Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/
Panda 2003 MPI young
Moderators: michiel van g., Niels9966
- BoschNLD
- Forumgebruiker
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 02 apr 2008 22:30
- 1e Panda-achtige: Fiat Panda 1100 fire 94 [X]
- 2e Panda-achtige: Fiat Panda 900 Young 99 [X]
- 3e Panda-achtige: Fiat Panda 141 1100 MPI Young 03
- 4e Panda-achtige: 1x Seicento 2001 [S 1.1 MPI]
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 3 times
- Contacteer:
Re: Panda 2003 MPI young
Beste allemaal, dank nogmaals voor de positieve reacties! Hierbij weer een update. Vandaag ben ik bezig geweest met het plaatsen van de drukgroep en natuurlijk de versnellingsbak.
Vers drukgroepje. Jippie!
Het viel mij op dat diegene voor mij wel heel enthousiast met vet is omgegaan. Echt alles zat onder. Na het demonteren van de oude drukgroep kwam er een onwijs vet vliegwiel tevoorschijn. Echt overal zat vet. Vies plakkerig bruin zanderig vet.
Na een grondige schoonmaakbeurt is het tijd om de drukgroep te plaatsen.
En natuurlijk even centreren,
Met een zelfgemaakt centreerpen.
Daar is die dan. Het welbekende verdoemplaatje. De beschermkap bovenaan. De pijn in het oog voor de koppelingwisselaar. Maar, ditmaal, was ik niet van plan om teveel te gaan duwen, trekken, zweten, huilen, vloeken etc etc. Daarom, heb ik het verdoemplaatje met een klein frutseltje carroseriekit vastgepakt. Hij blijft nu mooi zitten. Als de bak er tegenaan tikt is het niet bukken, opstaan, bukken, opstaan. Ideaal en zeker een aanrader! Zeker voor de 176 / 187 motoren die deze geweldige plaat hebben.
Vers drukgroepje. Jippie!
Het viel mij op dat diegene voor mij wel heel enthousiast met vet is omgegaan. Echt alles zat onder. Na het demonteren van de oude drukgroep kwam er een onwijs vet vliegwiel tevoorschijn. Echt overal zat vet. Vies plakkerig bruin zanderig vet.
Na een grondige schoonmaakbeurt is het tijd om de drukgroep te plaatsen.
En natuurlijk even centreren,
Met een zelfgemaakt centreerpen.
Daar is die dan. Het welbekende verdoemplaatje. De beschermkap bovenaan. De pijn in het oog voor de koppelingwisselaar. Maar, ditmaal, was ik niet van plan om teveel te gaan duwen, trekken, zweten, huilen, vloeken etc etc. Daarom, heb ik het verdoemplaatje met een klein frutseltje carroseriekit vastgepakt. Hij blijft nu mooi zitten. Als de bak er tegenaan tikt is het niet bukken, opstaan, bukken, opstaan. Ideaal en zeker een aanrader! Zeker voor de 176 / 187 motoren die deze geweldige plaat hebben.
896.685 x bekeken.
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
- BoschNLD
- Forumgebruiker
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 02 apr 2008 22:30
- 1e Panda-achtige: Fiat Panda 1100 fire 94 [X]
- 2e Panda-achtige: Fiat Panda 900 Young 99 [X]
- 3e Panda-achtige: Fiat Panda 141 1100 MPI Young 03
- 4e Panda-achtige: 1x Seicento 2001 [S 1.1 MPI]
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 3 times
- Contacteer:
Re: Panda 2003 MPI young
Voorbereidingen gedaan, alles schoon check, plaatje vast check, drukgroep check, steunen vrij check.
Weer even naar binnen om de vbak en druklager voor te bereiden.
Ik ga geen ranzig kleef smurrievet smeren op de prisas. Geen kopervet op het lager. De meningen zijn erover verdeeld. Ik heb die fout in het verleden gemaakt om dat wel te doen. Fout? Ja, ik ben er echt geen voorstander van en was helemaal genezen toen ik bij de seicento 2x alles schoon moest maken binnen vanwege resornatiegeluid/slippende koppeling. Pfoah.
Goed, het mag wel soepeltjes lopen dus heb ik een klein beetje hittebestendig keramische pasta tussen en op de vork gesmeerd. Echt heel klein beetje.
Als de bak zo omhoog gaat knalt gegarandeerd het druklager eraf. Weer een euvel waar ik heel zenuwachtig van ga worden. Ik wil niet zenuwachtig worden, daar ben ik allergisch voor. Dus, hendel vastzetten.
