ja hij doet t eindelijk.
Grbruikersfout niet uitgesloten

, maar misschien de optie: pas n regel schrijven als alle sensors gelezen zijn
nix meer veranderen in de instellingen... nu heb ik n paar ritjes met n normaal functionerende auto. want ik snap niet alles natuurlijk. wat hij meet:
Engine RPM(rpm) Engine Coolant Temperature(°C) Intake Manifold Pressure(kpa) Timing Advance(°) Speed (OBD)(km/h) Fuel Trim Bank 1 Short Term(%) Engine Load(%) Fuel trim bank 1 sensor 1(%) Intake Air Temperature(°C) O2 Volts Bank 1 sensor 1(V) O2 Volts Bank 1 sensor 2(V) Throttle Position(Manifold)(%) Turbo Boost & Vacuum Gauge(bar)
Grappig dat die O2 volts bank 1 sensor 2 pas later een waarde geeft, als ie al een beetje is opgewarmd.
- Ik zie dat t vakuum bij gaslos afremmen op de motor 0.2 bar is... lijkt me mooi.
- die waarden van de o2 sensoren zeggen me niks, en ook niet de fuel trim al of niet short term
- hij geeft 2 keer het vakuum weer, in kpa [bij motor uit=100] en turbo boost & vacuum gauge.... zelfde sensor 2 keer weergegeven? Eh...ja: altijd samen 1.
- Wat zouden jullie nou interessant vinden? [gesteld dat ie geen foutmeldingen geeft]
Elke rit is een proefrit.