Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

[aftertalk] ALV 2020

Aftertalks

Moderators: michiel van g., Niels9966, ingeling, Bumper

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Niels9966
Moderator
Berichten: 803
Lid geworden op: 10 apr 2016 22:24
1e Panda-achtige: Marbella Jeans 1991
2e Panda-achtige: Terra Kombi Diesel '95
3e Panda-achtige: Terra Van 1990
4e Panda-achtige: 34 1985
Facebook: https://m.facebook.com/niels.provoost.3?__xt_
Locatie: Noord-Holland
Been thanked: 3 times
Contacteer:

[aftertalk] ALV 2020

Bericht door Niels9966 »

Hierbij het aftertalk topic voor de ALV :wink:

Helaas geen tourrit vanwege het weer, maar verder een geslaagde dag wat mij betreft!
Seat Marbella L, GL, GLX, Jeans, Fun
Seat Terra 1.4D Kombi, 0.9B, 0.9B, 1.4D VAN
3x Fiat Panda 34 '85
Seat Panda Emelba Chato
Seat Panda Pandita

Gebruikersavatar
Panda 500
Berichten: 1411
Lid geworden op: 31 jul 2012 16:42
1e Panda-achtige: Trekking 4x4 1996 1108 SPI Wit
2e Panda-achtige: Nuova Dynamic 2008 DuaLogic 1.2
3e Panda-achtige: Panda 30-kop (in mijn 500)
Locatie: Hove (Antwerpen)
Has thanked: 7 times
Been thanked: 5 times

Re: [aftertalk] ALV 2020

Bericht door Panda 500 »

Voor mij was het dus helaas helemaal géén rit, ook niet naar Ede. Maar nu ik hoor dat de tourrit ook niet doorgegaan is omwille van de storm kan ik er al wat minder om treuren. ;-)
Bij mij thuis, recht tegenover mijn oprit (met onze 2 Panda's erop!) is een (dode) boom omgewaaid, gelukkig niet in onze richting. Dan had die de verlichtingspaal waarschijnlijk ook nog meegenomen... Dan was ik beter tóch met de Panda weggeweest...
Maar de ALV op zich was blijkbaar geslaagd en sowieso nodig, eens per jaar. Volgend jaar ben ik er weer bij!


Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
Maanonnetje
Clublid
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 sep 2019 11:44
1e Panda-achtige: 141 Young uit 2001

Re: [aftertalk] ALV 2020

Bericht door Maanonnetje »

Ik vond het een zeer geslaagde middag. Interessante vergadering die mooi gepresenteerd werd. Daarna veel gezelligheid en leuk om iedereen beter te leren kennen en een praatje te maken. Super georganiseerd en complimenten voor het op korte termijn vinden van zo’n locatie.

Gebruikersavatar
NENA
Clublid
Berichten: 54
Lid geworden op: 13 feb 2004 23:10
Locatie: Hilversum
Been thanked: 1 time
Contacteer:

Re: [aftertalk] ALV 2020

Bericht door NENA »

Prima ALV, mooie locatie, goede presentatie en een hoop gezellige mensen. Zelfs het 3 gangenmenu was heerlijk.
Ohja, Maanonnetje, je bent de wieldopjes vergeten eraf te halen, nu moet je toch gaan kamperen (over de grens) om ze te bemachtigen :rofl: :rofl:
NENA
Gabriele Susanne Kerner (Hagen, 24 maart 1960) is een Duitse zangeres. Nena is een verbastering van niña (meisje). De gelijknamige band Nena scoorde grote hits in de jaren '80 met onder andere 99 Luftballons en Irgendwie, irgendwo, irgendwann.

Plaats reactie

Terug naar “Evenementenarchief”