Rood, omdat rood nu eenmaal lekker rood is. De bak ligt inmiddels naast de panda en ik ga de spanbanden maar eens fatsoeneren.
Dit ligt er allemaal wel okeetjes bij zo. Check check dubbelcheck
Bak is omhoog, ligt nu recht voor de motor en is bijna klaar om hem door de drukgroep heen te drukken. (Echt nogmaals die plaat en de koppelingsvork vastzetten maakt het zoveel leuker)
-
Het kostte exact 30 minuten om de bak op hoogte te brengen, te centreren, steunen (losjes) te plaatsen en de eerste 3 bak bouten vast te zetten.
Weer even naar binnen om de vbak en druklager voor te bereiden.
Ik ga geen ranzig kleef smurrievet smeren op de prisas. Geen kopervet op het lager. De meningen zijn erover verdeeld. Ik heb die fout in het verleden gemaakt om dat wel te doen. Fout? Ja, ik ben er echt geen voorstander van en was helemaal genezen toen ik bij de seicento 2x alles schoon moest maken binnen vanwege resornatiegeluid/slippende koppeling. Pfoah.
Goed, het mag wel soepeltjes lopen dus heb ik een klein beetje hittebestendig keramische pasta tussen en op de vork gesmeerd. Echt heel klein beetje.
Als de bak zo omhoog gaat knalt gegarandeerd het druklager eraf. Weer een euvel waar ik heel zenuwachtig van ga worden. Ik wil niet zenuwachtig worden, daar ben ik allergisch voor. Dus, hendel vastzetten.
Rood, omdat rood nu eenmaal lekker rood is. De bak ligt inmiddels naast de panda en ik ga de spanbanden maar eens fatsoeneren.
Dit ligt er allemaal wel okeetjes bij zo. Check check dubbelcheck
Bak is omhoog, ligt nu recht voor de motor en is bijna klaar om hem door de drukgroep heen te drukken. (Echt nogmaals die plaat en de koppelingsvork vastzetten maakt het zoveel leuker)
-
Het kostte exact 30 minuten om de bak op hoogte te brengen, te centreren, steunen (losjes) te plaatsen en de eerste 3 bak bouten vast te zetten.
896.685 x bekeken.
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
- BoschNLD
- Forumgebruiker
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 02 apr 2008 22:30
- 1e Panda-achtige: Fiat Panda 1100 fire 94 [X]
- 2e Panda-achtige: Fiat Panda 900 Young 99 [X]
- 3e Panda-achtige: Fiat Panda 141 1100 MPI Young 03
- 4e Panda-achtige: 1x Seicento 2001 [S 1.1 MPI]
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 3 times
- Contacteer:
Re: Panda 2003 MPI young
Nu alles installeren, baksteunen, kabels, stekkers, koppelingkabelsteun, startmotor, plaatjes, kapjes.
Wat kan ik hier nou nog over zeggen...
Ik vind het mooi. Het is misschien niet origineel maar wel schoon, strak, haaks en recht.
En, het mag gezien worden.
Maar nu, de assen.
Ja... ehm, de ashoezen waren zo slecht dat ik er nieuwe op ga zetten. Ik heb de wielzijdes op voorraad. Versnellingsbakzijde links heb ik gelukkig ook. Alleen, versnellingsbak RECHTS (diegene die door de houder gaat) die heb ik niet! Deze staat bij autodoc in bestelling maar dat gaat wel weer even duren.
Heeft er iemand een ashoes vbakzijde rechts voor dit type aandrijving liggen toevallig? Dan kan ik verder met de montage. Anders is het na verwachting pas volgende week binnen. Correctie, die week erop. Autodoc kennende.
In de tussentijd maar een beetje vogeltjes kijken, fuutfuut,
Tot de volgende update!
896.685 x bekeken.
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
- Robert100HP
- Clublid
- Berichten: 2993
- Lid geworden op: 19 sep 2010 07:04
- 1e Panda-achtige: Panda HP 2007
- Locatie: Schiedam
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 51 times
Re: Panda 2003 MPI young
Goed bezig, geeft altijd weer voldoening als alles weer schoon is en een likje verf heeft gekregen.
- xxl_liberty
- Clublid
- Berichten: 1167
- Lid geworden op: 21 feb 2009 18:05
- 1e Panda-achtige: Cabrioni 1990
- 2e Panda-achtige: Edizione Cool 2010
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 12 times
Re: Panda 2003 MPI young
Goed bezig.
