Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

up date dualogic 2010

Discussie en advies over techniek en onderhoud van de Panda 3

Moderators: Erik 319, michiel van g.

Plaats reactie
john.strick
Forumgebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 jan 2014 19:59
1e Panda-achtige: 1.2 dualogic

up date dualogic 2010

Bericht door john.strick »

hallo, mijn super fijne dualogic uit 2010 moet zo langzamerhand een service beurt krijgen. (35.000km). ik twijfel tussen de officiele FIAT garage en een alround garage. maar als ik voor de laatste kies, mis ik dan een belangrijke up date van de aansturing? zijn er eigenlijk regelmatig up dates? ik zou me voor kunnen stellen dat die er zijn ivm nog schokvrijer schakelen ed. of voor een zuinigere motor. de FIAT garage geeft geen echt antwoord en blijft heel vaag over of ze wat doen met het updaten van de computer tijdens de service beurt. het is een lang verhaal geworden maar ik hoop dat iemand het antwoord heeft. alvast bedankt. Johnny.

v.d.schuit
Forumgebruiker
Berichten: 27
Lid geworden op: 29 okt 2008 20:20

Re: up date dualogic 2010

Bericht door v.d.schuit »

john.strick schreef:hallo, mijn super fijne dualogic uit 2010 moet zo langzamerhand een service beurt krijgen. (35.000km). ik twijfel tussen de officiele FIAT garage en een alround garage. maar als ik voor de laatste kies, mis ik dan een belangrijke up date van de aansturing? zijn er eigenlijk regelmatig up dates? ik zou me voor kunnen stellen dat die er zijn ivm nog schokvrijer schakelen ed. of voor een zuinigere motor. de FIAT garage geeft geen echt antwoord en blijft heel vaag over of ze wat doen met het updaten van de computer tijdens de service beurt. het is een lang verhaal geworden maar ik hoop dat iemand het antwoord heeft. alvast bedankt. Johnny.
Bij toeval had ik een motorstoring door het missen van een update (wel ander model handgeschakeld op aardgas). Maar dit zegt niet alles want hij was 4 maanden eerder naar de dealer geweest (stiekem denk ik dat ze hem vergeten waren te updaten, maar dat zal ik nog even uitzoeken voordat ik de factuur betaal).

Plaats reactie

Terug naar “Techniek”