 2003 MPI young
Goedenavond allemaal,
Het is weer even geleden. Hier weer een update. Ik heb een plek gevonden om rustig aan de panda te werken. Vorige week ben ik begonnen met het opsporen van de zichtbare lekkages. Het zijn er nogal wat.
Zo zijn er lekkages te vinden bij de pakking van de waterpomp. Natuurlijk de kleppendekselpakking. Thermostaatpakking is lek. Luchtfilterhuisrubber is vergaan. De kachel kraan is lek en de koelradiator is lek.
Ik ben reuze benieuwd hoe de koppakking eruit ziet. Ook omdat alles zo vies en plakkerig is heb ik besloten de kop te demonteren. Daarnaast is er veel om te vervangen dus demonteren en schoonmaken maar!
To be continued!
Het is weer even geleden. Hier weer een update. Ik heb een plek gevonden om rustig aan de panda te werken. Vorige week ben ik begonnen met het opsporen van de zichtbare lekkages. Het zijn er nogal wat.
Zo zijn er lekkages te vinden bij de pakking van de waterpomp. Natuurlijk de kleppendekselpakking. Thermostaatpakking is lek. Luchtfilterhuisrubber is vergaan. De kachel kraan is lek en de koelradiator is lek.
Ik ben reuze benieuwd hoe de koppakking eruit ziet. Ook omdat alles zo vies en plakkerig is heb ik besloten de kop te demonteren. Daarnaast is er veel om te vervangen dus demonteren en schoonmaken maar!
To be continued!
Laatst gewijzigd door BoschNLD op 09 okt 2021 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.
896.685 x bekeken.
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
- BoschNLD
- Forumgebruiker
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 02 apr 2008 22:30
- 1e Panda-achtige: Fiat Panda 1100 fire 94 [X]
- 2e Panda-achtige: Fiat Panda 900 Young 99 [X]
- 3e Panda-achtige: Fiat Panda 141 1100 MPI Young 03
- 4e Panda-achtige: 1x Seicento 2001 [S 1.1 MPI]
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 3 times
- Contacteer:
Re: Panda 2003 MPI young
De panda heeft nu 144500 op de teller.PandaVespa schreef: ↑21 dec 2020 22:28 Hieveel km heeft deze gelopen dat er zoveel aan moet gebeuren?
Ik maar denken dat mijn selecta nog slecht was ...........
Ik probeer zover ik kan de panda volledig te restaureren. De koppeling staat trouwens ook in de agenda. Als het wat beter weer is.
896.685 x bekeken.
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
- Erik`
- Forumgebruiker
- Berichten: 917
- Lid geworden op: 18 sep 2014 22:38
- 1e Panda-achtige: 45cl - 1983
- 2e Panda-achtige: 900 hobby - 1999
- 3e Panda-achtige: Renault Twingo 1.5dci - 2011
- Facebook: https://www.facebook.com/erik.overmars.3
- Skype ID: erik_overmars
- Locatie: Espel
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 5 times
Re: Panda 2003 MPI young
Lekker bezig man!, ziet er goed uit allemaal.
Het is misschien een bult werk, en soms komt er meer achterweg dan je in eerste instantie voorzien had, maar hoe erg kan het nou uiteindelijk gesteld zijn met een panda? Volgens mij is de finish altijd wel een soort van in zicht. Ook kost een restauratie redelijk wat geld, maar volgens mij kan een panda nooit echt een grote geldput worden, zolang de onderdelen no een beetje verkrijgbaar blijven. Ik hoop mijn oerpanda ook nog eens volledig onder handen te nemen. (nu andere prioriteiten)
Ik blijf dit zeker volgen.
Het is misschien een bult werk, en soms komt er meer achterweg dan je in eerste instantie voorzien had, maar hoe erg kan het nou uiteindelijk gesteld zijn met een panda? Volgens mij is de finish altijd wel een soort van in zicht. Ook kost een restauratie redelijk wat geld, maar volgens mij kan een panda nooit echt een grote geldput worden, zolang de onderdelen no een beetje verkrijgbaar blijven. Ik hoop mijn oerpanda ook nog eens volledig onder handen te nemen. (nu andere prioriteiten)
Ik blijf dit zeker volgen.
