Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

FFtjes voorstellen nieuwe 100HP

Moderators: WelshWitch, sjirafje

Plaats reactie
bart100HP
Forumgebruiker
Berichten: 42
Lid geworden op: 15 mar 2018 04:57
1e Panda-achtige: Panda 100HP 2007
2e Panda-achtige: 124 Spider CS1 1800 1974

FFtjes voorstellen nieuwe 100HP

Bericht door bart100HP »

Hallo beste mensen,

Bij deze wil ik mij graag voorstellen als nieuw forumlid en eigenaar van een 100HP.
Mijn naam is Bart en kom uit Zuid Limburg en heb al menig uurtje op het Forum doorgebracht.
Als boodschappen auto hebben we een gele Fiat Fiorino diesel , ook makkelijk om onze Newfoundlander mee te nemen.
Toen mijn vrouw haar lease UP moest inleveren had ik van de ene op de andere dag geen auto voor dagelijks gebruik.
We hebben wel een paar youngtimmers , maar deze zijn alleen verzekerd in de "mooie" maanden , o.a. een Fiat 124 Spider 1800 welke we al 41 jaar hebben. Komt alleen buiten als het droog is en heeft nog nooit sneeuw en pekel gezien.
Na enkele keren op de fiets gezeten te hebben ( na dik 30 jaar !!) was ik vlug toe aan een ander autootje en ik wist ook al welke.
Na een paar weken zoeken hebben we een nette , verzorgde en volgens boekje onderhouden rode 100HP gevonden met 100000 op de teller. Klein beetje steenslag schade op de motorkap maar voor de rest geen akelige dingen.
Emblemen waren weg , dus deze samen met wat ander klein spul besteld besteld. En ja , het is geen nieuwe maar wel een hele mooie en wat rijdt ie lekker. Geweldig !!
We hadden graag een witte gehad en ik wist bij aankoop al : nu kun je hem niet vinden maar over een week komt er een voorbij !!
En inderdaad nu staat er bij Kien een witte te koop , maar je kunt toch dansen al is het niet met de bruid.

Kortom een geweldige aanwinst.

Misschien ontmoeten we elkaar eens tijdens een ritje of iets dergelijks.

Tot horens en met vriendelijke groet,
Bart

Gebruikersavatar
exprezzo
Forumgebruiker
Berichten: 1456
Lid geworden op: 15 sep 2012 12:14
1e Panda-achtige: panda 100hp
Locatie: apeldoorn
Been thanked: 1 time

Re: FFtjes voorstellen nieuwe 100HP

Bericht door exprezzo »

Hallo Bart,
Gefeliciteerd met de HP.
Mocht je op de app willen meld je maar even.
Grt exprezzo.

Gebruikersavatar
Erik`
Forumgebruiker
Berichten: 917
Lid geworden op: 18 sep 2014 22:38
1e Panda-achtige: 45cl - 1983
2e Panda-achtige: 900 hobby - 1999
3e Panda-achtige: Renault Twingo 1.5dci - 2011
Facebook: https://www.facebook.com/erik.overmars.3
Skype ID: erik_overmars
Locatie: Espel
Has thanked: 2 times
Been thanked: 5 times

Re: FFtjes voorstellen nieuwe 100HP

Bericht door Erik` »

bart100HP schreef:
We hadden graag een witte gehad en ik wist bij aankoop al : nu kun je hem niet vinden maar over een week komt er een voorbij !!
En inderdaad nu staat er bij Kien een witte te koop , maar je kunt toch dansen al is het niet met de bruid.
haha, Story of my life..

Welkom overigens!

Patrick met ck
Forumgebruiker
Berichten: 204
Lid geworden op: 08 feb 2015 12:43
1e Panda-achtige: 100hp
Locatie: drenthe/overijssel

Re: FFtjes voorstellen nieuwe 100HP

Bericht door Patrick met ck »

welkom bart!!

Gebruikersavatar
Pistachio
Forumgebruiker
Berichten: 423
Lid geworden op: 11 okt 2016 19:27
Locatie: Médoc, Gironde, Frankrijk
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Contacteer:

Re: FFtjes voorstellen nieuwe 100HP

Bericht door Pistachio »

Bienvenue, eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn 124? Please een fotootje ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Er was eens groene een [__]==////==[__] 4X4 ....... :rofl:


Onze Panda: http://forum.fiatpandaclub.nl/viewtopic ... 41#p179941

Plaats reactie

Terug naar “Panda 100HP”