Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Aanschaf 3de Panda

Alle algemene vragen en discussies met betrekking tot de Panda 3

Moderators: Erik 319, michiel van g.

Gebruikersavatar
kees5
Forumgebruiker
Berichten: 1062
Lid geworden op: 26 jun 2016 19:45
1e Panda-achtige: Kia Picanto X Line 100 PK 2021
Been thanked: 2 times

Re: Aanschaf 3de Panda

Bericht door kees5 »

Volgens mijn zitten er verborgen gebreken in die auto die de eigenaar niet verteld.
Laat hem keuren door de ANWB op zijn kosten.

Mario TT
Forumgebruiker
Berichten: 109
Lid geworden op: 05 dec 2014 17:22
1e Panda-achtige: Lounge 85 Twinair turbo 2012

Re: Aanschaf 3de Panda

Bericht door Mario TT »

Ik heb nare ervaringen met auto`s die naar een kant trekken. Ik heb het bij mijn Punto ook gehad en dat is echt niet fijn. Uitlijnen, niets hielp.

Een auto moet van zichzelf goed rechtuit gaan en als het stuur rechtuit staat zeker. Het stuur mag ook niet uit zichzelf een kant op gaan tenzij je veel wegverkanting hebt.

Ik zou verder kijken als ik jou was, er staat zoveel Panda`s te koop. Overigens moet een Nederlander gemiddeld voor 750 euro verspijkeren aan zijn auto als deze een tweede hands koopt. Als je dat meeberekent in de prijs dan moet je goedkoper uitzijn dan bij de dealer, zo niet dan moet je langs een dealer gaan. Er staan er heel veel te koop, de markt is overspoeld met Twinair Edizione cool`s. Sommige dealers blijven er ook lang mee zitten.

Gewoon blijven zoeken totdat je een goeie vindt, dat is echt niet moeilijk. Succes!
Fiat Panda 2012 Lounge Twinair Turbo 85
Citroen DSpecial 1972

Mario TT
Forumgebruiker
Berichten: 109
Lid geworden op: 05 dec 2014 17:22
1e Panda-achtige: Lounge 85 Twinair turbo 2012

Re: Aanschaf 3de Panda

Bericht door Mario TT »

Heb je al een Panda gevonden?
Fiat Panda 2012 Lounge Twinair Turbo 85
Citroen DSpecial 1972

Mario TT
Forumgebruiker
Berichten: 109
Lid geworden op: 05 dec 2014 17:22
1e Panda-achtige: Lounge 85 Twinair turbo 2012

Re: Aanschaf 3de Panda

Bericht door Mario TT »

Het is namelijk zo dat ik naar alle waarschijnlijkheid de Panda ga verkopen omdat mijn nieuwe baan mogelijk op loopafstand is. Zoals mensen hebben kunnen lezen heb ik mijn Panda gekregen een uur nadat ik te horen had gekregen dat mijn werkgever mensen de laan uit stuurt. Het is een bittere pil en heel vervelend maar mijn Panda is gewoon goed en ik heb hem met een half jaar garantie gekocht, dus als ik er iemand een plezier mee kan doen hier op het forum, laat het even weten.
We hebben nu in totaal drie auto`s en dat is totale waanzin en in Nederland ook nog eens duur, vandaar.
Fiat Panda 2012 Lounge Twinair Turbo 85
Citroen DSpecial 1972

Mario TT
Forumgebruiker
Berichten: 109
Lid geworden op: 05 dec 2014 17:22
1e Panda-achtige: Lounge 85 Twinair turbo 2012

Re: Aanschaf 3de Panda

Bericht door Mario TT »

Ik acht de kans groot dat mijn Panda binnen nu en twee weken te koop komt. Zoals ik al zei vanwege mijn huidige werkgever.

De auto zit nog in de aankoopgarantie en alles werkt prima, zelfs het startstop systeem!

De auto heeft nog geen 25000km gelopen en rijdt als een zonnetje.

Ik vind het jammer dat ik hem weg moet doen maar drie auto`s is echt te veel voor iemand die met de fiets naar het werk kan zometeen.

Als er iemand interesse heeft dan hoor ik het graag.
Fiat Panda 2012 Lounge Twinair Turbo 85
Citroen DSpecial 1972

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen/Discussie”