1986 Mazda 323 BF †
1983 Fiat panda 45CL
2001 Fiat Panda 1100 young 2001 †
2000 Fiat 126 EL
1999 Fiat panda 900 hobby
1990 Seat Marbella special - verkocht
1983 Fiat panda 45CL
2001 Fiat Panda 1100 young 2001 †
2000 Fiat 126 EL
1999 Fiat panda 900 hobby
1990 Seat Marbella special - verkocht
- BoschNLD
- Forumgebruiker
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 02 apr 2008 22:30
- 1e Panda-achtige: Fiat Panda 1100 fire 94 [X]
- 2e Panda-achtige: Fiat Panda 900 Young 99 [X]
- 3e Panda-achtige: Fiat Panda 141 1100 MPI Young 03
- 4e Panda-achtige: 1x Seicento 2001 [S 1.1 MPI]
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 3 times
- Contacteer:
Re: Panda 2003 MPI young
Dankjewel Erik! Je hebt helemaal gelijk. Het hoeft ook niet veel te kosten. Sommige onderdelen zijn te reviseren. Het verschil met vroeger is dat ik nu de panda erbij heb en dagelijks seicento rij. Er zit dus geen druk achter. Uiteindelijk wil ik er heel graag mee gaan rijden. Alleen op droge dagen . Net wat je zegt, ik kom steeds meer tegen. Het welbekende koelvloeistofpijpje lijkt ook op zijn. einde. De dynamo mag ook uit elkaar.Erik` schreef: ↑06 jan 2021 18:53 Lekker bezig man!, ziet er goed uit allemaal.
Het is misschien een bult werk, en soms komt er meer achterweg dan je in eerste instantie voorzien had, maar hoe erg kan het nou uiteindelijk gesteld zijn met een panda? Volgens mij is de finish altijd wel een soort van in zicht. Ook kost een restauratie redelijk wat geld, maar volgens mij kan een panda nooit echt een grote geldput worden, zolang de onderdelen no een beetje verkrijgbaar blijven. Ik hoop mijn oerpanda ook nog eens volledig onder handen te nemen. (nu andere prioriteiten)
Ik blijf dit zeker volgen.
Ondanks de koude dagen ben ik gister toch nog even bezig geweest.
De bumpersteun fatsoeneren. Deze was iets scheef na wat lijkt een tikkie gehad te hebben.
Koelven uit elkaar en schoongemaakt
896.685 x bekeken.
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
- xxl_liberty
- Clublid
- Berichten: 1167
- Lid geworden op: 21 feb 2009 18:05
- 1e Panda-achtige: Cabrioni 1990
- 2e Panda-achtige: Edizione Cool 2010
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 12 times
Re: Panda 2003 MPI young
Daar hou ik van. Gewoon grondig aanpakken. Helaas zit dat voor mij er momenteel niet in. Garage staat te vol. Vind het te koud buiten te knutselen.
In het verleden gedane uitspraken geven geen garantie voor de toekomst, zij zijn alleen geschiedenis.
- BoschNLD
- Forumgebruiker
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 02 apr 2008 22:30
- 1e Panda-achtige: Fiat Panda 1100 fire 94 [X]
- 2e Panda-achtige: Fiat Panda 900 Young 99 [X]
- 3e Panda-achtige: Fiat Panda 141 1100 MPI Young 03
- 4e Panda-achtige: 1x Seicento 2001 [S 1.1 MPI]
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 3 times
- Contacteer:
Re: Panda 2003 MPI young
Update:
Inlaatspruitstuk,
Gasklephuis, injectielijn schoonmaken +
Nieuwe pakkingen leggen.
Het ziet er allemaal beetje vies en vettig uit. Ik vind het zelf prachtig om dit zo schoon te maken. Met de montage gaat het dan redelijk snel en ook in de toekomst zijn eventuele lekkages sneller op te sporen. Hieronder een aantal fotos van de inlaat:
En hierbij de fotos tijdens en na het schoonmaken:
Inlaatspruitstuk,
Gasklephuis, injectielijn schoonmaken +
Nieuwe pakkingen leggen.
Het ziet er allemaal beetje vies en vettig uit. Ik vind het zelf prachtig om dit zo schoon te maken. Met de montage gaat het dan redelijk snel en ook in de toekomst zijn eventuele lekkages sneller op te sporen. Hieronder een aantal fotos van de inlaat:
En hierbij de fotos tijdens en na het schoonmaken:
896.685 x bekeken.
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
- BoschNLD
- Forumgebruiker
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 02 apr 2008 22:30
- 1e Panda-achtige: Fiat Panda 1100 fire 94 [X]
- 2e Panda-achtige: Fiat Panda 900 Young 99 [X]
- 3e Panda-achtige: Fiat Panda 141 1100 MPI Young 03
- 4e Panda-achtige: 1x Seicento 2001 [S 1.1 MPI]
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 3 times
- Contacteer:
Re: Panda 2003 MPI young
To be continued...
896.685 x bekeken.
