Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

tomtom houder

Discussie over het tunen en stylen van de Panda 3

Moderators: Erik 319, michiel van g.

Plaats reactie
swolfs
Forumgebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 mar 2009 20:46

tomtom houder

Bericht door swolfs »

hallo,

ik heb de twinair 85pk met de tomtomhouder (blue&me). nu gebruik ik zelf geen tomtom maar gewoon mijn telefoon.
ik vraag me af of er een houder is voor mobiele telefoons die in de tomtom houder passen. aangezien die toch aanwezig is zou het handig zijn als ik heb ook kan gebruiken.

iemand hier ervaring mee???

Sirano

Re: tomtom houder

Bericht door Sirano »

Dit is echt een optie van Fiat. Zover ik weet zijn die er niet.
Zouden ze er wel zijn, betaal je de hoofdprijs ervoor.

Een goed alternatief vind ik zelf deze:

Afbeelding
Afbeelding

Het blokje waar de pijl naar wijst, heb ik verwijderd. Zo past hij perfect op het ventilatierooster.
Heb je een hele grote telefoon, kun je het bovenste klemmetje ook nog weghalen. De telefoon zit stevig vast en valt er echt niet af of uit.
Heb zelf een Huawei G700, welke vrij groot is, maar die zit er prima in. Tevens gebruik ik ook de telefoon voor navigatie. De hoogte is dan ideaal.

mariët

Re: tomtom houder

Bericht door mariët »

Hoe heb je dat gedaan, is dat een standaard telefoonhouder om op een ventilatierooster te klikken?
Voor de ts: Bedoel je met een tomtomhouder een specifieke houder voor een tomtom en welk type dan of bedoel je een houder voor een navigatiesysteem in het algemeen?

Sirano

Re: tomtom houder

Bericht door Sirano »

De Lounge versie heeft een opening in het dashboard voor een voetstuk van de TomTom speciaal voor Fiat.
Ik heb een eenvoudige telefoonhouder geklikt op de ventilatierooster van de Panda, daar ik Sygic gebruik op mijn telefoon voor navigatie, heb ik geen TomTom nodig.
Is sowieso de goedkoopste oplossing....

Gebruikersavatar
m1karabijn
Forumgebruiker
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 sep 2015 17:12
1e Panda-achtige: Panda Twin Air Lounge Sempre 2012 105 Pk

Re: tomtom houder

Bericht door m1karabijn »

je kan deze Proclip van Brodit gebruiken
ga even naar http://www.broditnederland.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en vul bij zoeken proclip Panda 2013 in

koop de juiste houder erbij voor jou telefoon ook verkrijgbaar met oplaat mogelijkheden
dit is een nette oplossing

Plaats reactie

Terug naar “Tuning & Styling”