Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

speurtocht: koppeling Panda 45

Alles met betrekking tot de Oerpanda

Moderator: michiel van g.

Gebruikersavatar
Panda 500
Berichten: 1411
Lid geworden op: 31 jul 2012 16:42
1e Panda-achtige: Trekking 4x4 1996 1108 SPI Wit
2e Panda-achtige: Nuova Dynamic 2008 DuaLogic 1.2
3e Panda-achtige: Panda 30-kop (in mijn 500)
Locatie: Hove (Antwerpen)
Has thanked: 7 times
Been thanked: 5 times

Re: speurtocht: koppeling Panda 45

Bericht door Panda 500 »

Hi Paul,
Je zit een beetje in hetzelfde stadium als ik...
Mijn bak is weer helemaal samengebouwd, en heeft met twee (afgebrande) einden tripode-as geen merkbare speling, wanneer ik de beide assen samen vooruit en achteruit draai.(Een handig stuk "testgereedschap"!)
En nu wacht ik dus op een "goede" koppelingsschijf. Intussen besteld bij MisterAuto.be, een "Sachs", nadat ik dus al een (Fiat) "Powertrain" heb gehad, met de (volgens mij...) defecte voordemperveertjes, en, dan een "LuK", ook met voordemper, die ik dus heb kunnen teruggeven én geld teruggekregen...
Ik zit intussen weer een weekje aan zee, dus zal pas eind van de week zien hoe die "Sachs" eruit ziet... Maar inbouwen voor de Struyfdonkrit zal dus niet meer lukken, dus komen we met onze "nieuwe" Nuova... Meteen een goede "maidentrip" !

Gebruikersavatar
Ivo
Forumgebruiker
Berichten: 2276
Lid geworden op: 23 feb 2010 21:22
Locatie: Leiden
Been thanked: 8 times

Re: speurtocht: koppeling Panda 45

Bericht door Ivo »

De tijd van internet en goedkope onderdelen. Nu alleen nog de onderdelensites zover krijgen dat de afbeeldingen (en onderdeelnummers) overeenkomen met de geleverde producten. Mooi dat de zoektocht hier beschreven wordt, dan heeft iedereen er wat aan (y)
Brul Beertje (Skyline 1200 Fire '92)
Sergio Tacchini (Sergio Tacchini 1000 Fire '91)

Plaats reactie

Terug naar “Oerpanda”