Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

de 20.000 km gepasseerd

Alles met betrekking tot de Panda Selecta

Moderators: michiel van g., Niels9966

Panda selecta 1994
Forumgebruiker
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 jun 2014 19:52
1e Panda-achtige: Panda CLXi Selecta 1994

de 20.000 km gepasseerd

Bericht door Panda selecta 1994 »

Goede dag allemaal,
Mijn Panda heeft nu de 20.000 kilometerssssss gepasseerd. Het is een lekker Pandaatje geworden motortje lekker los nu intussen nieuwe filter erin gezet voor nog geen € 4,00 de verzendkosten waren duurder. Nieuw olie er ook maar in gedaan. Daarna toch een probleem met een gasklem bij de radiateur. Gelukkig was ik net bij de dafclub in Bleiswijk waar ik moest zijn en de gasklem vervangen en ja weer wat koelvloeistof erin en nu blijft de boel droog. Tja, JayJay is nu 21 jaar en dingen gaan kapot of verslijten. Wat ik wel moet zeggen het schakel super de vario en het motortje komt nu ook meer tot z'n recht. De komende maand de body aanpakken en deze tegen komende roest beschermen. Ik kan zeggen dan heb ik toch een TOP Panda Selecta waar er nog maar weinig van over zijn, dat is jammer. Wat zo leuk is laatst kwam ik andere Panda's tegen van hetzelfde model maar ja ik sjees ze voorbij en even handje op en gaan. De Panda is intussen zuiniger met de brandstof en dat is wel lekker voor de knip. Groet, Erik

Plaats reactie

Terug naar “Panda Selecta”