Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

zitcomfort voorstoelen valt tegen

Alle algemene vragen en discussies met betrekking tot de Panda 3

Moderators: Erik 319, michiel van g.

Panda312
Forumgebruiker
Berichten: 51
Lid geworden op: 19 mei 2017 14:18
1e Panda-achtige: Panda 312 Lounge 85PK
Locatie: Vught

Re: zitcomfort voorstoelen valt tegen

Bericht door Panda312 »

Frido ik ben altijd Opelrijder geweest. Heb onderhand alle modellen wel gereden, De meriva heeft een heerlijke hoge zit alleen het motorvermogen komt te kort onder de 1.6 8 klepper. Het is een vrij zware wagen met een te licht motortje.

Wat de Recaro aangaat is deze smaller dan de Scheel stoel. Ik heb nog een elektrische recaro staan voor je met verlenging onderbenen ;)
Voor het aansluiten gebruik je dummies om de zittingvoeler om de tuin te leiden. Stroom haal je weg in je zekeringskast, dus niet samen knijpen met een andere plus want dan kan je wel storing krijgen in je canbussysteem.

Gebruikersavatar
Frido
Forumgebruiker
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 okt 2017 20:46
1e Panda-achtige: 0.9 twin air lounge 2013
Locatie: Voerendaal

Re: zitcomfort voorstoelen valt tegen

Bericht door Frido »

Panda312 schreef:Frido ik ben altijd Opelrijder geweest. Heb onderhand alle modellen wel gereden, De meriva heeft een heerlijke hoge zit alleen het motorvermogen komt te kort onder de 1.6 8 klepper. Het is een vrij zware wagen met een te licht motortje.

Wat de Recaro aangaat is deze smaller dan de Scheel stoel. Ik heb nog een elektrische recaro staan voor je met verlenging onderbenen ;)
Voor het aansluiten gebruik je dummies om de zittingvoeler om de tuin te leiden. Stroom haal je weg in je zekeringskast, dus niet samen knijpen met een andere plus want dan kan je wel storing krijgen in je canbussysteem.
De Recaro lijkt me wel wat, krijg je geen storing door het ontbreken van de airbag dan ?

ik heb zojuis een ritje gemaakt van zo'n 60 Km, viel zeker niet tegen, wat een lekker wagentje ! En super zuinig, daar kan geen Meriva tegen op....Ik hou deze lekker !!!

Ondanks de rugpijn met wat schuimrubber matjes en een schapenvachtje redelijk gezeten. Voel ik morgen wel denk ik........... ):

....je hebt een pb...
Fiat Panda 0.9 Twin Air 65 Lounge 2013 in de kleur aubergine

Panda312
Forumgebruiker
Berichten: 51
Lid geworden op: 19 mei 2017 14:18
1e Panda-achtige: Panda 312 Lounge 85PK
Locatie: Vught

Re: zitcomfort voorstoelen valt tegen

Bericht door Panda312 »

pb gisteren al gestuurd :)

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen/Discussie”