Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/
Savali bezoek
Moderators: Erik 319, michiel van g.
- piekkok
- Forumgebruiker
- Berichten: 87
- Lid geworden op: 01 jan 2015 10:51
- 1e Panda-achtige: 0.9 Twin Air Turbo Lounge 2012 wit
- 2e Panda-achtige: Alfa Romeo MiTo 0.9 Twin Air Turbo 2012
- Locatie: Leiden
Savali bezoek
Vandaag een (gepland) bezoek gebracht aan Savali in Haarlem (Vireo Auto).
Conform afspraak met Ronald Vermeulen van SVCorse/ Savali mijn Panda laten tunen.
Man, man, man, wat is het toch belachelijk dat FIAT niet af-fabriek de waardes aan de 312 toerekent die Ronald wel toebrengt.
Want wat rijdt de Panda soepel en makkelijk na deze tuning-actie.
Ik ben er zeer blij mee, niet eens alleen omdat de auto beter/ sneller optrekt, maar ook veel relaxter rijdt en een bocht nu wel in 'z'n 3' genomen kan worden zonder dat de motor bokt!
Prettig detail om te weten, is dat Savali/ Ronald Vermeulen dit tunen doet met medeweten én goedkeuring van FIAT Nederland.
Ronald, bedankt voor de goede service en voor 'mijn nieuwe auto'!!!
Voor meer info: http://www.rvcorse.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.vireoauto.nl/414320/Panda.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Groet,
Gert
Conform afspraak met Ronald Vermeulen van SVCorse/ Savali mijn Panda laten tunen.
Man, man, man, wat is het toch belachelijk dat FIAT niet af-fabriek de waardes aan de 312 toerekent die Ronald wel toebrengt.
Want wat rijdt de Panda soepel en makkelijk na deze tuning-actie.
Ik ben er zeer blij mee, niet eens alleen omdat de auto beter/ sneller optrekt, maar ook veel relaxter rijdt en een bocht nu wel in 'z'n 3' genomen kan worden zonder dat de motor bokt!
Prettig detail om te weten, is dat Savali/ Ronald Vermeulen dit tunen doet met medeweten én goedkeuring van FIAT Nederland.
Ronald, bedankt voor de goede service en voor 'mijn nieuwe auto'!!!
Voor meer info: http://www.rvcorse.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.vireoauto.nl/414320/Panda.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Groet,
Gert
Una vita, vivere!
Re: Savali bezoek
Ja Piekkok. dat is nu de milieu eis die in Nederland gehanteerd wordt .
Daar moeten we het mee doen.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Ik heb hem dan in Houten laten tunen ..en je hebt gelijk .. Wel €480,- maar dan heb je er ook wat voor,
Daar moeten we het mee doen.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Ik heb hem dan in Houten laten tunen ..en je hebt gelijk .. Wel €480,- maar dan heb je er ook wat voor,
- Dennis023
- Forumgebruiker
- Berichten: 1088
- Lid geworden op: 21 jun 2014 09:10
- 1e Panda-achtige: Momenteel geen Fiat
- Locatie: Gorredijk
Re: Savali bezoek
Als ik deze goede berichten allemaal lees dan ga ik ook maar eens een afspraak maken bij Savali. Die 15 pk en 40 Nm er bij zijn natuurlijk leuk maar het veel beter en mooier rond lopen van de motor vind ik eigenlijk nog belangrijker.
Ik wil die tuning al langer maar het gaat er een keer van komen.
Ik wil die tuning al langer maar het gaat er een keer van komen.
Nu: Pandaloos, ben overgestapt naar Toyota
Ex: Fiat Panda 1.2 Lounge met Lounge + pakket 2016
Ex: Fiat Panda 85 twinair lounge 2012
Ex: Fiat Panda Classic 750 CL 1988
Ex: Fiat Grande Punto
Ex: Fiat Sedici
Ex: Fiat Panda 1.2 Lounge met Lounge + pakket 2016
Ex: Fiat Panda 85 twinair lounge 2012
Ex: Fiat Panda Classic 750 CL 1988
Ex: Fiat Grande Punto
Ex: Fiat Sedici
- jjohn
- Forumgebruiker
- Berichten: 155
- Lid geworden op: 02 sep 2015 22:04
- 1e Panda-achtige: 0.9 Twinair 80PK nu 102pk door tuning
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Re: Savali bezoek
Geweldig hè.piekkok schreef:Vandaag een (gepland) bezoek gebracht aan Savali in Haarlem (Vireo Auto).