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
- BoschNLD
- Forumgebruiker
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 02 apr 2008 22:30
- 1e Panda-achtige: Fiat Panda 1100 fire 94 [X]
- 2e Panda-achtige: Fiat Panda 900 Young 99 [X]
- 3e Panda-achtige: Fiat Panda 141 1100 MPI Young 03
- 4e Panda-achtige: 1x Seicento 2001 [S 1.1 MPI]
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 3 times
- Contacteer:
Re: Panda 2003 MPI young
xxl_liberty schreef: ↑09 jan 2021 13:56 Daar hou ik van. Gewoon grondig aanpakken. Helaas zit dat voor mij er momenteel niet in. Garage staat te vol. Vind het te koud buiten te knutselen.
Het is inderdaad behoorlijk fris, heb een luchtkacheltje erbij gezet. De panda staat in een garagebox en moet elke keer heen en weer rijden. Achja. Alles stap voor stap hier naartoe halen en dan weer rustig opbouwen.
896.685 x bekeken.
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
- Pinda1000
- Forumgebruiker
- Berichten: 4299
- Lid geworden op: 14 jul 2010 23:27
- 1e Panda-achtige: Fiat Panda 1242 CL I.E. U9 1991 zwart
- Locatie: Den Haag
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 28 times
- Contacteer:
Re: Panda 2003 MPI young
Goed bezig! Als ik ergens een hekel aan heb is het aan een smerige motorruimte!
- EzraEzinga
- Forumgebruiker
- Berichten: 1140
- Lid geworden op: 04 jun 2009 13:10
- 1e Panda-achtige: Panda 1100 Fire Young
- Locatie: Apeldoorn
Re: Panda 2003 MPI young
Dit ziet er super gaaf uit, mooi dat je het zo grondig aanpakt!
'90er - 1000 - CLX - Bianco (sold)
'92er - 1000 - Skyline - Dark Blue Metallic (sold)
'91er - 1000 - Super - Verde Malta Metallic (dismounted) (sold)
'85er - 34 - 4x4 - Nero (sold)
'94er - 1100 Selecta - Blue Midnight (sold)
'03er - 1100 Young - Blue Lido (sold)
'88er - 750 Eco Jolly - Blue (sold)
'92er - 1000 - Skyline - Dark Blue Metallic (sold)
'91er - 1000 - Super - Verde Malta Metallic (dismounted) (sold)
'85er - 34 - 4x4 - Nero (sold)
'94er - 1100 Selecta - Blue Midnight (sold)
'03er - 1100 Young - Blue Lido (sold)
'88er - 750 Eco Jolly - Blue (sold)
- BoschNLD
- Forumgebruiker
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 02 apr 2008 22:30
- 1e Panda-achtige: Fiat Panda 1100 fire 94 [X]
- 2e Panda-achtige: Fiat Panda 900 Young 99 [X]
- 3e Panda-achtige: Fiat Panda 141 1100 MPI Young 03
- 4e Panda-achtige: 1x Seicento 2001 [S 1.1 MPI]
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 3 times
- Contacteer:
Re: Panda 2003 MPI young
Vandaag bezig geweest met de kachel. Ik zie trouwens dat de eerste fotos helaas zijn komen te vervallen. Daarom gebruik ik nu een comressiesite om de fotos te verkleinen zodat ze hier bewaard blijven.
De oude kachel had een kachelkraan lekkage. Ik heb een nieuwe kachelradiateur erin gezet en de kachel schoongemaakt. Verder is door de lekkage de binnenzijde vies en plakkerig geworden. De binnenzijde onder de motorkap achter de geluiddemping.
Ik heb het meeste schoongemaakt en voorzien van coating. Het oog wil ook wat en bij toekomstige lekkages vreet het niet verder naar binnen. Althans dat hoop ik. Eigenlijk hoop ik op geen lekkages meer. Haha.
Ik heb ook de kabels in de beschermende tape gelegd en alles weer gemonteerd. Leuk klusje!
Van binnenuit
De oude kachel had een kachelkraan lekkage. Ik heb een nieuwe kachelradiateur erin gezet en de kachel schoongemaakt. Verder is door de lekkage de binnenzijde vies en plakkerig geworden. De binnenzijde onder de motorkap achter de geluiddemping.
Ik heb het meeste schoongemaakt en voorzien van coating. Het oog wil ook wat en bij toekomstige lekkages vreet het niet verder naar binnen. Althans dat hoop ik. Eigenlijk hoop ik op geen lekkages meer. Haha.
Ik heb ook de kabels in de beschermende tape gelegd en alles weer gemonteerd. Leuk klusje!
Van binnenuit
896.685 x bekeken.
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03