In het verleden gedane uitspraken geven geen garantie voor de toekomst, zij zijn alleen geschiedenis.
- BoschNLD
- Forumgebruiker
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 02 apr 2008 22:30
- 1e Panda-achtige: Fiat Panda 1100 fire 94 [X]
- 2e Panda-achtige: Fiat Panda 900 Young 99 [X]
- 3e Panda-achtige: Fiat Panda 141 1100 MPI Young 03
- 4e Panda-achtige: 1x Seicento 2001 [S 1.1 MPI]
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 3 times
- Contacteer:
Re: Panda 2003 MPI young
Hoi allemaal,
Vandaag een begin gemaakt met het vervangen van de ashoezen.
Ging opzich vrij vlot. De oude ashoezen waren flink uitgedroogd en vertoonde scheuren.
Hier een plaatje van het resultaat,
Met een trekker kwam de tripode makkelijk los. Ideaal ding Ook de bakzijde van de linker as, En toen,
Net toen ik dacht ‘wat een lekkere ochtend vandaag’ gebeurde dit,
Na de montage van de remmerij wilde ik naar de panda lopen om de as en poot te monteren. Maar niet voordat ik het nippeltje heb gechecked. Zo gezegd zo gedaan, ik keek, maakte hem schoon met een staalborstel, beeeeetje wd40 erbij, sleutel 8,
geen beweging. O, nee hea, dan maar dopje 8. Geen beweging. Ojeej...
Toch maar sleutel 8 want dan kan ik zien wat die doet. Niks.. geen beweging.
Eerst nog maar een keer aaien. Inspuiten. Knuffelen en veel lieve woordjes zeggen.
Nogmaals sleutel 8 maar proberen, heel rustig, niet te lomp, kalm aan alle tijd. Easy easy.........
Pang
Gebroken.
Paniek!
Uitboren,
Uitgeschoten, Gevolg: draad weg, hap in de klauw, Paniek! Tapset, helaas die was bij de Seicento gesneuveld.
Waar staan panda’s? Venyard... uurtje rijden...
Venyard, aangekomen, panda gevonden, Wiel eraf, yes een klauw.
Oneehea,
Ik zie een dolgedraaide nippel, wat ga ik doen? Meenemen en een moer erop lassen? Weer naar de blubber draaien?
Toch maar naar huis.
Er is inmiddels een nieuwe onderweg. Gelijk wat ashoezen rechter as en wat rubbers erbij voor de stabistang. De panda staat nu noodgedwongen +7 dagen in de regen en kou. De stalling is niet te bereiken zonder de remmerij..
To be continued.
Vandaag een begin gemaakt met het vervangen van de ashoezen.
Ging opzich vrij vlot. De oude ashoezen waren flink uitgedroogd en vertoonde scheuren.
Hier een plaatje van het resultaat,
Met een trekker kwam de tripode makkelijk los. Ideaal ding Ook de bakzijde van de linker as, En toen,
Net toen ik dacht ‘wat een lekkere ochtend vandaag’ gebeurde dit,
Na de montage van de remmerij wilde ik naar de panda lopen om de as en poot te monteren. Maar niet voordat ik het nippeltje heb gechecked. Zo gezegd zo gedaan, ik keek, maakte hem schoon met een staalborstel, beeeeetje wd40 erbij, sleutel 8,
geen beweging. O, nee hea, dan maar dopje 8. Geen beweging. Ojeej...
Toch maar sleutel 8 want dan kan ik zien wat die doet. Niks.. geen beweging.
Eerst nog maar een keer aaien. Inspuiten. Knuffelen en veel lieve woordjes zeggen.
Nogmaals sleutel 8 maar proberen, heel rustig, niet te lomp, kalm aan alle tijd. Easy easy.........
Pang
Gebroken.
Paniek!
Uitboren,
Uitgeschoten, Gevolg: draad weg, hap in de klauw, Paniek! Tapset, helaas die was bij de Seicento gesneuveld.
Waar staan panda’s? Venyard... uurtje rijden...
Venyard, aangekomen, panda gevonden, Wiel eraf, yes een klauw.
Oneehea,
Ik zie een dolgedraaide nippel, wat ga ik doen? Meenemen en een moer erop lassen? Weer naar de blubber draaien?
Toch maar naar huis.