Conform afspraak met Ronald Vermeulen van SVCorse/ Savali mijn Panda laten tunen.
Man, man, man, wat is het toch belachelijk dat FIAT niet af-fabriek de waardes aan de 312 toerekent die Ronald wel toebrengt.
Want wat rijdt de Panda soepel en makkelijk na deze tuning-actie.
Ik ben er zeer blij mee, niet eens alleen omdat de auto beter/ sneller optrekt, maar ook veel relaxter rijdt en een bocht nu wel in 'z'n 3' genomen kan worden zonder dat de motor bokt!
Prettig detail om te weten, is dat Savali/ Ronald Vermeulen dit tunen doet met medeweten én goedkeuring van FIAT Nederland.
Ronald, bedankt voor de goede service en voor 'mijn nieuwe auto'!!!
Voor meer info: http://www.rvcorse.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.vireoauto.nl/414320/Panda.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Groet,
Gert
Ik rijdt nog dagelijks met een grote smile rond.
Vooral vanaf de toerit de snelweg op is steeds weer lachen.
Groet,
John
John
- Dennis023
- Forumgebruiker
- Berichten: 1088
- Lid geworden op: 21 jun 2014 09:10
- 1e Panda-achtige: Momenteel geen Fiat
- Locatie: Gorredijk
Re: Savali bezoek
Dit is met 85 pk ook al leuk...vooral die BMW's die van de rechter naar de linker baan uitwijken om plaats te maken en dan vervolgens naar de Panda achterlichten zitten te kijken...Geweldig hè.
Ik rijdt nog dagelijks met een grote smile rond.
Vooral vanaf de toerit de snelweg op is steeds weer lachen.
Kan me voorstellen dat dit met 100 pk nog leuker is. Dan is de pk/gewicht verhouding net onder de 10 en dan mag je spreken over een sportauto.
Nu: Pandaloos, ben overgestapt naar Toyota
Ex: Fiat Panda 1.2 Lounge met Lounge + pakket 2016
Ex: Fiat Panda 85 twinair lounge 2012
Ex: Fiat Panda Classic 750 CL 1988
Ex: Fiat Grande Punto
Ex: Fiat Sedici
Ex: Fiat Panda 1.2 Lounge met Lounge + pakket 2016
Ex: Fiat Panda 85 twinair lounge 2012
Ex: Fiat Panda Classic 750 CL 1988
Ex: Fiat Grande Punto
Ex: Fiat Sedici
- Alexander
- Forumgebruiker
- Berichten: 143
- Lid geworden op: 18 okt 2015 21:19
- 1e Panda-achtige: Panda 4x4 Climbing Twinair Turbo105 PK
- Locatie: Oegstgeest
Re: Savali bezoek
Dat tunen is inderdaad heel leuk,de climbing met 105 pk trekt echt geweldig .
En ook gewoon trekt hij door tot het bijna eng wordt
Wel zuipt hij dan echt behoorlijk,de tank is dan echt zo leeg.......1op11/12....
Ik heb inmiddels ook de ervaring ,dat je een dikke duitser behoorlijk op kunt duwen.
Maar dan ook genoeg adem over hebt om er nog vlot voorbij te gaan.
De reactie van verbazing dan is natuurlijk het leukste.
Niet dat ik nu continu het gas helemaal in trap,maar de verleiding is erg groot..........
Overigens wat offtopic ?realiseer ik me nu.
En ook gewoon trekt hij door tot het bijna eng wordt
Wel zuipt hij dan echt behoorlijk,de tank is dan echt zo leeg.......1op11/12....
Ik heb inmiddels ook de ervaring ,dat je een dikke duitser behoorlijk op kunt duwen.
