Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

de 140 duizend!!

Alles met betrekking tot de Panda Selecta

Moderators: michiel van g., Niels9966

Plaats reactie
Panda selecta 1994
Forumgebruiker
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 jun 2014 19:52
1e Panda-achtige: Panda CLXi Selecta 1994

de 140 duizend!!

Bericht door Panda selecta 1994 »

Hallo,
De Panda heeft de 140 duizend bereikt en tuft lekker door. Ik rijd er veel mee. Starten elke dag. Laatst even de vloeistoffen gecheckt. Oke ff motor olie bij. Het pijl gemeten van de vario mooi!!!! hoef ik niets aan te doen! Wat rijdt dat ding heerlijk. Altijd snel weg bij de verkeerslichten. Snelweg hop en snel. Ik houd de het netjes bij wat de kleine Classic drinkt en dat wordt me tot zuiniger. De uitlaat heeft ook zijn plek gevonden en bonkt niet meer. Ik ben blij met deze Panda Selecta en donker grijs en licht grijze motorkap. Van de week ff een nieuwe gordel aanschaffen want deze rolt niet goed terug, dat kan een probleem zijn bij de APK volgend jaar. Twee achterbanden vernieuwen. Dit weekend de body checken en behandelen. Dat is even voorwerk voor de APK. Misschien tuf ik ff naar Hamburg met de Panda. Groet, erik

Gebruikersavatar
Zoomer
Berichten: 799
Lid geworden op: 10 dec 2003 13:10
1e Panda-achtige: 1100 Smile
2e Panda-achtige: 80pk Twinair Lounge Automaat
Locatie: Arnhem
Has thanked: 7 times
Been thanked: 8 times
Contacteer:

Re: de 140 duizend!!

Bericht door Zoomer »

Mooi dat ie zo goed bevalt! Ja die selecta's rijden heerlijk.
Jammer dat de onze weg moest in 2012...
Groetjes Zoomer :D
Afbeelding
////Panda 1100 Smile////Azzurro Astrale////09-2002////

Panda selecta 1994
Forumgebruiker
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 jun 2014 19:52
1e Panda-achtige: Panda CLXi Selecta 1994

Winter!!!

Bericht door Panda selecta 1994 »

De Panda gaat hier de winter(tje) mee maken. Vandaag linker remlicht deed het niet meer en mistlicht ook kaduuk. Ik heb de boel vervangen en het is weer in orde. Heb net even gekeken en het dakje is flink wit en ja net zo als andere voertuigen. Morgen met de Panda naar de Daf46 en de laatste werkzaamheden uitvoeren. Ik moet zeggen de Panda selecta rijdt heerlijk. Jammer dat er zo weinig van overgebleven zijn. Gelukkig heb ik een goed exemplaar. Inmiddels veel kilometers ermee gereden. Dit jaar gaat er een trekhaak op en dan gaat de Tabbert 310 comtess 1972(Trudy) erachter. Ik ben dan benieuwd hoe de het rijgedrag is en het remgedrag. Ik laat het even weten.

Panda selecta 1994
Forumgebruiker
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 jun 2014 19:52
1e Panda-achtige: Panda CLXi Selecta 1994

Re: de 140 duizend!!

Bericht door Panda selecta 1994 »

Hi Zoomer,

Jammer dat je de Panda Selecta niet meer hebt. Ik ga in maart meedoen aan de tourrit misschien kom ik je tegen.
Groet, Erik

Plaats reactie

Terug naar “Panda Selecta”