Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Mijn nieuwe Panda3 in de maak.

Alle algemene vragen en discussies met betrekking tot de Panda 3

Moderators: Erik 319, michiel van g.

panda100hp

Re: Mijn nieuwe Panda3 in de maak.

Bericht door panda100hp »

Nou hier is dan in volle glorie,


rp-panda
Forumgebruiker
Berichten: 166
Lid geworden op: 10 jun 2010 21:19

Re: Mijn nieuwe Panda3 in de maak.

Bericht door rp-panda »

Nou, van harte en mooi hoor!

Gebruikersavatar
Dennis023
Forumgebruiker
Berichten: 1088
Lid geworden op: 21 jun 2014 09:10
1e Panda-achtige: Momenteel geen Fiat
Locatie: Gorredijk

Re: Mijn nieuwe Panda3 in de maak.

Bericht door Dennis023 »

Ik denk dat als de auto standaard af fabriek komt met 15" het verbruik hoger is en dus de CO-tax hoger is waardoor de auto duurder in de prijslijst staat. Daarom worden de wielen achteraf door de dealer gemonteerd.
De wielen staan erg goed.
Wat ga je er nog meer aan doen? Rode spiegelkappen en daklijsten zouden erg mooi staan...
Nu: Pandaloos, ben overgestapt naar Toyota
Ex: Fiat Panda 1.2 Lounge met Lounge + pakket 2016
Ex: Fiat Panda 85 twinair lounge 2012
Ex: Fiat Panda Classic 750 CL 1988
Ex: Fiat Grande Punto
Ex: Fiat Sedici

panda100hp

Re: Mijn nieuwe Panda3 in de maak.

Bericht door panda100hp »

Dennis023 schreef:Ik denk dat als de auto standaard af fabriek komt met 15" het verbruik hoger is en dus de CO-tax hoger is waardoor de auto duurder in de prijslijst staat. Daarom worden de wielen achteraf door de dealer gemonteerd.
De wielen staan erg goed.
Wat ga je er nog meer aan doen? Rode spiegelkappen en daklijsten zouden erg mooi staan...
Voorlopig niets ..de knip is helemaal leeg..

Gebruikersavatar
Dennis023
Forumgebruiker
Berichten: 1088
Lid geworden op: 21 jun 2014 09:10
1e Panda-achtige: Momenteel geen Fiat
Locatie: Gorredijk

Re: Mijn nieuwe Panda3 in de maak.

Bericht door Dennis023 »

Mocht er weer wat in de knip zitten en er volgt een update dan zien we vanzelf de foto's wel.
Waar ik aan dacht, rode spiegelkappen en een rood dak (wrap) zou ook mooi staan. Sommige Alfa MiTo's hebben dat nml en dat is erg mooi op een zwarte auto.
Nu: Pandaloos, ben overgestapt naar Toyota
Ex: Fiat Panda 1.2 Lounge met Lounge + pakket 2016
Ex: Fiat Panda 85 twinair lounge 2012
Ex: Fiat Panda Classic 750 CL 1988
Ex: Fiat Grande Punto
Ex: Fiat Sedici

panda100hp

Re: Mijn nieuwe Panda3 in de maak.

Bericht door panda100hp »

Dennis023 schreef:Mocht er weer wat in de knip zitten en er volgt een update dan zien we vanzelf de foto's wel.
Waar ik aan dacht, rode spiegelkappen en een rood dak (wrap) zou ook mooi staan. Sommige Alfa MiTo's hebben dat nml en dat is erg mooi op een zwarte auto.
Die rode spiegelkappen dat zal wel kunnen .maar rood dak (wrap) dat was wel bij de 65 en 85 pk modellen. maar die hebben ze glad gelaten in het model wat ik nu heb.. de 80 PK,, bij de vorige stond ze er een paar cm bovenop. kijk maar op de foto

PA312
Forumgebruiker
Berichten: 113
Lid geworden op: 18 jan 2014 19:42
1e Panda-achtige: Twinair 65pk

Re: Mijn nieuwe Panda3 in de maak.

Bericht door PA312 »

De daklijsten bedoel je nu denk ik? Die was ook op de 2013 65 en 85pk versie al niet meer aanwezig, slechts een plastic strip die de rand bedekt. Maar die daklijsten kun je nog wel kopen hoor ook in rood. Maar dat heeft niks met een dak wrappen te maken.
Afbeelding

Voor iets boven de 200€ heb je de daklijsten en de spiegelkappen en een hele andere panda voor de deur.

panda100hp

Re: Mijn nieuwe Panda3 in de maak.

Bericht door panda100hp »

PA312 schreef:De daklijsten bedoel je nu denk ik? Die was ook op de 2013 65 en 85pk versie al niet meer aanwezig, slechts een plastic strip die de rand bedekt. Maar die daklijsten kun je nog wel kopen hoor ook in rood. Maar dat heeft niks met een dak wrappen te maken.


