Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Welke uitlaat Panda 1100 Selecta '93

Alles met betrekking tot de Panda Selecta

Moderators: michiel van g., Niels9966

Plaats reactie
Appie
Forumgebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 sep 2010 19:30

Welke uitlaat Panda 1100 Selecta '93

Bericht door Appie »

Mijn uitlaat is net achter de middendemper afgebroken. Nu vraag ik me af welke uitlaat ik zou moeten kopen om er op te zetten (en of iemand een sloop weet waar ze die kunnen hebben). Ik heb namelijk het idee dat de uitlaat die er onder zit niet per se de correcte is, aangezien hij zwaar tegen het chassis rammelt als hij strak langs de onderkant gehangen wordt.
Panda 1100 i.e. Selecta 1993
Afbeelding

Panda selecta 1994
Forumgebruiker
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 jun 2014 19:52
1e Panda-achtige: Panda CLXi Selecta 1994

Re: Welke uitlaat Panda 1100 Selecta '93

Bericht door Panda selecta 1994 »

Dag Appie,

Ik heb hetzelfde probleem gehad met de uitlaat. Ik heb bij winparts de gehele uitlaat gekocht. De einddemper is echt een geval apart. De uitlaat door een garage eronder laten zetten. Voor de einddemper ben ik echter een paar keer terug geweest om steeds af te stellen tot dat is ie niet meer uitzette de uitlaat :roll: . Tegenwoordig zit de einddemper onder de juiste hoek en raakt deze gelukkig niet meer het chassis. Bij mij was het verhaal dat de uitlaat langer werd door de warmte en dan ging ik er mee naar de garage en dan werd de einddemper weer een paar tikken terug getikt en vast gezet |:| . Ik ben nu 13000 kilometer verder en de uitlaat zit goed _O_ . Greetz Erik

Plaats reactie

Terug naar “Panda Selecta”