Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Mijn grijze Panda

Alle algemene vragen en discussies met betrekking tot de Panda 3

Moderators: Erik 319, michiel van g.

Plaats reactie
2cv6
Forumgebruiker
Berichten: 544
Lid geworden op: 29 dec 2014 23:35
Been thanked: 17 times

Mijn grijze Panda

Bericht door 2cv6 »

Nadat ik al een topic heb over mijn groene Panda, is er vandaag een grijze Panda bij gekomen dus hierbij een topic speciaal voor deze Panda.
Het is een Panda Twinair 65 Pop uit 2012 met 40.000 Km op de teller.
De auto is erg basic zonder airco (vindt ik niet erg), achterbank uit één stuk ((is prima zo) en zonder afstandbediening op de centrale deurvergrendeling (dat is jammer) en de achterklep moet met de sleutel open worden gemaakt (beetje lastig).
De Panda vervangt de Opel Astra die ik 13 jaar in bezit heb gehad en die nu een tellerstand van 460.000 Km had. We hebben nu dus twee Panda's en twee twee cillinders (de Panda en mijn eend).

Afbeelding

Ik ben erg benieuwd hoe de auto gaat bevallen en wat het verbruik zal zijn.

http://forum.fiatpandaclub.nl/viewtopic ... 33&t=15639" onclick="window.open(this.href);return false;

2cv6
Forumgebruiker
Berichten: 544
Lid geworden op: 29 dec 2014 23:35
Been thanked: 17 times

Re: Mijn grijze Panda

Bericht door 2cv6 »

Afgelopen jaar veel problemen gehad met de Panda, schokken bij constante snelheid, afslaan na het starten en schokkend wegrijden om daarna stil te vallen. De garage heeft echt alles geprobeerd om de problemen op te lossen maar het schokken is nooit verdwenen. Gelukkig had de vorige eigenaar extra garantie bij de auto gekocht, waardoor ik er geen kosten aan heb gehad.

Daarom besloten om de auto in te ruilen en vandaag heb ik de "nieuwe" op kunnen halen. Uiterlijk niet veel verschil, zelfs dezelfde kleur maar nu is het een Lounge versie dus met afstandbediening voor de deuren, airco, radio bediening aan het stuur, USB en Aux aansluiting en telefoon koppeling. Van 65 Pk ben ik nu naar 85 Pk gegaan. Hopelijk heb ik met deze auto meer geluk.

Afbeelding

Timon147
Forumgebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 08 nov 2013 19:45
1e Panda-achtige: Panda Lounge 85pk 2012
2e Panda-achtige: Alfa Romeo Brera 1750 tbi

Re: Mijn grijze Panda

Bericht door Timon147 »

Mooie Panda. Zelfe versie als wij hebben, zal vast gaan bevallen. Die 65 pk vonden wij ook helemaal niks.

Gebruikersavatar
Dennis023
Forumgebruiker
Berichten: 1088
Lid geworden op: 21 jun 2014 09:10
1e Panda-achtige: Momenteel geen Fiat
Locatie: Gorredijk

Re: Mijn grijze Panda

Bericht door Dennis023 »

Leuk, gefeliciteerd met je nieuwe Panda. 20 pk er bij. Multistuurwiel met leder bekleed, blue tooth, getint glas, in hoogte verstelbare stoel, lichtmetalen velgen etc etc oftewel de Lounge uitvoering. Goede keus. Ziet er veel luxer uit en lijkt daardoor een segmentje hoger.
Nu: Pandaloos, ben overgestapt naar Toyota
Ex: Fiat Panda 1.2 Lounge met Lounge + pakket 2016
Ex: Fiat Panda 85 twinair lounge 2012
Ex: Fiat Panda Classic 750 CL 1988
Ex: Fiat Grande Punto
Ex: Fiat Sedici

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen/Discussie”