Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

locatie en sleuteldagen

Alle algemene vragen en discussies met betrekking tot de Panda (1980-2003)

Moderators: michiel van g., Niels9966

Plaats reactie
maaik
Forumgebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: 03 mar 2012 15:06
1e Panda-achtige: fiat panda 2002

locatie en sleuteldagen

Bericht door maaik »

Van verschillende kanten wordt hier al jaren voorgesteld een locatie te huren of sleuteldagen te organiseren, maar zonder succes.
Momenteel gaan vele verenigingen ten onder die autobruggen en sleutelvoorzieningen hebben.
Samengaan met zo'n vereniging zou een optie kunnen zijn.
Mijn probleem is niet een brug te regelen, want die is dagelijks tot mijn beschikking, maar wel iemand vinden die mede verstand heeft van pandaatjes van voor 2003.

Gebruikersavatar
PandaVespa
Forumgebruiker
Berichten: 2041
Lid geworden op: 10 sep 2017 07:54
1e Panda-achtige: Fiat Panda hobby bifuel 2003
2e Panda-achtige: Fiat Panda selecta bifuel 1996
Has thanked: 7 times
Been thanked: 27 times

Re: locatie en sleuteldagen

Bericht door PandaVespa »

Er schijnt een virusje rond te gaan.........

De een heeft beschikking over brug, wat idd verrekte handig is. Eentje huren en zelf sleutelen zijn de kosten ook niet. De ander heeft idd wat anders.

Iedereen heeft zijn eigen methode ‘ontwikkeld’ m zijn/haar Panda op de weg te houden.
Wie hoopt, die gelooft. Wie gelooft, die begrijpt het niet. Wie het begrijpt, die gelooft niet...........

Gebruikersavatar
Robert100HP
Clublid
Berichten: 2993
Lid geworden op: 19 sep 2010 07:04
1e Panda-achtige: Panda HP 2007
Locatie: Schiedam
Has thanked: 2 times
Been thanked: 51 times

Re: locatie en sleuteldagen

Bericht door Robert100HP »

Nou het idee blijft interessant, ik heb 2 x de technische keuring mogen doen tijdens de LPD en dat is echt leuk.
Maar een Panda heeft nu niet een mega formaat, met 6 of 8 man/vrouw er onder red je de 1,5 meter niet.
Dus we moeten nog even wachten, het is niet anders.

Gebruikersavatar
Joost
Moderator
Berichten: 658
Lid geworden op: 26 mei 2011 11:40
1e Panda-achtige: 1000 CL 1987
Locatie: Smilde
Has thanked: 3 times
Been thanked: 10 times

Re: locatie en sleuteldagen

Bericht door Joost »

He blijft een leuk idee. Als het allemaal weer kan / mag dan moeten we de animo maar eens gaan turven, denk ik. Misschien handig om op voorhand een beetje een idee te krijgen hoeveel personen mee willen doen, hoeveel Panda's bekeken moeten worden en wat daar grofweg aan gedaan moet worden.

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen/Discussie”