Maar dan ook genoeg adem over hebt om er nog vlot voorbij te gaan.
De reactie van verbazing dan is natuurlijk het leukste.
Niet dat ik nu continu het gas helemaal in trap,maar de verleiding is erg groot..........
Overigens wat offtopic ?realiseer ik me nu.
Gr,Alex
- jjohn
- Forumgebruiker
- Berichten: 155
- Lid geworden op: 02 sep 2015 22:04
- 1e Panda-achtige: 0.9 Twinair 80PK nu 102pk door tuning
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Re: Savali bezoek
Ik heb best een vlotte rijstijl maar ben nog niet onder de 1:14 gekomen. Vaak zelfs nog 1:16 of zuiniger.Alexander schreef: Wel zuipt hij dan echt behoorlijk,de tank is dan echt zo leeg.......1op11/12....
Met dezelfde tuning. Zit het verschil wellicht dat die van mij van origine 80pk was?
Groet,
John
John
- WelshWitch
- Moderator
- Berichten: 2528
- Lid geworden op: 16 feb 2004 19:36
- 1e Panda-achtige: Panda 4x4 Sisley 1987
- 2e Panda-achtige: Panda 1.2 2004
- Locatie: Deventer
- Has thanked: 2 times
- Contacteer:
Re: Savali bezoek
Ik denk eerder dat het komt omdat een 4x4 uitvoering zwaarder is dan de niet 4x4 en daar komen dan nog de extra meedraaiende onderdelen bij die voor een hoger verbruik zorgen.jjohn schreef:Ik heb best een vlotte rijstijl maar ben nog niet onder de 1:14 gekomen. Vaak zelfs nog 1:16 of zuiniger.Alexander schreef: Wel zuipt hij dan echt behoorlijk,de tank is dan echt zo leeg.......1op11/12....
Met dezelfde tuning. Zit het verschil wellicht dat die van mij van origine 80pk was?
Mijn Nuova Climbing is zo'n 100 kg zwaarder dan de standaard Nuova en rijdt zo'n 1:14,5 (niet getuned).
Dimphy
Ik rem voor dieren, maar ik rijd als een beest.
Sis Panda 1000 4x4, 1987, Groen
Woofmobiel Panda 1.2 2004, Babyblauw
Bigfoot Skoda Yeti 1.4 TSI, 2011, Zwart
De Brandweerauto Opel Vivaro, 2016, Rood
Ik rem voor dieren, maar ik rijd als een beest.
Sis Panda 1000 4x4, 1987, Groen
Woofmobiel Panda 1.2 2004, Babyblauw
Bigfoot Skoda Yeti 1.4 TSI, 2011, Zwart
De Brandweerauto Opel Vivaro, 2016, Rood
- jjohn
- Forumgebruiker
- Berichten: 155
- Lid geworden op: 02 sep 2015 22:04
- 1e Panda-achtige: 0.9 Twinair 80PK nu 102pk door tuning
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Re: Savali bezoek
Afgelopen 3 weken, via de Duitse autobahn en de Oostenrijkse bergen, naar de Toscane en visa versa geweest met de Panda.
Door de tuning kon ik in de Toscane op de meeste bochtige wegen bergop in z'n 3 blijven rijden. Heel relaxed. (Ook de City stuurbekrachtiging is dan erg prettig!)
In Duitsland nog heel even geprobeerd wat zijn top was voor ik Nederland binnen reed. Hij tikte 195 aan op de teller.
Ook het linkerbaan rijden in Duitsland kon hij probleemloos aan. (Al is er altijd baas boven baas maar dan ga je gewoon even opzij ) Hij gaat vlot van 130 naar 150 als je even snel wil inhalen. Ik heb uren achter elkaar gemiddeld 130 km/u gereden op de cruisecontrol en dat ging probleemloos.
Wat ik een ander topic al schreef, het verbruik was 1:16,5 en geen druppel olie over in totaal zo'n 5000 km.
Ik ben erg tevreden over deze prestatie!
Offtopic. Een liter benzine in Oostenrijk kost €1,15..............