Er is inmiddels een nieuwe onderweg. Gelijk wat ashoezen rechter as en wat rubbers erbij voor de stabistang. De panda staat nu noodgedwongen +7 dagen in de regen en kou. De stalling is niet te bereiken zonder de remmerij..
To be continued.
896.685 x bekeken.
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
- PandaVespa
- Forumgebruiker
- Berichten: 2041
- Lid geworden op: 10 sep 2017 07:54
- 1e Panda-achtige: Fiat Panda hobby bifuel 2003
- 2e Panda-achtige: Fiat Panda selecta bifuel 1996
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 27 times
Re: Panda 2003 MPI young
Remolie vervangen was tijdje geleden zeker bij deze Panda :O . Je kunt gewoon ‘nieuwe’ krijgen idd, zijn gereviseerde met oude retour als ruilsysteem als goed is. Hoeveel was je kwijt?
Keerring ook vervangen op aandrijfas?
Keerring ook vervangen op aandrijfas?
Wie hoopt, die gelooft. Wie gelooft, die begrijpt het niet. Wie het begrijpt, die gelooft niet...........
- BoschNLD
- Forumgebruiker
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 02 apr 2008 22:30
- 1e Panda-achtige: Fiat Panda 1100 fire 94 [X]
- 2e Panda-achtige: Fiat Panda 900 Young 99 [X]
- 3e Panda-achtige: Fiat Panda 141 1100 MPI Young 03
- 4e Panda-achtige: 1x Seicento 2001 [S 1.1 MPI]
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 3 times
- Contacteer:
Re: Panda 2003 MPI young
Vloeistof is helemaal zwart met prut erin. Ben benieuwd wat de hoofdremcilinder gaat doen als ik ga ontluchten. De keering op de as heb ik voor nu laten zitten. De planning was alleen de koppeling maar ben nu met heeeeel veel dingen tegelijk bezig terwijl het buiten weer kouder gaat worden. Aangezien er ook nieuwe rubbers onderweg zijn en er nog wat gelast mag worden haal ik van de zomer de veerpoten er weer vanaf. Assen er weer uit en Kan ik de boel lassen en goed in de tec zetten.PandaVespa schreef: ↑03 mar 2021 00:01 Remolie vervangen was tijdje geleden zeker bij deze Panda :O . Je kunt gewoon ‘nieuwe’ krijgen idd, zijn gereviseerde met oude retour als ruilsysteem als goed is. Hoeveel was je kwijt?
Keerring ook vervangen op aandrijfas?
Wel als het begaanbaar weer is. Anders is het snel snel en dat wil ik niet. Verdient de panda ook niet. Dus ik wacht op de klauw, rij de panda naar haar slaapplek.
Als de nippel niet was afgebroken stond ze weer in de garagebox maar helaas nu nog hier voor de deur. Najah, helaas, ik bedoel voelt fijner als ze op haar slaapplek is. Wil de panda graag binnen hebben staan of buiten met mooi weer.
Er is een nieuwe klauw onderweg.
To be continued
896.685 x bekeken.
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
- BoschNLD
- Forumgebruiker
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 02 apr 2008 22:30
- 1e Panda-achtige: Fiat Panda 1100 fire 94 [X]
- 2e Panda-achtige: Fiat Panda 900 Young 99 [X]
- 3e Panda-achtige: Fiat Panda 141 1100 MPI Young 03
- 4e Panda-achtige: 1x Seicento 2001 [S 1.1 MPI]
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 3 times
- Contacteer:
Re: Panda 2003 MPI young
Hoi allemaal!!
Hier weer een update. Vandaag ben ik weer bezig geweest met m’n blauwe schoonheid.
Het was goed weer, helaas niet een hele week dus heb ik vandaag wat kleine klusjes gedaan. Allereerst de ramen geblindeerd. Dat was heerlijk plakken. Recht toe recht aan.
De achterraampjes en achterklep. Schoonmaken, ontvetten, plakken en lekker hobbyen in het zonnetje.
De blauwe voorstoelen vind ik niet zo mooi en toen ik van de week een setje voorstoelen tegenkwam ben ik die gelijk gaan halen. Helaas heb ik nog geen achterbank weten te bemachtigen in deze kleurstelling. Mocht iemand er eentje hebben liggen dan hoor ik het graag!
De stoelen hebben wel gebroken geleideringen of hoe je het mag noemen. Ik heb geprobeerd met ultra high sonic master 0.01 seconde turbolijm de twee delen weer aan elkaar te lijmen. Geen idee hoelang het blijft zitten.
