Heel fijn! dus de auto is maar 3 jaar in Nederland geweest?Sjon77 schreef:Ik heb 't even nagevraagd bij de eigenaar: die wist 't ook niet, maar kwam met de suggestie dat de laatste NL eigenaar voor de export netjes de platen had ingeleverd bij de RDW in 1996 en ze dus niet 'kwijt' (vermist of diefstal) waren, want dat is inderdaad de voornaamste reden voor een duplicaatcode.Arjan202 schreef:Ik ga dat eens even navragen voor de zekerheid...zonder duplicaatcode zou ik veel mooier vinden namelijk
Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/
Informatie gezocht over de panda 4x4 met kenteken GH-PT-13
Moderators: michiel van g., Niels9966
-
- Forumgebruiker
- Berichten: 183
- Lid geworden op: 09 dec 2016 07:36
- 1e Panda-achtige: PANDA 1.1 I.E. 4X4 E2
- Locatie: Harreveld
Re: Informatie gezocht over de panda 4x4 met kenteken GH-PT-13
Re: Informatie gezocht over de panda 4x4 met kenteken GH-PT-13
Ik praat over een andere auto (geen Panda)
- Erik 319
- Moderator
- Berichten: 3513
- Lid geworden op: 28 jan 2007 14:48
- 1e Panda-achtige: 319 twinair 65
- 2e Panda-achtige: Seat Terra 1992
- Locatie: Almere
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 38 times
Re: Informatie gezocht over de panda 4x4 met kenteken GH-PT-13
Normaal gesproken staat er idd een 1tje bij op het kenteken.
Anders zou je theoretisch gezien 2 auto's kunnen rijden met dezelfde identiteit als de originele platen er nog bij zijn.
Ben zelf een keer de mist in gegaan met een Daf xf met nederlands kenteken die bij nader inzien na dag 1 was uitgevoerd en op pools kenteken gezet.
Na 3 jaar stond ie te koop als origineel nl.Met uiteraard een 1tje op het kenteken.
Aan de reservesleutels die eerst zoek waren hing het poolse kenteken nog.......
Anders zou je theoretisch gezien 2 auto's kunnen rijden met dezelfde identiteit als de originele platen er nog bij zijn.
Ben zelf een keer de mist in gegaan met een Daf xf met nederlands kenteken die bij nader inzien na dag 1 was uitgevoerd en op pools kenteken gezet.
Na 3 jaar stond ie te koop als origineel nl.Met uiteraard een 1tje op het kenteken.
Aan de reservesleutels die eerst zoek waren hing het poolse kenteken nog.......
312=500 319=Panda.
- bero
- Forumgebruiker
- Berichten: 8806
- Lid geworden op: 26 sep 2006 15:02
- Locatie: Deventer
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 40 times
Re: Informatie gezocht over de panda 4x4 met kenteken GH-PT-13
Ach, klein beetje gele verf en het is weg
|| Vragen over sleutels van Panda's? Ik beantwoord ze! ||
Sis Fiat Panda 4x4 Sisley 1000cc 1987 (Roestoratie project)
Neil Fiat Panda Young 1100cc 2003
Sis Fiat Panda 4x4 Sisley 1000cc 1987 (Roestoratie project)
Neil Fiat Panda Young 1100cc 2003
-
- Forumgebruiker
- Berichten: 183
- Lid geworden op: 09 dec 2016 07:36
- 1e Panda-achtige: PANDA 1.1 I.E. 4X4 E2
- Locatie: Harreveld
Re: Informatie gezocht over de panda 4x4 met kenteken GH-PT-13
gisteren de panda opgehaald en vandaag even een stukje gereden. De eerste kilometers waren roestig, remschijven en trommels moesten ff schoon geremd worden en na een 10 minuten liep alles wat soepeler. Nog wel een kraakje en wat geluidjes maar geen idee of dat nu van de bandjes kwam. Al met al was de eerste indruk goed, geen speling op de kogels wielen draaien mooi soepel en zelfs de kriksteunen bleken zich goed te houden tijdens het opkrikken. Het motortje loopt als een zonnetje en trekt de klinkers uit de straat tja even wennen als je er 210-220pk gewent bent... iov de huidige 50...
De radiator is lek wat al bekend was, deze was dicht (door corrosie denk ik, want tijdens en na het rijden was het nog steeds dicht) maar toen ik er druk op zetten kwam er een slagaderlijke bloeding te voorschijn. De temperatuur sensor werkt niet, uitlaat is een sportuitlaat geworden en er moeten nieuwe bandjes op. Niets raars tot nu toe wat de verkoper niet al had aangegeven. de verassing was wel dat ze al verhoogd was ... altijd leuk meegenomen.
Beetje liefde en wat nieuwe onderdeeltjes en dan is ze weer in goede conditie.
De radiator is lek wat al bekend was, deze was dicht (door corrosie denk ik, want tijdens en na het rijden was het nog steeds dicht) maar toen ik er druk op zetten kwam er een slagaderlijke bloeding te voorschijn. De temperatuur sensor werkt niet, uitlaat is een sportuitlaat geworden en er moeten nieuwe bandjes op. Niets raars tot nu toe wat de verkoper niet al had aangegeven. de verassing was wel dat ze al verhoogd was ... altijd leuk meegenomen.
Beetje liefde en wat nieuwe onderdeeltjes en dan is ze weer in goede conditie.
- Mattijs
- Clublid
- Berichten: 885
- Lid geworden op: 07 dec 2014 15:47
- 1e Panda-achtige: 34 abarth 1986
- Facebook: https://www.facebook.com/mvanbiesen
- Locatie: Den haag / Eijsden
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 5 times
Re: Informatie gezocht over de panda 4x4 met kenteken GH-PT-13
ben benieuwd! foto's zijn altijd welkom!
-
- Forumgebruiker
- Berichten: 183
- Lid geworden op: 09 dec 2016 07:36
- 1e Panda-achtige: PANDA 1.1 I.E. 4X4 E2
- Locatie: Harreveld
Re: Informatie gezocht over de panda 4x4 met kenteken GH-PT-13
nu we toch bezig zijn...gelijk maar het werkplaatshandboek besteld ( 4x4 uitvoering )