Door de tuning kon ik in de Toscane op de meeste bochtige wegen bergop in z'n 3 blijven rijden. Heel relaxed. (Ook de City stuurbekrachtiging is dan erg prettig!)
In Duitsland nog heel even geprobeerd wat zijn top was voor ik Nederland binnen reed. Hij tikte 195 aan op de teller.
Ook het linkerbaan rijden in Duitsland kon hij probleemloos aan. (Al is er altijd baas boven baas maar dan ga je gewoon even opzij ) Hij gaat vlot van 130 naar 150 als je even snel wil inhalen. Ik heb uren achter elkaar gemiddeld 130 km/u gereden op de cruisecontrol en dat ging probleemloos.
Wat ik een ander topic al schreef, het verbruik was 1:16,5 en geen druppel olie over in totaal zo'n 5000 km.
Ik ben erg tevreden over deze prestatie!
Offtopic. Een liter benzine in Oostenrijk kost €1,15..............
Groet,
John
John
- bero
- Forumgebruiker
- Berichten: 8806
- Lid geworden op: 26 sep 2006 15:02
- Locatie: Deventer
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 40 times
Re: Savali bezoek
Dat is in Nederland de dieselprijs (heb nog een Diesel staan voor je hoor )
Maar mooi dat de tuning bevalt
Ben ook wel beetje benieuwd naar je stadsverbruik.
Maar mooi dat de tuning bevalt
Ben ook wel beetje benieuwd naar je stadsverbruik.
|| Vragen over sleutels van Panda's? Ik beantwoord ze! ||
Sis Fiat Panda 4x4 Sisley 1000cc 1987 (Roestoratie project)
Neil Fiat Panda Young 1100cc 2003
Sis Fiat Panda 4x4 Sisley 1000cc 1987 (Roestoratie project)
Neil Fiat Panda Young 1100cc 2003
- jjohn
- Forumgebruiker
- Berichten: 155
- Lid geworden op: 02 sep 2015 22:04
- 1e Panda-achtige: 0.9 Twinair 80PK nu 102pk door tuning
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Re: Savali bezoek
Ik rijdt niet veel in de stad maar doorkruis wel veel dorpen.
Ik zit gemiddeld op zo'n 1:16.5 met uitschieters naar 1:18.
Ik zit gemiddeld op zo'n 1:16.5 met uitschieters naar 1:18.
Groet,
John
John
- bero
- Forumgebruiker
- Berichten: 8806
- Lid geworden op: 26 sep 2006 15:02
- Locatie: Deventer
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 40 times
Re: Savali bezoek
|| Vragen over sleutels van Panda's? Ik beantwoord ze! ||
Sis Fiat Panda 4x4 Sisley 1000cc 1987 (Roestoratie project)
Neil Fiat Panda Young 1100cc 2003
Sis Fiat Panda 4x4 Sisley 1000cc 1987 (Roestoratie project)
Neil Fiat Panda Young 1100cc 2003
- kees5
- Forumgebruiker
- Berichten: 1062
- Lid geworden op: 26 jun 2016 19:45
- 1e Panda-achtige: Kia Picanto X Line 100 PK 2021
- Been thanked: 2 times
Re: Savali bezoek
Fiat Panda Tuning 80 of 85 pk bij. http://www.rvcorse.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Normaal is de tuning € 480, via Autoedizione € 420. http://www.rvcorse.nl/lezerskorting-auto-edizione/" onclick="window.open(this.href);return false;
De 2e auto kunnen we doen voor € 380.
Met vriendelijke groet,
Ronald Vermeulen
Normaal is de tuning € 480, via Autoedizione € 420. http://www.rvcorse.nl/lezerskorting-auto-edizione/" onclick="window.open(this.href);return false;
De 2e auto kunnen we doen voor € 380.
Met vriendelijke groet,
Ronald Vermeulen
Re: Savali bezoek
Via de club korting regelen. (-€60)
Dat heb ik via de Grande Punto Club ook bij Ronald gekregen.
Dat heb ik via de Grande Punto Club ook bij Ronald gekregen.