Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

achteraf inbouwen blue en me

Alle algemene vragen en discussies met betrekking tot de Panda 3

Moderators: Erik 319, michiel van g.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
/////Bazfiatfreak.nl
Clublid
Berichten: 27
Lid geworden op: 02 jun 2014 10:28
1e Panda-achtige: Panda 1242cc Dynamica 169 Rosso
2e Panda-achtige: Panda 1108cc Selecta D rood-niew baasje
Locatie: In Hollandskroon

achteraf inbouwen blue en me

Bericht door /////Bazfiatfreak.nl »

Goedendag,

Heeft iemand ervaring met het achteraf inbouwen van blue en me?
En is de tom tom ook te gebruiken in een andere auto, je kunt hem meenemen naar binnen/buiten, maar is er ook een extra voet bij zodat hij in een andere auto past of is hij slechts enkel in de auto te gebruiken met blue en me?

Bedankt alvast
Groet Bas
Panda 169 1.2 2005 LPG
Als je denkt dat je er bent....ben je er geweest. :-?

rp-panda
Forumgebruiker
Berichten: 166
Lid geworden op: 10 jun 2010 21:19

Re: achteraf inbouwen blue en me

Bericht door rp-panda »

Blue & Me inbouwen zou wel eens heel lastig kunnen zijn. Blue & Me is een bluetooth verbinding, een microfoon, wat extra knoppen op het stuur, spraakbesturing, een usb-aansluiting en dat is het wel zo'n beetje. Je kunt dit alles ook in een luxe aftermarket radio vinden, maar met een Parrot, o.i.d. kom je ook een heel eind. De Tom Tom Blue & Me 2 live die nu verkocht wordt is volgens mij een Go820 die niet meer geleverd wordt, maar dan met een Fiat menu. Als je dit menu opent is de navigatie niet zichtbaar. Wel zie je dan zaken die je ook in de boordcomputer kunt vinden, een econometer en de mogelijkheid om de telefoon te bedienen. Dat laatste is eigenlijk het enige dat ik gebruik, namelijk nummers opzoeken die je recent gebeld hebt, maar die niet in je adresboek staan. Nadeel van de Fiat Tomtom is dat er geen zuignap wordt meegeleverd en dat de kaarten niet volgens het Lifetime Free principe zijn. Het heeft dus alleen zin om een Blue & Me Tomtom te kopen als je auto Blue & Me heeft. Als dat niet zo is dan heb je een dure Tomtom die bepaalde zaken mist (zuignap,12V-aansluiting,LTM). Deze TomTom past prima in een standaard Tomtom voet en kun je dus prima meenemen als je een USB voeding hebt.

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen/Discussie”