Opmerking moderator
voor de jongere types kom ik dan bij een twinair motor terecht en alhoewel we een twinair Panda hebben gehad van de zaak welk we tot een 50.000 / 60.000 km hebben gehad ( toen ging het bedrijf failliet en moesten we de auto inleveren ) zou ik wel eens willen weten wat de ervaringen zijn als dat blok de 100.000 voorbij is ???
ik lees allemaal vreemde berichten over vliegwielen ( ? ) die kapot zouden gaan , koppelingsplaten die voortijdig de geest geven en een veel te lichte lagering van het motorblok waardoor de motortjes bij 100.000 op zouden zijn ???
erg veel auto,s met een 100.000 + kom je ook niet tegen op marktplaats ed , mijn vraag is vanwege het feit dat onze dealer in Lopik waar onze Panda,s in onderhoud zijn een 500 c met 93.000 op de teller te koop heeft staan en die ruilt evt een motorfiets in alleen ik heb natuurlijk geen zin om in een eindeloze berg problemen te komen als zo,n motortje inderdaad met 100.000 aan zijn eind is , dan heb ik een schitterend mooie carrosserie alleen kan ik daar niets mee omdat de motor op is
iemand die wat kan zeggen over twinair motoren met 100.000 + kilometers ? ben ook al wezen kijken voor een 1.2 4 cilinder 500 c maar daar ruilen ze weer geen motorfiets in