Voor iets boven de 200€ heb je de daklijsten en de spiegelkappen en een hele andere panda voor de deur.
Ok .je heb gelijk.. heb het even nagekeken..


langsdragers op dak in rood, set van twee € 185
buiten spiegelkappen in rood, set van twee € 66

Gebruikersavatar
Dennis023
Forumgebruiker
Berichten: 1088
Lid geworden op: 21 jun 2014 09:10
1e Panda-achtige: Momenteel geen Fiat
Locatie: Gorredijk

Re: Mijn nieuwe Panda3 in de maak.

Bericht door Dennis023 »

Dat is geen geld twee rode spiegelkappen voor 66 euro. Twee chromen spiegelkappen op mijn MiTo kostte 129 euro...

Wat het dak betreft bedoelde ik eigenlijk het hele dak rood wrappen en dan zo laten zonder daklijsten.
Nu: Pandaloos, ben overgestapt naar Toyota
Ex: Fiat Panda 1.2 Lounge met Lounge + pakket 2016
Ex: Fiat Panda 85 twinair lounge 2012
Ex: Fiat Panda Classic 750 CL 1988
Ex: Fiat Grande Punto
Ex: Fiat Sedici

panda100hp

Re: Mijn nieuwe Panda3 in de maak.

Bericht door panda100hp »

Eerste probleem opgetreden bij 300 km op de teller.
Een tandwiel afgebroken van de lucht inlaat kachel .middelste positie,.. Grrrrrrrrrrrrrrr
Repartie wordt 2 a 3 werkdagen voor uit getrokken ,, demontage dashboard... Garantie werk natuurlijk.

rp-panda
Forumgebruiker
Berichten: 166
Lid geworden op: 10 jun 2010 21:19

Re: Mijn nieuwe Panda3 in de maak.

Bericht door rp-panda »

Balen. Maar dat kan toch nooit 20 arbeidsuren zijn? Kunnen ze dat niet zo plannen dat je de auto dezelfde dag terug hebt, of heb je de auto toch niet elke dag nodig? Ik moet trouwens toegeven dat ik ook wel eens een afspraak heb gemaakt voor een beurt met twee kleine klusjes en dat ik de auto terug kreeg zonder dat het extra werk was verricht. Nee, ik maak geen nieuwe afspraak op korte termijn, ik probeer het over een jaar wel nog een keer.

panda100hp

Re: Mijn nieuwe Panda3 in de maak.

Bericht door panda100hp »

rp-panda schreef:Balen. Maar dat kan toch nooit 20 arbeidsuren zijn? Kunnen ze dat niet zo plannen dat je de auto dezelfde dag terug hebt, of heb je de auto toch niet elke dag nodig? Ik moet trouwens toegeven dat ik ook wel eens een afspraak heb gemaakt voor een beurt met twee kleine klusjes en dat ik de auto terug kreeg zonder dat het extra werk was verricht. Nee, ik maak geen nieuwe afspraak op korte termijn, ik probeer het over een jaar wel nog een keer.
Wat stuk is gelijk laten maken... je weet maar nooit , moet tip top in orde zijn

Gebruikersavatar
Dennis023
Forumgebruiker
Berichten: 1088
Lid geworden op: 21 jun 2014 09:10
1e Panda-achtige: Momenteel geen Fiat
Locatie: Gorredijk

Re: Mijn nieuwe Panda3 in de maak.

Bericht door Dennis023 »

Goh wat lullig zeg dat er al iets stuk is na 300 km. Waarschijnlijk zullen ze het dashbord demonteren, bestellen wat nodig is, komt met de nachtlevering binnen en dan de volgende dag monteren ze dat onderdeel.

Mijn moeder had een 500 1.2 dualogic. Binnen 500 km de remlichtschakelaar defect maar die geeft ook signalen door voor de dualogic wanneer die moet terugschakelen dus die stond ook in storing. Gelukkig kon ze nog met de hand schakelen. Paar 100 km verder was de richtingaanwijzer defect en na en defecte ruitensproeier bleef alles gelukkig heel.

Dus wat ik wil zeggen als er een onderdeel af fabriek al niet goed is of defect is dan komt dat snel naar boven.

Veel plezier met de Panda. Komt vast wel goed hoor !!
Nu: Pandaloos, ben overgestapt naar Toyota
Ex: Fiat Panda 1.2 Lounge met Lounge + pakket 2016
Ex: Fiat Panda 85 twinair lounge 2012
Ex: Fiat Panda Classic 750 CL 1988
Ex: Fiat Grande Punto
Ex: Fiat Sedici

panda100hp

Re: Mijn nieuwe Panda3 in de maak.

Bericht door panda100hp »

panda100hp schreef:Eerste probleem opgetreden bij 300 km op de teller.
Een tandwiel afgebroken van de lucht inlaat kachel .middelste positie,.. Grrrrrrrrrrrrrrr
Repartie wordt 2 a 3 werkdagen voor uit getrokken ,, demontage dashboard... Garantie werk natuurlijk.
Vandaag de auto voor reparatie weggebracht in Breda firma Ot*en..
Hoop dat hij rammelvrij in dashboard terug komt.

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen/Discussie”