Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

4x4 Werkplaatshandboek (supplement) gezocht

Alles met betrekking tot de Panda 4x4

Moderators: michiel van g., Niels9966

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Panda 500
Berichten: 1411
Lid geworden op: 31 jul 2012 16:42
1e Panda-achtige: Trekking 4x4 1996 1108 SPI Wit
2e Panda-achtige: Nuova Dynamic 2008 DuaLogic 1.2
3e Panda-achtige: Panda 30-kop (in mijn 500)
Locatie: Hove (Antwerpen)
Has thanked: 7 times
Been thanked: 5 times

4x4 Werkplaatshandboek (supplement) gezocht

Bericht door Panda 500 »

Hallo,

Heeft er iemand een (kopie van) het vermaarde 4X4 werkplaatshandboek? Vroegere reactie aan Alfredo gaf blijkbaar geen reactie... Marktplaats heeft voor 't moment niks te bieden, ik hoop iemand van de clubleden wél?!
Het mag in eender in welke taal, zelfs Italiaans is beter dan niks...

Mvg,

Frans

Gebruikersavatar
Panda 500
Berichten: 1411
Lid geworden op: 31 jul 2012 16:42
1e Panda-achtige: Trekking 4x4 1996 1108 SPI Wit
2e Panda-achtige: Nuova Dynamic 2008 DuaLogic 1.2
3e Panda-achtige: Panda 30-kop (in mijn 500)
Locatie: Hove (Antwerpen)
Has thanked: 7 times
Been thanked: 5 times

Re: 4x4 Werkplaatshandboek (supplement) gezocht

Bericht door Panda 500 »

Snarf schreef:Hallo,

Heeft er iemand een (kopie van) het vermaarde 4X4 werkplaatshandboek? Vroegere reactie aan Alfredo gaf blijkbaar geen reactie... Marktplaats heeft voor 't moment niks te bieden, ik hoop iemand van de clubleden wél?!
Het mag in eender in welke taal, zelfs Italiaans is beter dan niks...

Mvg,

Frans
Hallo,
Inmiddels reeds in kannen en kruiken! Alfredo heeft me laten weten dat ik zijn handboek mocht lenen, en dat heb ik inmiddels reeds in huis! Het is een in zeer goede staat verkerend origineel eksemplaar! Ik was meteen geneigd mijn fluwelen handschoenen aan te trekken om dit museumstukje schoon te houden!

Mijn wat moeizame start als clublid, en dan bedoel ik voornamelijk mijn zoektocht naar technische info en documentatie over de 4X4, heeft nu dus plots een turbo-boost gekregen, dankzij Wijnand en nu dus ook Alfredo. Bedankt heren! Nu moet ik aan remmen gaan denken, om de boel onder controle te houden...
Ook het feit dat ik na mijn inschrijving als lid, vorig jaar oktober (of november?) er niks meer van hoorde, baarde me enigszins zorgen, maar het eerste clubblad + welkomstpakket zou er begin april aan moeten komen... Maar gelukkig intussen dus wel al goede contacten én info gehad via het forum! (En op de meeting in september.)
Ik zou graag naar de "Pandaclub meets 500-club" komen, op 14 april, maar moet mijn 500 nog eerst uit zijn winterslaap halen en checken of hij klaar is voor de toch wel grote afstand (heen en terug + rondrit) vanuit Antwerpen... Mijn Panda is zeker nog niet klaar dan. Die wacht op mooi weer om de bodem grondig anti-roest te behandelen, en moet dan nog gekeurd worden.
Nog eens dank aan de info verstrekkers, en tot hoors, ziens, schrijfs...

Frans

Plaats reactie

Terug naar “Panda 4x4”