Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

60K beurt

Alle algemene vragen en discussies met betrekking tot de Panda 3

Moderators: Erik 319, michiel van g.

Plaats reactie
PandaBart
Forumgebruiker
Berichten: 35
Lid geworden op: 29 mei 2020 18:30
1e Panda-achtige: Panda 2017 TA 80

60K beurt

Bericht door PandaBart »

Hoi alle!

Aangezien het de Panda mijn eerste auto is heb ik de vraag over waar ik het beste de beurt kan laten doen.
Ik neem aan dat dit het beste bij een Fiat garage kan, waar alle punten volgens het boekje worden nagekeken/vervangen?

Zie namelijk dat bij 60k beurt wat onderdelen worden vervangen en Fiat geeft aan dat deze beurt rond de 350 (alles staat netjes op de fiat site beschreven) euro gaat kosten. Ik neem aan dat de Fiat garages dan ook deze prijzen moeten aanhouden?

Ik hoor het graag!

Groeten Bart

Gebruikersavatar
Erik 319
Moderator
Berichten: 3513
Lid geworden op: 28 jan 2007 14:48
1e Panda-achtige: 319 twinair 65
2e Panda-achtige: Seat Terra 1992
Locatie: Almere
Has thanked: 21 times
Been thanked: 38 times

Re: 60K beurt

Bericht door Erik 319 »

Normaal gesproken zal het inderdaad zo zijn dat de prijs die vermeld wordt door elke officiele Fiatdealer gehanteerd wordt.
Voor de zekerheid even vragen kan natuurlijk nooit kwaad.
Je kunt het ook bij een universele garage laten doen en misschien iets goedkoper uit zijn.
Maar verzeker je zelf er van dat dan wel de juiste 0w30 olie gebruikt wordt. De twinair kan slecht tegen te dikke olie dus bespaar daar nooit op.
312=500 319=Panda.

PandaBart
Forumgebruiker
Berichten: 35
Lid geworden op: 29 mei 2020 18:30
1e Panda-achtige: Panda 2017 TA 80

Re: 60K beurt

Bericht door PandaBart »

Bedankt voor de info!

Gewoon een afspraak gemaakt bij een goede Fiat garage, dan weet ik tenminste dat alle punten goed worden nagelopen :mrgreen:

Gebruikersavatar
PandaVespa
Forumgebruiker
Berichten: 2041
Lid geworden op: 10 sep 2017 07:54
1e Panda-achtige: Fiat Panda hobby bifuel 2003
2e Panda-achtige: Fiat Panda selecta bifuel 1996
Has thanked: 7 times
Been thanked: 27 times

Re: 60K beurt

Bericht door PandaVespa »

Naam garage zegt weinig. De monteur die er werkt, is belangrijk. Daar kom je met trail & error achter..........
Wie hoopt, die gelooft. Wie gelooft, die begrijpt het niet. Wie het begrijpt, die gelooft niet...........

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen/Discussie”