Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Weinig 100hp's met automatische airco?

Moderators: WelshWitch, sjirafje

Gebruikersavatar
sjirafje
Moderator
Berichten: 1291
Lid geworden op: 21 nov 2016 19:09
1e Panda-achtige: 1.2 Emotion 2004
Locatie: Limburg
Has thanked: 22 times
Been thanked: 73 times

Re: Weinig 100hp's met automatische airco?

Bericht door sjirafje »

Ik wil het liefst een zwarte of blauwe (witte pandemonium is ook erg mooi). Fatsoenlijk overspuiten kost al snel 3000 a 4000 en dan ook nog eens de prijs van de 100 HP zelf er bij dat wordt me toch wel te prijzig. En dan wil ik ook nog een lage kilometerstand :X .

Ik heb een voorbeeld gezien van een goedkoop gespoten 100HP en dat is toch niets voor mij, ik zou me daar elke keer weer aan ergeren.

Ik ben al een paar keer aan het kijken geweest wat er voor nodig is om een handmatige AC om te bouwen naar een automatische AC maar ik kom er maar niet achter waar die zonnesensor (waar in de documentatie over wordt gesproken) zich bevind.
1.2 Emotion 2004
Afbeelding

Gebruikersavatar
kees5
Forumgebruiker
Berichten: 1062
Lid geworden op: 26 jun 2016 19:45
1e Panda-achtige: Kia Picanto X Line 100 PK 2021
Been thanked: 2 times

Re: Weinig 100hp's met automatische airco?

Bericht door kees5 »

sjirafje schreef: 22 mar 2021 22:57 Ik wil het liefst een zwarte of blauwe (witte pandemonium is ook erg mooi). Fatsoenlijk overspuiten kost al snel 3000 a 4000 en dan ook nog eens de prijs van de 100 HP zelf er bij dat wordt me toch wel te prijzig. En dan wil ik ook nog een lage kilometerstand :X .

Ik heb een voorbeeld gezien van een goedkoop gespoten 100HP en dat is toch niets voor mij, ik zou me daar elke keer weer aan ergeren.

Ik ben al een paar keer aan het kijken geweest wat er voor nodig is om een handmatige AC om te bouwen naar een automatische AC maar ik kom er maar niet achter waar die zonnesensor (waar in de documentatie over wordt gesproken) zich bevind.
Die zit in de spiegelkap..ik heb namelijk een keer die kapot gehad en de airco was toen ook van slag..
Na reparatie van die temperatuur opnemer was alles weer normaal.

Gebruikersavatar
sjirafje
Moderator
Berichten: 1291
Lid geworden op: 21 nov 2016 19:09
1e Panda-achtige: 1.2 Emotion 2004
Locatie: Limburg
Has thanked: 22 times
Been thanked: 73 times

Re: Weinig 100hp's met automatische airco?

Bericht door sjirafje »

In de binnenspiegel? Dat had ik er echt totaal niet uit begrepen, ik zat maar in het dashboard te zoeken...
1.2 Emotion 2004
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Panda 100HP”