Ziet er best wel grappig uit zo! Ik zie ook dat ik nog de sierlijsten moet plaatsen. Niet vergeten!
Hier weer een update. Vandaag ben ik weer bezig geweest met m’n blauwe schoonheid.
Het was goed weer, helaas niet een hele week dus heb ik vandaag wat kleine klusjes gedaan. Allereerst de ramen geblindeerd. Dat was heerlijk plakken. Recht toe recht aan.
De achterraampjes en achterklep. Schoonmaken, ontvetten, plakken en lekker hobbyen in het zonnetje.
De blauwe voorstoelen vind ik niet zo mooi en toen ik van de week een setje voorstoelen tegenkwam ben ik die gelijk gaan halen. Helaas heb ik nog geen achterbank weten te bemachtigen in deze kleurstelling. Mocht iemand er eentje hebben liggen dan hoor ik het graag!
De stoelen hebben wel gebroken geleideringen of hoe je het mag noemen. Ik heb geprobeerd met ultra high sonic master 0.01 seconde turbolijm de twee delen weer aan elkaar te lijmen. Geen idee hoelang het blijft zitten.
Ziet er best wel grappig uit zo! Ik zie ook dat ik nog de sierlijsten moet plaatsen. Niet vergeten!
896.685 x bekeken.
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
- BoschNLD
- Forumgebruiker
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 02 apr 2008 22:30
- 1e Panda-achtige: Fiat Panda 1100 fire 94 [X]
- 2e Panda-achtige: Fiat Panda 900 Young 99 [X]
- 3e Panda-achtige: Fiat Panda 141 1100 MPI Young 03
- 4e Panda-achtige: 1x Seicento 2001 [S 1.1 MPI]
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 3 times
- Contacteer:
Re: Panda 2003 MPI young
Tot zo ver de update, zoals ik al zei hoop ik dat er spoedig technisch weer aankomt zodat ik weer verder kan. To be continued
896.685 x bekeken.
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
- michiel van g.
- Forum-admin
- Berichten: 8295
- Lid geworden op: 19 dec 2003 19:19
- 1e Panda-achtige: Seat Marbella GLi 1987
- 2e Panda-achtige: Seat Trans 0.9 i.e. 1987
- 3e Panda-achtige: [s]Panda TwinAir 60 2014[/s]
- Facebook: https://soundcloud.com/michiel-van-ginkel
- Locatie: Zeist
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 70 times
- Contacteer:
Re: Panda 2003 MPI young
ah, dat zijn de stoelen van een late Panda Hobby. Die zijn niet zo veel verkocht, dus daarvoor zul je goed moeten zoeken.
- PandaVespa
- Forumgebruiker
- Berichten: 2041
- Lid geworden op: 10 sep 2017 07:54
- 1e Panda-achtige: Fiat Panda hobby bifuel 2003
- 2e Panda-achtige: Fiat Panda selecta bifuel 1996
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 27 times
Re: Panda 2003 MPI young
De ‘hobby’uitvoering bekleding is nieuw te krijgen uit Italië. Niet origineel, maar beter dan origineel . Even googlen op Italiaanse eBay.
Wie hoopt, die gelooft. Wie gelooft, die begrijpt het niet. Wie het begrijpt, die gelooft niet...........
- Robert100HP
- Clublid
- Berichten: 2993
- Lid geworden op: 19 sep 2010 07:04
- 1e Panda-achtige: Panda HP 2007
- Locatie: Schiedam
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 51 times
Re: Panda 2003 MPI young
Gelukkig iemand met verstand van zaken, die niet zo'n "prul " van een universele ashoes monteert.
Of hem met een spreider over de homokineet jast, gebruik je dan ook nog de originele klembanden.
En niet zo als velen ( ook garages ) een T-Rap, ijzerdraad of een slangenklem gebruikt, dan ben
je wel heel goed bezig. En hoef je er voor de komende jaren niet meer naar om te kijken. Ik doe het op dezelfde manier.
Of hem met een spreider over de homokineet jast, gebruik je dan ook nog de originele klembanden.
En niet zo als velen ( ook garages ) een T-Rap, ijzerdraad of een slangenklem gebruikt, dan ben
je wel heel goed bezig. En hoef je er voor de komende jaren niet meer naar om te kijken. Ik doe het op dezelfde manier.